מכירות אותו?

טכנאי אולטרסאונד, בן 25 שסיפק שירותים לקופת החולים "מאוחדת" ו"כללית" בביתר עלית ניצל את תפקידו וביצע מעשים מגונים, כך לפי החשד במטופלת שהגיעה לבדיקה רפואית ונעצר | המשטרה חושדת שפגע במטופלות נוספות ופרסמה השבוע את שמו ותמונתו
חשמל

מטופלת חרדית, תושבת ביתר עלית הגיעה לבדיקת אולטרסאונד בקופות החולים "כללית" ו"מאוחדת" לאחרונה, וחוותה ככל הנראה הטרדה מינית על ידי הטכנאי במקום. היא הגישה תלונה במשטרה בגין המקרה שלה והם החלו לחקור לעומק את סיפורה. מסתבר כי, מדובר בחשוד העונה לשם רמזי געבה תושב מזרח ירושלים, בן 25, עובד מטעם חברת "מ.א.ר" שהוצב כטכנאי אולטרסאונד בשתי הקופות המוכרות והוותיקות במדינה, כשעברו הפלילי מצביע שהוא מחבל מורשע.

מאוחדת. אחרת הקופות שבה טופלה ונפגעה המטופלת | צילום: יח"צ

"מסתבר כי, מדובר בחשוד העונה לשם רמזי געבה תושב מזרח ירושלים, בן 25, עובד מטעם מכון "מאר" שהוצב כטכנאי אולטרסאונד בשתי הקופות המוכרות והוותיקות במדינה, כשעברו הפלילי מצביע שהוא מחבל מורשע"

חזן

לפי בדיקת ‘הקול היהודי’ עלה כי החשוד הורשע בעברו בזריקת אבנים על שוטרים והתפרעות בהר הבית בראש השנה תשע"ו – התפרעויות שהובילו את "אינתיפאדת הסכינים" וגל פיגועי טרור ערבי. לפי כתב האישום בו הורשע געבה יחד עם ערבים נוספים דאז הוא השתתף יחד עם אחרים בהתפרעות במהלכה חסמו מתפרעים את "שער 7" של מסגד 'אל אקצא' באמצעות ברזלים, סולמות וחוטי תיל והוא יידה אבנים על השוטרים כשהוא רעול פנים. אחד השוטרים נפצע מאבן באירוע.

בית משפט השלום בירושלים גזר עליו שישה חודשי מאסר. אולם בית המשפט המחוזי קיבל ערעור שהגישה המדינה והחמיר את עונשו לתשעה חודשי מאסר. לאחר שחרורו, כך מתברר הפך לטכנאי אולטרסאונד והוצב בביתר עלית. התושבים בביתר עילית הגיבו בהלם על המידע ואמרו: “איך קורה שקופות החולים לא בודקות את העבר של מי שבא לעבוד אצלם?”.

בדיון שהתקיים השבוע בבית המשפט השלום בירושלים עלה ביקוש לפרסם את תמונתו ושמו של געבה כדי לאפשר למתלוננות נוספות להגיב. השופט ציין, "לאחר שמיעת הצדדים ומשלא הובא בפני כל מצג מספק שיש בידו להצדיק מתן איסור פרסום בעינינו על פי עילה שבחוק, הרי שדינה של הבקשה לאיסור פרסום שמו ותמונתו של המשיב להידחות".

המשטרה חיזקה את דבריו של השופט והם חושדים כי געבה פגע במטופלות נוספות וקוראים לכל מי שנפגעה לפנות למשטרה.

לאור הטענות, השופט החליט לפרסם את שמו ותמונתו של החשוד כדי לאפשר למתלוננות נוספות להגיש תלונה במידה ואף הן חוו ממנו תקיפה או פגיעה במהלך טיפול רפואי. נשים שנפלו קורבן למעשיו של החשוד, מתבקשות לדווח למשטרת עציון בטלפון 02-6544444 או במוקד 100 ובכל תחנת משטרה אחרת.

כללית: "לא מדובר על עובד של כללית" | צילום: יח"צ

"החשוד הורשע בעברו בזריקת אבנים על שוטרים והתפרעות בהר הבית בראש השנה תשע"ו – התפרעויות שהובילו את 'אינתיפאדת הסכינים' וגל פיגועי טרור ערבי. לפי כתב האישום בו הורשע געבה יחד עם ערבים נוספים"

תגובת חברת מ.א.ר: "חברת מ.א.ר פועלת בהתאם להוראות החוק ומבצעת בדיקת רקע, מול משטרת ישראל, לכל עובדיה המבצעים בדיקות, וזאת בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין. בדיקה זו בוצעה גם במקרה הספציפי. מעסיק כיום לא יכול לקבל את המידע אודות ההיסטוריה הפלילית של עובד כלשהו, ועל כן אנו נחשפנו לכך בתקשורת רק לאחר הפרסום.  אנו משוכנעים שהמשטרה תבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר".

תגובת כללית: "לא מדובר על עובד של כללית אלא על עובד של מכון מאר, רשת המתמחה בתחום הדימות ,המספקת שירותי אולטרסאונד למספר קופות בביתר עילית".

תגובת מאוחדת: "בהמשך לפרסום משטרת ישראל על החשד לביצוע עבירות מין שבוצעו על ידי טכנאי אולטרסאונד, יובהר כי מדובר בעובד שאינו עובד של קופת החולים, אלא של חברת מאר, שנותנת שירותים למספר קופות חולים. למדנו לראשונה על החשדות מן התקשורת ואנו משוכנעים שמשטרת ישראל תעשה עבודתה נאמנה".

חברת מ.א.ר | צילום: מתוך האתר

תגובת חברת מ.א.ר:

"החברה פועלת בהתאם להוראות החוק ומבצעת בדיקת רקע, מול משטרת ישראל. מעסיק כיום לא יכול לקבל את המידע אודות ההיסטוריה הפלילית של עובד כלשהו, ועל כן אנו נחשפנו לכך בתקשורת רק לאחר הפרסום. אנו משוכנעים שהמשטרה תבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר".

התוקף הסדרתי: שלוש נערות נוספות נפגעו

הכתבה שפורסמה בשבוע שעבר בעיתון "שוס הדרך" הובילה לסערה חיובית – שלוש נערות צעירות פנו והתלוננו שגם הן הותקפו על ידי התוקף שמסתובב בעיר ומבקש לאנוס אותן ללא רשותן. אחת מהן הסכימה להגיש תלונה. כעת יש 11 תלונות במשטרה נגד אותו התוקף. בנוסף, בזכות הכתבה והתלונות הוגשו נגד החשוד כתבי אישום חמורים בגין מעשיו, וכעת בית המשפט שוקל אם לפרסם את שמו כדי לבדוק אם יש מתלוננות נוספות.

שוחחנו השבוע עם חגית בן עזרא, שפרסמה את הפוסט ראשונה וליוותה את כל מערך התלונות מול המשטרה, "בעקבות הכתבה יצרה איתי קשר מישהי שחוותה תקיפה והטרדה מאותו בחור. היא כל כך בכתה שליבי יצא אלייה", סיפרה בן עזרא השבוע. "היא סיפרה לי שזה קרה לה בבוקר, בתחנת האוטובוס כשהיא הייתה בדרך לעבודה. הוא בא אלייה, אמר לה מילות גנאי והיא הרגישה כל כך רע. באמת. כאב לי עלייה. היא תלמידת כיתה יב' בבית הספר ברנקו וויס בעיר", סיפרה. אותה תלמידה, כך לפי עזרא, לא ידעה שיש נשים נוספות שנפגעו ממנו עד שקראה את הכתבה. "קראתי את הכתבה כמה פעמים, חבר שלי הביא לי את העיתון. אם הוא לא היה מביא לי אותו, לא הייתי יודעת שיש עוד נשים שנפגעו ממנו. היא בכתה את נשמתה", תיארה בן עזרא, "הבנתי אותה. ושמחתי בסוף שהיא הסכימה לפרסם סטורי על המקרה שלה ולהגיש תלונה". באותו הלילה שבן עזרא קיבלה את הפנייה, היא פנתה למפקד התחנה, שמלווה אותה בכל התהליך, וסיפרה לו שיש עוד נערה שתגיע להגיש תלונה. "הוא שמח", אמרה בן עזרא, "אמר שבזכותי האריכו לו את המעצר ושבקרוב הפרקליטות יגישו נגדו כתב אישום חמור".

חגית בן עזרא:

"בעקבות הכתבה יצרה איתי קשר מישהי שחוותה תקיפה והטרדה מאותו בחור. היא כל כך בכתה שליבי יצא אלייה', סיפרה בן עזרא השבוע. 'היא סיפרה לי שזה קרה לה בבוקר, בתחנת האוטובוס כשהיא הייתה בדרך לעבודה. הוא בא אלייה, אמר לה מילות גנאי והיא הרגישה כל כך רע. באמת. כאב לי עלייה. היא תלמידת כיתה יב' בבית הספר ברנקו וויס בעיר"

משטרת ישראל פרסמה השבוע על הארכת מעצרו של החשוד, תושב העיר בן 20, שעל פי החשד ביצע מעשים מגונים והטרדה מינית כלפי נשים ונערות קטינות. חוקרי תחנת המשטרה בבית שמש השלימו בשבוע האחרון את פעולות החקירה כנגד תושב בית שמש שנעצר לפני כשבוע ימים בחשד שביצע מעשים מגונים והטריד מינית צעירות בעיר במהלך השבועות האחרונים. בד בבד, נחקר החשוד גם בגין איומים כלפי בני משפחתו בגינם נעצר גם כן.

מעצרו של החשוד הוארך לבקשת חוקרי המשטרה במהלך השבוע החולף תוך שבית משפט הורה על איסור פרסום פרטיו המזהים של החשוד.

מחקירת תלונות שהוגשו בעקבות המקרים שהתרחשו בשבועות האחרונים, חלקן הוגש לאחר מעצרו ובעקבות פרסום מעשיו, עולה כי החשוד שבשנות ה-20 לחייו, נהג להגיע אל מרכז מסחרי בעיר שם איתר צעירות בבתי עסק או בסמוך למרכז המסחרי תוך שניצל את היותו מולן לבדם וביצע במספר מקורבנותיו מעשים מגונים ואת חלקן הטריד מינית, באחד המקרים אף הציע לקטינות כבנות 13 הצעות מיניות תמורת תשלום כספי, כך על פי תלונתן.

"'קראתי את הכתבה כמה פעמים', סיפרה הצעירה לבן עזרה. 'חבר שלי הביא לי את העיתון. אם הוא לא היה מביא לי אותו, לא הייתי יודעת שיש עוד נשים שנפגעו ממנו'. היא בכתה את נשמתה', תיארה בן עזרא, 'הבנתי אותה. ושמחתי בסוף שהיא הסכימה לפרסם סטורי על המקרה שלה ולהגיש תלונה'

בתאריך 9.6 נעצר החשוד לאחר שהתקבל דיווח כי מאיים לפגיעה בעצמו ובבני משפחתו. שוטרי תחנת בית שמש שהוזעקו לאירוע זה, עצרו את החשוד תוך שבמקביל התקבלו תלונות נוספות על עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית המיוחסות לו והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

במהלך חקירה שהתנהלה בשבוע האחרון בה נאספו תלונות נוספות, עדויות וממצאים שהבשילו כאמור לכדי הצהרת תובע מטעם הפרקליטות שהוגשה הבוקר בבית המשפט על הכוונה להגיש בימים הקרובים כתב אישום, הוארך מעצרו של החשוד בחמישה ימים, בהסכמת סנגורו, עד לתאריך 21.6.22.

מדובר בדיווח תקיפה מינית נוסף שעלה לכותרות זו הפעם השנייה תוך שבועיים באזור בית שמש והסביבה. רק בשבוע האחרון דיווחנו בכתבה מורחבת בעיתון "שוס הדרך" על התוקף הסדרתי שמטריד נערות ונשים ברחובות העיר.

תמונה ראשית:

החשוד בביצוע המעשים, טכנאי אולטרסאונד | צילום: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

new1
new1
new1

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

התחפשה לעליזה

חסיה מלייב, ממועדון יום לקשיש בבית שמש, התחפשה ללא אחרת מאשר ראשת העירייה היוצאת, ד"ר עליזה בלוך. לכלוכית שמעה שראשת העירייה התל

מתנחל ציוני

כמה פעמים יצא לכם לראות מתנחל ציוני, שמסתובב עם שלט גדול עליו כתוב "מוות למחבלים?"

אינדיאני מקומי

נתי סעדון התותח, תושב העיר התחפש בחג הפורים שחל השבוע לאינדיאני. לכלוכית שמעה שהוא נהנה מהחג ובילה היטב

דייט עם הבת

חשבתם פעם לצאת לדייט עם הבת שלכם? יוסי דהן, תושב העיר הגדיל במחשבותיו והחליט להזמין את ביתו המתוקה לדייט של אב ובת

נופשת לה

בר וקנין המהממת, מעצבת הגבות והמניקוריסטית לשעבר נתפסה בעדשת המצלמה של לכלוכית נופשת בכיף בנורבגיה

מצעד התחפושות 2024

תושבי העיר לקחו השנה את חג הפורים ברצינות: עשרות הכינו תחפושות מקוריות ומושקעות וגרפו מחמאות ותגובות פליאה – אספנו והגרלנו את 10 כוכבי התחפושות הגדולים בעיר – משיחיים מדובאי ועד למשפחה חרדית | קבלו אותם

עם ממ"ד ובלי: איך מדינת ישראל מגנה על אזרחיה במלחמה?

גל קסטל המשנה למנכ"ל בחברת "אורון נדל"ן" בטור אישי על מצב הממ"דים ברחבי העיר בזמן המלחמה | "מאות אלפי ישראלים ללא הגנה בסיסית של ממ"ד תקני", אמר. "אני זועק על הצורך בחיזוק מבנים, חידושם ותוספת הכרחית של חדרי ממ"ד לדירות בישראל"

נפתח לציבור: אירוע האוכל הגדול במטה יהודה יצא לדרך

החל מסוף השבוע האחרון, ולמשך שלושה סופ"שים יתקיים במטה יהודה אירוע האוכל הוותיק | והפעם האירוע יהיה בסימן חיזוק העסקים המקומיים וחיבורים עם אנשי קולינריה מהנגב המערבי

המתכון של השף: דג צלוי עם תחתיות ארטישוק ועגבניות

ימי שישי שמורים לדגים, יש את הדגים הקבועים ויש פעמים שרוצים לגוון | אז הפעם הבאנו מתכון לגיוון קל - הוא מהיר וחגיגי עם תחתיות ארטישוק שניתן להשיג בכל מקום | מנה טעימה, מרשימה ובהחלט משביעה

המתכון של אושרת כהן: פאי סניקרס קרמל

הרי לכם קינוח מושחת שנעשה בשלבים, אומנם מעט עבודה אבל שווה את זה – פאי סניקרס קרמל שנעשה באופן אומנותי ומיוחד. טעים, נימוח וישאיר אתכם עם טעם של עוד

לזכר חללי העיר: מצפה הגיבורים מוכן למבקרים

בסוף השבוע האחרון הסתיימה עבודת התאורה במצפה הגיבורים "נתיב עוז" שהוקם לזכרם של חללי עירנו במלחמת "חרבות וברזל" | ראשת העירייה היוצאת, ד"ר עליזה בלוך אמרה: "מדהים ומרגש היה לעמוד אמש בשעת לילה. לחשוב עליהם, לזכור אותם. המשיכו להגיע למקום וללמד על גיבורי עירנו"

מליאה ראשונה: בעוד שבועיים תוקם קואליציה באופן רשמי

בעוד כשבועיים מועצת העיר החדשה תתכנס למליאה חגיגית ובה יתקיימו הצהרות אמונים, הקמת קואליציה ואישור תקציבים | על סדר היום: אישור העסקת עובדים במשרות אמון - צוות לשכתו של ראש העירייה גרינברג, אישור תב"רים ועוד

ח"כ גפני נפגש עם גרינברג

יו"ר דגל התורה, חבר הכנסת משה גפני נפגש בשבוע האחרון עם ראש העירייה נכנס, שמואל גרינברג | גרינברג הודה לו על הלווי והעזרה במערכת הבחירות. גפני אמר: "אעבוד עם גרינברג בשיתוף פעולה מלא כדי להוביל את בית שמש להישגים גדולים"

מפחיד: שני ערבים התחזו לרכב משטרתי והסיעו שב"חים

רשת הברחות מאורגנות של שוהים בלתי חוקיים נתפסה השבוע על ידי משטרת מג"ב | על הפרק: שני ערבים משטחי יהודה והשומרון התחזו לרכב משטרה והסיעו 13 שוהים בלתי חוקיים למדינת ישראל ועוד 18 ברכב הסעות

מפחיד: רצה ללמוד תורה לבר מצווה, והוטרד

תושב בית שמש, בן 5- חשוד בכך שביצע מעשים מגונים במשך שנתיים בנער, אותו לימד לקרוא בתורה לקראת בר המצווה | הוריו אמרו: "סמכנו עליו בעיניים עצומות. ובשלב מסוים הוא החל לנצל את זה"

אירוע חריג: גבר הסתובב עם גרזן ונוטרל

לוחם מג"ב מתחנת המשטרה במטה יהודה הבחין בחשוד החובש קסדה, כשגרזן בידו בכוונה לפגוע | הלוחם זיהה את הסכנה, ביצע ירי לעבר החשוד ונטרל אותו | המשטרה פתחה בחקירה

דילוג לתוכן