חברי מועדון מתנ"ס זינמן לב העיר, יצאו לארבעה ימים כיפים למרוקיאדה באילת. מי שארגנו את החגיגה היו ציפי פרץ ויעקב שושן שגרמו לכולם ליהנות ולשמוח. לכלוכית שמחה בשבילכם שאתם מנצלים כל דקה ביחד. תמשיכו ליהנות!
דף הבית » נהנים במרוקיאדה
חברי מועדון מתנ"ס זינמן לב העיר, יצאו לארבעה ימים כיפים למרוקיאדה באילת. מי שארגנו את החגיגה היו ציפי פרץ ויעקב שושן שגרמו לכולם ליהנות ולשמוח. לכלוכית שמחה בשבילכם שאתם מנצלים כל דקה ביחד. תמשיכו ליהנות!