אלופה: קבוצת ילדים א' עלתה לאליפות

קבוצת ילדים א' של עירוני בית שמש העפילה לאליפות עם רצף של ניצחונות, בלי הפסדים ומאה אחוזים של הצלחה | סיקור מלא

20 שנים שבית שמש לא ידעה אליפות כזו, וכעת קבוצת ילדים א' של עירוני בית שמש מוכיחה שהכל אפשרי ומעפילה לאליפות עם נתוני משחק מושלמים – 13 משחקים, 13 ניצחונות ומאה אחוזים עגולים של הצלחה. המשחק שקבע את הכל היה לפני שבועיים, מול קבוצת עירוני מודיעין שהייתה כבר במקום השני ביתרון של כמה נקודות. קבוצת ילדים א' עלו על המגרש, עם המון מוטיבציה ורעב לכבוש את המשחק ועקפו את הקבוצה היריבה בכמה נקודות. המשחק האחרון של העונה היה מול קבוצה נוספת, שאותה הם ניצחו גם ביתרון גדול. כעת הם מככבים בראש הטבלה וכאמור מעפילים לאליפות הנחשקת.

מאמן הקבוצה, נדב דנזן סיפר לנו השבוע בהתרגשות על המסע שהם עברו, מהרגעים בהם נאלצו להפסיק את הכל בגלל מגפת הקורונה, להתאמן בבתים, בפארקים, בלי מגרש מסודר והכל כדי לשמור על הכושר לפעם הבאה שהם יעלו על המגרש וייקחו את האליפות. "התחלנו את השנה יחסית מוקדם וזו גם הייתה אחת הסיבות להצלחה של הקבוצה", אמר דנזן. "עבדנו קשה בקיץ, התאמנו במקומות ציבוריים עוד כשלא היה לנו מגרש עדיין. איך שהתחילה השנה לה חיכנו, הגיעה הקורונה שפגעה בכל התכנונים שלנו. כאן אני רוצה להגיד כל הכבוד לשחקנים שלי, שלמרות כל הקשיים שעברנו בשנה הזו, הם התאמנו קשה, בבית, הפארקים ציבוריים וזה מעיד המון על רמת המחויבות שלהם.

שחקני קבוצת ילדים א', אחרי הניצחון מול עירוני מודיעין

מאמן הקבוצה:
"עבדנו קשה בקיץ, התאמנו במקומות ציבוריים עוד כשלא היה לנו מגרש עדיין. איך שהתחילה השנה לה חיכנו, הגיעה הקורונה שפגעה בכל התכנונים שלנו. כאן אני רוצה להגיד כל הכבוד לשחקנים שלי, שלמרות כל הקשיים שעברנו בשנה הזו, הם התאמנו קשה"

"אין כאן שחקן שהוא מעל הקבוצה, יש כאן קבוצה שהיא מעל הכל. אחד הדברים החשובים שבנינו כאן השנה, זה את ערך הקבוצה. המשמעת, כבוד הדדי ופירגון. היה מדהים לראות כמה הילדים האלה רוצים את ההצלחה של השני"

"עשינו דרך יפה ומכובדת בגביע המדינה. אני מסתכל גם על משחקים אחרים ששיחקנו בהם. הגענו לשמיניית הגמר, שזה כשלעצמו הישג מדהים. אני מזכיר לכם שיש פה ילדים בשנה הראשונה שלהם בספורט תחרותי. הפסקנו לצערי אחרי שהרחיקו לנו שחקן כמה דקות לפני סיום המשחק אבל עדיין זה לא מוריד את ההישג. התמודדנו מול קבוצות מכבודות בליגה, אחת מהם הייתה עירוני מודיעין אותה ניצחנו 0-3 לפני שבועיים. המשחק הזה חתם את השנה. אני שמח שאחרי השנה שעברנו ופספסנו המון משחקים בדרך בגלל המגפה, יצא לנו לשחק מולם, לנצח  ולהביא את האליפות לעיר".

ניצחתם עם מאה אחוזי הצלחה, נתון שאין באף קבוצה העונה.
"נכון. ניצחנו כל העונה, לא היה לנו הפסד אחד (ראו טבלה). מדובר במאמץ קבוצתי. אין כאן שחקן שהוא מעל הקבוצה, יש כאן קבוצה שהיא מעל הכל. אחד הדברים החשובים שבנינו כאן השנה, זה את ערך הקבוצה. המשמעת, כבוד הדדי ופירגון. היה מדהים לראות כמה הילדים האלה רוצים את ההצלחה של השני. השחקנים היו אחד עבור האחר כשקשה, נוצרו חברויות בתוך הקבוצה.

"אני רוצה להגיד מילה טובה להורים שמגיעים לכל משחק. גם למשחקי החוץ. הרגשנו תמיד בבית, הם היו מגיעים, מעודדים ומלווים את הקבוצה ויאמר לזכותם שזה אחד הדברים החשובים גם עבור הקבוצה וגם לילדים. אני רוצה גם להגיד תודה לכל חברי הנהלת עירוני בית שמש, כל אחד עשה את שלו במערכת ובהצלחה של הקבוצה הזו. לחברים שמלווים את הקבוצה ואת כל המועדון כבר שנתיים ברציפות".

הטקס שנערך במיוחד בשבילם. במעמד ראשת העירייה ובכירי עירייה נוספים

רפי טוביאנה, מנהל הקבוצה:
"אחרי כמעט 20 שנה אנחנו זוכים באליפות בקבוצת של ילדים א'. אני מאוד גאה בקבוצה הזאת, קבוצה שפיתחנו אותה לפני שנתיים בחוסר וודאות, בניצוחו של מאמן נדב שהביא אותם להישגים מעולים"

20 שנה בלי ניצחונות. שברתם את הנאחס
"נכון, לא היה ב-20 השנים האחרונות ניצחון כזה. אם היה זה היה לפני המון שנים, בתקופה של ביתר בית שמש. עירוני בית שמש לא זכתה. ההישג הוא כפול. חשוב להבין שהמעבר בין חוג לליגה הוא משמעותי ולא קל. הם צריכים לשנות את אורח החיים שלהם לגמרי ולהשקיע. אבל גם דואגים להשקיע בלימודים כמובן. אנחנו שמים על זה את הדגש ובקשר איתם כל יום. בודקים כל הזמן איפה נקודת החולשה, מה צריך לשפר בכל מיני מקומות ומסגרות. לכן הם גם משקיעים ומעבר לזה, הם גם מתעסקים במקצוע. מי שרוצה להיות שחקן כדורגל צריך להשקיע ולעבוד קשה וזה אומר וויתורים על דברים אחרים".

צלחות אליפות מעופפות

השבוע נערך לכבודם טקס מרגש באצטדיון העירוני, בו קיבלו כל אחד מהם את צלחת האליפות המיוחדת. רבים הגיעו לברך אותם, מבכירי העירייה, ראשת העירייה, מ"מ וסגן ראשת העירייה משה שטרית, מאמן הקבוצה, מנהלי עירוני בית שמש ורבים אחרים שמצאו את המילים החמות כדי להסביר כמה הם גאים ונרגשים. "ראיתי את ההכנות וכמו השחקנים אני נרגש", סיפר דנזן. "זה הפעם הראשונה שקורה דבר כזה בעיר", הוסיף.

רפי טוביאנה, מנהל הקבוצה אמר: "מזה שנים שבית שמש לא זכתה באליפות. אחרי כמעט 20 שנה אנחנו זוכים באליפות בקבוצת של ילדים א'. אני מאוד גאה בקבוצה הזאת, קבוצה שפיתחנו אותה לפני שנתיים בחוסר וודאות, בניצוחו של מאמן נדב שהביא אותם להישגים מעולים. עכשיו הם יוצאים לדרך חדשה וב"ה בשנה הבאה ניצחון נוסף".  

ראשת העירייה, ד"ר עליזה בלוך שיתפה בהתרגשות: "אין מילים. מרגש לראות אתכם צומחים ומביאים הישגים. אתם העתיד שלנו, אנחנו נמשיך לספק עבורכם את כל הכלים על מנת שתצליחו בכל הרמות המקצועיות וממשיכים לעקוב אחר ההישגים שלכם. הבאתם המון כבוד לעיר, תודה לכם".

מאמן הקבוצה: "יש כאן קבוצה שהיא מעל הכל"

משה שטרית, סגן ומ"מ ראשת העירייה אמרה: "איזו גאווה! אני רוצה לברך את השחקנים, את צוות האימון וההנהלה על העבודה הקשה וההצלחה הגדולה! אלו חגיגות האליפות הראשונות אחרי 20 שנה, היינו בתקופות פחות טובות ושכחנו איך זה כשמסיימים במקומות הראשונים-זה נכון. אבל עכשיו עם כל החבילה הזאת-עובדי עירייה מסורים, הנהלה שעובדת קשה, צוות מאמנים מצוין וכמובן הנהגת עיר שרוצה לעשות הכול על מנת שתצליחו, אני אומר לכם חבר'ה-אנחנו לא נחכה עוד 20 שנה לאליפות הבאה. ממש לא. בעזרת ה' נחגוג עוד הרבה אליפויות. מהצד שלי אני יכול להבטיח שאעשה מה שניתן על מנת לספק להם את התנאים הטובים ביותר להצלחות הללו".

השחקנים האלופים שמעו את הנאומים של הבכירים שהגיעו לכבד אותם ולאחר מכן הם קיבלו את צלחת האליפות המפורסמת ועשו את ההקפה המסורתית. מערכת "שוס הדרך" מאחלת להם המון מזל טוב, הבאתם המון כבוד וגאווה לעיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף הכתבה:

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

12 נערים חגגו בר מצווה

12 צעירים מבית שמש חגגו השבוע את בר המצווה שלהם ביחד בכותל המערבי בירושלים

מייצג אותנו בכבוד במנהטן

דביר יצחק, תושב העיר לשעבר נתפס בעדשת המצלמה של לכלוכית בעודו צועד במצעד במנהטן שכל מטרתו היה לתמוך במדינת ישראל ובעם היהודי

מינוי חדש בעירייה

יוסי גמליאל מבית שמש שכיהן מזה עשור כמנהל מחלקת הנוער בעירייה, מונה לסגן מנהל אגף התרבות ומנהל התרבות החרדית

יום הולדת שמח

ליטל שושן המהממת, המוכרת לכולנו ממשרד התיווך mi"נדלן" בעיר חגגה לאחרונה את יום הולדתה

מתחת לראדר

העירייה ניסתה להעביר תוכנית "פינוי בינוי" בשכונת הנשיא שנפגעה מהטיל האיראני במרץ האחרון ללא ידיעת התושבים והמשפחות השכולות | רק לאחר שהחלו עיכובים בתשלום הפיצויים על הנזקים, התושבים גילו שנותרו להם כמה ימים להתנגד לתוכנית | הסערה התפוצצה והעירייה הודיעה: "אנחנו מורידים את נושא פינוי בינוי"

המתכון של השף: טארט מסקרפונה

את טארט המסקרפונה אפשר להכין לימי הולדת, כקינוח אחרי ארוחה עם חברים ולסופ"ש של שישי-שבת. מה שמרגיש לכם | הכי חשוב שכל שכבה היא עונג צרוף לחך, טעימה, רכה ומרגישים שהיא נאפתה באהבה

המתכון של אושרת: פסטה תרד ברוטב שמנת

הכנת פסטה לא רק למשקיענים! לפעמים כשמתחשק לנו משהו מיוחד - להכין פסטה זה בדיוק הכיוון | הילדים שלי אוהבים אותה בכל מצב, אני אוהבת להכין אותה כמנת צהריים. מבטיחה לכם שהכל מתחסל

תושב העיר השתולל והחל לזרוק אבנים על רכבים

תושב בן 32, מבית שמש נעצר השבוע על ידי השוטרים לאחר שהחל לזרוק אבנים על רכבים חונים ונוסעים בירושלים | לפי המשטרה: הוא גרם נזק כבד | החשוד נעצר ולאחר חקירה התגלו מעשי אלימות נוספים

הציתו את תחנת המשטרה ונעצרו

שלושה תושבים מבית שמש בגילאי, 26, 46 ו-56 נעצרו השבוע בחשד שביצעו סדרת פעולות אלימות כלפי תחנת המשטרה בבית שמש: פרצו בכוח את שערי התחנה, נכנסו, הציתו, פגעו בעצים ובצמחיה ועוד | ממ"ז ירושלים אמר: "לא נסבול כל פגיעה בסמלי שלטון ובשוטרים היקרים"

גאווה לעיר: תלמידי בי"ס "שלב" העפילו לגמר הארצי ברובוטיקה

עשו דרך והגיעו לגמר: תלמידי בית הספר "שלב" השקיעו במשך חודשים של למידה עצמאית ומאתגרת של תוכנת רובוטיקה, ובסיום ניגשו לתחרות ארצית והצליחו להעפיל לגמר הגדול

זכו באליפות: קבוצת האריות המקומית, ניצחו 5:4 את אשקלון

קבוצת "אריות בית שמש" לקחו אליפות אחרי משחק מרשים מול הקבוצה מאשקלון וניצחון דרמטי של 5:4 | לאורך כל העונה הפגינו השחקנים נחישות, מחויבות ורוח לחימה יוצאת דופן – והתוצאות הגיעו

אמית נגה: התלמידות יצאו למרוץ לזכר נופלי "חרבות ברזל"

בנות שכבת י"ב מאולפנת אמית נגה בעיר, ניגשו השבוע למבחן הבגרות בחינוך הגופני והחליטו להקדיש אותו לזכר חללי מלחמת "חרבת ברזל" | במרוץ נכחו חלק מנציגי המשפחות השכולות שהגיעו לכבד את הבנות בנוכחותם

לוחם אש הגן על אישה מבוגרת במהלך אזעקה

המבצע שפרץ ל-24 שעות בלבד במדינת ישראל, הקפיץ את כל תושבי המדינה וגם בבית שמש | אנשים מבוגרים ששמעו את האזעקות החלו ללכת למרחבים המוגנים, ולוחם האש שראה את אחת מהם, עצר וסייע לה להגיע למקום מחסה

מטה יהודה: אזור היין זכה ב-9 מדליות בתחרות היין באיטליה

שנה שלישית ברציפות שאזור היין במועצה האזורית מטה יהודה, זוכה במדליות בתחרויות בינלאומיות | השבוע הייתה זכייה נוספת בתחרות היין היוקרתי Città del Vino שבאיטליה