הגישה שלנו היא לחשוב פתוח כי אין דרך אחת לגשת לאתגרים. אנחנו תמיד באים לחיים עם שמחה, כיף, תשוקה והרבה אמפטיה, ככה זה שאתה חי את מה שאתה מאמין בו. כל מערכת יחסים מתחילה במפגש ואנחנו מזמינים אתכם להיפגש איתנו ולהכיר את מי שהייתם רוצים להיות. אנחנו מאמינים באנשים והדלת שלנו פתוחה.

מי אנחנו?

KOBI

קובי גולן

מנהל

זוכר את ההתחלה, את הרגע הזה שבו הוחלט להקים מקומון בבית שמש. תחילה לא היה ברור לאן הוא יוביל, מה ייכתב בו ואיך יראה. היו חששות רבים ולצדם חלום אחד גדול - להתברג בעולם העיתונות והפרסום המקומי. בצעדים קטנים ועבודה רבה התעבה שוס הדרך והפך למקומון המוביל בבית שמש והסביבה. חלף עשור ובו פורסמו 500 גיליונות!! 500 סיפורים מרגשים ומעוררי השראה נכתבו ופורסמו מדי שבוע. 500 סיפורים פיארו את שער שוס והעניקו לצוות את הזכות להיות הגשר שמעביר הלאה. בשנים שחלפו הפך שוס ממקומון צעיר לחברת תקשורת משופשפת ולמודת ניסיון. היום, לאחר עשור ו500- גיליונות, שוס הדרך והצוות העומד בראשו מובילים את סצנת התקשורת המקומית בגאווה, תוך עמידה בעקרונות ההגינות, היושר והנאמנות לאמת. מאחל לצוות שוס הדרך שנים נוספות וארוכות של כתיבה יצירתית, מרגשת, והמשך של הובלת תחום התקשורת והמדיה בבית שמש ומחוצה לה.

OHAD

אוהד נאג'י

מנהל

חגיגת העשור שלנו בפתח ואני נרגש לקראת פרסום גיליון ה-500 שלנו! את דרכי בעולם הפרסום והשיווק התחלתי בזכות בן דודי, קובי גולן. אני זוכר שהוא פנה אלי ואמר לי שהוא מחפש שותף, חבר, אחד שיוביל את המקומון להצלחות גבוהות ומקסימליות. התרגשתי ונכנסתי לנעליים של שותף בתוך מספר שבועות. אני שמח ומודה על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מצוות משפחתי, איכותי ומקצועי שדואג מידי יום לתת שירות ללקוחות ברמה הכי גבוהה שהכרתי. אחרי שנכנסתי לעסק כשותף, רכשנו ביחד שלטי פרסום נוספים, פיתחנו אתרי אינטרנט, הוספנו פרסומים ודאגנו לשיווק מנצח עבור הלקוחות. אנחנו נמצאים בדיוק במחצית הראשונה של שנת 2018 ומעכשיו, אנחנו עובדים ודואגים להביא לכם את הכתבות המובילות בבית שמש ומעדכנים אתכם בכל האירועים המעניינים בעיר. אני נרגש להציג בפניכם את הגיליון החדש שלנו ומודה לכם על שיתוף פעולה משותף, על האמון שנתתם בנו לאורך העשור האחרון ומאחל שבשנים הבאות נמשיך לגדול ולצמוח ביחד אתכם הישר אל ההצלחה הגדולה.

MERAV A

מירב אטיאס

מעצבת גרפית

אצלנו במערכת "שוס הדרך" יוצרים עיתון מעוצב תוך שימת לב לפרטים הכי קטנים, מעצבים מודעות מושקעות עבור הלקוחות היקרים שלנו ומכוונים למקום שהוא הרבה יותר מעבודה. מבחינתנו, מדובר במקום מלא באווירה טובה, מלא בצחוק והומור לצד רצינות ואחריות, אכפתיות ודאגה אחד לשני כצוות, מקום שמתנהל ביושר, חסד ואמונה. אנחנו לא מכירות הרבה אנשים שמתחילים את יום העבודה שלהם בחיוך גדול ובהרגשה טובה ומבחינתנו, אנחנו זכינו! "העסק שלך זו ההצלחה שלנו", היא לא רק סיסמה, זוהי דרך חיים. התייחסות לכל מודעה כאילו היא של העסק שלי, לעבוד עם ראש גדול, לצאת מהקופסא, להשקיע מחשבה בסגנון, בבחירת המילים, הפונט, המיקום, הצבעים הוויז'ואל הם לא אקראיים הם שם לאחר מחשבה ממוקדת. בהזדמנות חגיגית זו של גיליון 500 אנחנו רוצות להודות לצוות שהם משפחה: קובי גולן, אוהד נאג'י, אביחי צורפי ומירב בן יאיר המקסימה שהצטרפה אלינו לאחרונה ומביאה אתה רוח של שינויים חיוביים ומקצועיים לעיתון. אנחנו מאחלות למשפחת שוס שנמשיך לפרוח ולשגשג, לכבוש יעדים ומטרות יחד כצוות מנצח. ואחרונים חביבים תודה ללקוחותינו היקרים, תושבי בית שמש והסביבה, על הפרגונים, הברכות והערכה הרבה.

WhatsApp Image 2021-01-12 at 17.48.33

מירב בן יאיר

עורכת ראשית

אחרי כמה שנות ניסיון בתחום הכתיבה ותוכן, הגעתי לעיתון "שוס הדרך" חודש בדיוק אחרי שפתחתי את העסק העצמאי שלי ובמקריות גמורה. אוהד צלצל אליי והסביר לי שהוא רוצה לעשות שינוי, להכניס אווירה צעירה לעיתון ולשדרג את המדורים. החלטתי לקחת את ההזדמנות הזו ולהפוך את "שוס הדרך" לעיתון המוביל בעיר. אני רק בתחילת דרכי בעיתון ובזמן המועט, הכרתי סביבה צעירה, מאתגרת, מעניינת ואיכותית. תושבי העיר שמחים לקחת חלק בהתפתחות שלנו ומרגשים אותי בכל פעם מחדש כשהם שולחים לי הודעות הוקרה על פרסומים שצלחו. אני מאחלת לנו עוד שנים ארוכות של שיתופי פעולה ומילים מרגשות ומקווה שאצליח לגעת בכל אחד ואחת מכם במילים שלי. אם אתם מעוניינים לקחת חלק בעיתון, יש לכם רעיון למדור חדש או כתבה חדשותית? אתם מוזמנים ליצור קשר ולהשפיע על הלך הרוח בעיר: למספר 052-3699069