עקב פרויקט בנייה גדול: בלוך סיירה באולפנת "נגה"

ראשת העירייה ובכירים נוספים מאולפנת "נגה" ורשת אמי"ת נפגשו השבוע לשיחה צפופה | חלק מהדברים שעלו היה פרויקט הבינוי שעשוי להתחיל בקרוב, וכן שיתופי פעולה עתידיים

פגישה פורה בין בלוך למנהלי "נגה": השבוע התקיים בלשכת ראשת העירייה ישיבת ועד מנהל אולפנת אמי"ת "נגה". הישיבה התקיימה בנוכחות ראשת העירייה, ד"ר עליזה בלוך, סגן ראשת העירייה וממונה על החינוך הרב ישעיהו ארנרייך, מנכ"ל רשת אמי"ת ונוספים.

את הישיבה פתחה ראשת העירייה בלוך בכמה מילים: "אני מאושרת לראות את העשייה החינוכית בבית הספר. עשייה לימודית ועשייה ערכית. אני מאד שמחה על השותפות הארוכה עם רשת אמי"ת.  אנחנו נמצאים אחרי שנה מורכבת. רצף מערכות בחירות, נגיף הקורונה ומצב בטחוני ולמרות זאת לא פסקה אף לרגע העשייה ערכית והגשמת יעדים חינוכיים.

"אני סימנתי את הקשר עם בוגרות בית הספר כיעד. אני רואה באולפנת אמי"ת נגה לא בית ספר רגיל אלא כעוגן בעיר בית שמש המוביל את החינוך לאחריות. תלמידות בית הספר הן השגרירות שלנו. נכנס פרויקט בינוי גדול. החשוב ביותר לנו. אני מצפה שהצוות החינוכי של בית הספר ישקף שבית הספר הוא יותר מסתם בית ספר בעיר. אתם שגרירים שלנו".

סגן ראשת העירייה והממונה על החינוך הרב ישעיהו ארנרייך הוסיף:" העשייה התורנית , החינוכית והערכית בבית הספר נראית וניכרת. אנחנו מלווים את בית הספר והצוות החינוכי יחד עם רשת אמי"ת אין לי ספק שהעשייה תמשיך ותפאר ב"ה את כל עושיה".

מנכ"ל רשת אמי"ת אמנון אלדר סיכם: "מודה לראשת העירייה ד"ר בלוך על הפגישה. יש הערכה הדדית בין רשת אמית לעריית בית שמש. אנחנו גאים להיות פעילים  בעיר ומובילים בפעילות. אולפנת "נגה" משמשת את שלושת הערכים של רשת אמי"ת: תורת חיים דרכו מדגישים את הראייה התורנית, כלל ישראל גם במסגרת הלימודים והיחס לעשייה מעבר ללימודים, והערך השלישי של מיצוי ומצוינות מבחינה לימודית ואישית".

בתום הדברים, צוות הנהלת בית הספר הציג את החזון וביטויו בעשייה במהלך השנה האחרונה. עוד דנו בפרויקט בינוי האולפנה אותו הגדירה ראש העיר כאסטרטגי מבחינת תפיסת בינוי מוסדות חינוך בעיר.

תמונה: פגישה בין בלוך למנהלי "נגה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף הכתבה:

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

עושים ספורט בעיר

התושבים הוותיקים בעיר נתפסו בעדשת המצלמה של לכלוכית כשהם שומרים על הכושר ועל הבריאות ברחבי העיר

יובל חוגג

יובל יפרח האלוף, תושב העיר חגג את יום הולדתו לצד המשפחה האהובה, העובדים והחברים הטובים

אלוף שלנו

דוד וקנין התותח, המוכר לנו כעובד בכיר בעיריית בית שמש סיים לאחרונה את התואר הראשון שלו

"כאילו ירו בי"

דבורה זייבלד תלמידת סמינר חרדי בעיר נקלעה לסיטואציה מורכבת בה 2 חברות לספסל הלימודים העלילו עלייה שקרים באמצעות הרשת החברתית "אינסטגרם" | הם פרסמו שהיא מנהלת רומן עם הבוס שלה, שנכנסה להיריון והפילה | השמועות האלו בייחוד במגזר החרדי, הזיקו לשמה הטובה בקהילה. היא תבעה וניצחה

המתכון של השף: קוביות סלמון בציפוי פריך ברוטב דבש חם

מתכון סופר קליל עם תוצאה ממכרת: קוביות סלמון עסיסיות, עטופות בציפוי פריך וזהוב שנאפות בתנור (בלי טיגון ובלי לטרוח לצפות אחת-אחת), ומקבלות שדרוג עם רוטב דבש חם וחרפרף שמשלים את הביס המושלם

המתכון של אושרת: מעדן סלמון כבוש במלח

סלמון כבוש במלח (גראבלקס) הוא אחד המעדנים האהובים עליי. השילוב בין המליחות והטעם הופך אותו לכוכב של כל ארוחת בוקר, בראנץ' או פלטת אירוח | החלק הכי טוב? זה נראה מיליון דולר, אבל דורש אפס מאמץ. אמיתי

לזכר דניאל קסטיאל: הוכנס ספר תודה חדש בפתח תקווה

עמותת "חסד שלמה" קיימה השבוע מעמד מרגש של הכנסת ספר תורה חדש בעיר פתח תקווה | מדובר במהלך שהוא חלק ממיזם הנצחה ייחודי לחללי צה"ל | בין שמות הלוחמים שהונצחו בספר התורה נמנה גם רס"ר דניאל קסטיאל ז"ל שנפל במלחמת "חרבות ברזל"

ילדי משפחות המילואים: "הגעגוע לאבא לא נגמר"

ילדים מבית שמש, שהאבות שלהם גויסו במלחמות האחרונות ונמצאים בסבבי מילואים ממושכים - נפגשו השבוע עם ראש העירייה ושיתפו על הקשיים, על ההיעדרות והחוסר של האבות והאתגרים

גרינברג למשפחות השכולות: "נמצא דרך לפצות את התושבים כדי שיוכלו לשקם את ביתם"

אחרי סערת פינוי הבינוי בשכונת הנשיא שנחשפה בגיליון האחרון, השבוע ראש העירייה הגיע לכנסת לדיון מיוחד בוועדת הכספים שיזמה חברת הכנסת ותושבת העיר, קטי שטרית | הדיון היה בנושא: שיקום הנזקים שנגרמו בעיר בעקבות הטיל האיראני

התפרעו בבית המשנה לנשיא ונעצרו

4 תושבים מבית שמש התפרעו לאחרונה בבית השופט סולברג | לשניים מהם יוחסה גם הסגת גבול | הפרקליטות: מדובר באירוע חמור וחסר תקדים"

מפחיד: ניסתה להתאבד במעצר וניצלה

משטרת מטה יהודה דיווחה לאחרונה על כך שהצליחה למנוע התאבדות של עצורה, החשודה במעורבות באלימות במוסד לבריאות נפש, מפני התאבדות בתא השירותים | לפי השוטרים: ניסתה לפגוע בעצמה בחפץ חד, ובזכות ערנות השוטרים לא הצליחה

מפחיד: כלבים הוחזקו בתנאים קשים במושב בקוע

לאחרונה התקיים מבצע אכיפה ופיקוח מצד השירות הווטרינרי של המועצה האזורית מטה יהודה | מה התגלה?  11 כלים הוחזקו בתנאים קשים במבנה במשק חקלאי במושב בקוע | הכלבים חולצו. מחזיק הכלבים נעצר