אהבה מתחת לאף

הם הכירו בשכונת רמת לח"י לפני 25 שנה, אמרו "שלום שלום" אבל לא בקטע רומנטי | לפני שנה, הודיה סהר ואלרואי בלילטי הכריזו על הזוגיות שלהם ולרגל יום האהבה הם נזכרים איך הכל התחיל אי שם בבלוק של השכונה | אליהם מצטרפים עוד זוגות שיגרמו לכם לרצות להתאהב ומיד

הביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם. שלמה ארצי כנראה צדק, כי יש בנינו כל כך הרבה אנשים שרוצים ומחפשים אהבה. מה אם נגיד לכם שלפעמים הדברים הכי טובים נמצאים ממש מתחת לאף ולוקח נצח עד שמבחינים בהם. הסיפור של הודיה סהר (29) ואלרואי בלילטי (29) תושבי שכונת רמת לח"י יפתיע אתכם ועד היום מפתיע גם אותם. הם הכירו בגיל 4 בערך, כשהודיה עברה להתגורר בשכונה ומערכת היחסים הקטנה התחילה מ"שלום שלום". החבר'ה של אלרואי היו יושבים מתחת לבניין שלה, וכשהייתה חוזרת הביתה, היא נופפה להם בנעימות והמשיכה לעלות במדרגות הבניין. "המבטים בנינו אף פעם לא היו בקטע רומנטי", אמרו, "למדנו ביחד בבית ספר אתגרי בברנקו וויס וגם עשינו תעודה של מדריך על רכיבה על סוסים מבית הספר, וגם אז לא חשבנו על משהו זוגי". לשניים  לא הייתה אפילו מחשבה קלושה לייצר זוגיות, לכל אחד היה מסלול משלו, וזוגיות שונות. וברגע אחד נולד הניצוץ. "היינו נפגשים כל כמה שנים, אלרואי טס לארצות הברית וכשהוא חזר היינו יושבים בשכונה", סיפרה הודיה, "היא עברה לגור ברחובות לפני שנה וחצי, חזרה לכאן עם כלב והתחילה לטייל איתו בשכונה. אני הייתי יושב למטה ומעשן סיגריה. היינו מתראים, יושבים ומקשקשים כמה פעמים בשבוע", סיפר אלרואי. השיחה בניהם מתוקה מאוד, אלוראי אמר "היא הייתה מתחילה איתי", והודיה צוחקת ברקע.

הכל התחיל ביום הולדת של אלרואי, כשהודיה החליטה לשבור את הקרח ולשלוח לו הודעת מזל טוב בווטסאפ. "היא התחילה איתי", אמר שוב בצחקוק אלרואי והודיה ממשיכה, "שם הוא הציע לי דייט בפעם הראשונה. למרות שבסך הכל רשמתי לו שהרבה זמן שלא התראנו. החלטתי ללכת על זה ושאלתי אותו איפה ומתי".

אלרואי והודיה יצאו לדייט ראשון לפני שנה. "בטבע, איפה שאנחנו אוהבים". אלרואי הביא בקבוק יין והם טיילו בין מעיין והתנדנדו על נדנדה מעץ. "התחלנו מין סדרת דייטים ולקחנו את זה לאט".

איך הכרזתם על הזוגיות שלכם?

"החברים הכריזו על הזוגיות שלנו. אנחנו אף פעם לא הכרזנו כי לא היינו עדיין זוג מבחינתו. היינו ממש בהתחלה ורצינו לקחת את זה לאט. אנחנו חושבים שזה גם נבע מזה שלא היינו בזוגיות הרבה זמן, כל אחד בנפרד, ורצינו להבין לאן זה הולך".

 כמה כל אחד היה רווק/ה?

אלרואי: "אני הייתי שלוש שנים רווק לפני שהכרנו".

הודיה: "מגיל 22 אני רווקה. היו קשרים לא מוצלחים שלא באמת החזיקו".

איך אתם חוגגים את יום האהבה?

"יצאנו לאכול במסעדה. אנחנו לא עושים יותר מידי, זה יום האהבה הראשון שלנו ביחד".

הודיה ואלרואי. הכירו בשכונה לפני 25 שנה

"היינו נפגשים כל כמה שנים, אלרואי טס לארצות הברית וכשהוא חזר היינו יושבים בשכונה", סיפרה הודיה, "היא עברה לגור ברחובות לפני שנה וחצי, חזרה לכאן עם כלב והתחילה לטייל איתו בשכונה. אני הייתי יושב למטה ומעשן סיגריה. היינו מתראים, יושבים ומקשקשים כמה פעמים בשבוע", סיפר אלרואי

הגורל הפגיש בניהם

אדיר (27) ושקד (28) אסור, תושבי העיר הכירו ממש במקרה לפני שמונה שנים. "התגייסתי לחיל כללי ושובצתי ללשכת הרמטכ"ל בקריה דיאז בני גנץ כיהן", סיפרה שקד. "הבנתי יחסית מהר שיומיות זה לא בשבילי למרות שאני המפונקת של ההורים ושאין סיכוי שאני ישנה כל יום מחוץ למיטה שלי. אבל הנסיעות התישו אותי והשעות לא היו ריאליות. החלטתי שאם כבר אני עושה צבא אז עד הסוף. קיבלתי החלטה להיות לוחמת ולתת מעבר ואפילו לא לישון בפינה הנוחה שלי. לאחר שנה בשירות עברתי שוב טירונות, והפעם של לוחמת בכיפת ברזל, והייתי בהלם מעצמי שהצלחתי להגיע לטקס השבעה בכותל ולעבור את השלב הזה בהצלחה.

"במקביל אדיר התגייס לצנחנים ותוך כדי ניהל עסק של ימי הולדת שהיה כל חייו לפני הצבא. הוא הבין די מהר שלנהל עסק ולהיות קרבי זה לא עובד והחליט לוותר. במשך חודש או יותר היה סרבן ורצה לראות קצין מיון מחדש. הוא ניהל משא ומתן שהוביל לכך שיהיה לוחם בכיפת ברזל ויתחיל טירונות מחדש בתאריך הקרוב כי התפקיד פחות מסיבי מלוחם בצנחנים. אדיר החליט שהוא הולך על זה, והתגייס לכיפת ברזל.

"לאחר הטירונות הוא הגיע  לסוללה שלי (כיפת ברזל מחולקת לסוללות), אני פלוגה ותיקה ואדיר פלוגה צעירה. עליתי לשמירה והחלפתי את אדיר. הוא החליט שיש לנו על מה לדבר, למרות שאף פעם לא החלפנו מילה חוץ מלראות אחד את השנייה בסוללה. דיברנו במשך ארבע שעות של השמירה עד שתיים בלילה, והכרנו ככה במשך כמה ימים, כל פעם שהייתה לי שמירה אדיר היה מגיע להיות איתי. הפכנו להיות חברים טובים והיינו כל היום יחד.

"באחד מימי החמישי חברה טובה שלי חגגה יום הולדת והזמינה גם את אדיר כי התחברה אליו דרכי, היינו באותו החבר'ה. כשחזרנו מיום ההולדת, אדיר נישק אותי ואמר שהוא אוהב אותי. הרגשתי אותו הדבר ומאז כבר שמונה שנים אנחנו יחד מתוכם שלוש שנות נישואין.

"היום אנחנו הורים לשתי נסיכות מהממות – ליה בת שנה וחצי ונאיה בת שלושה חודשים. אין ספק שהוא החצי שמשלים אותי והחבר הכי טוב שלי לתמיד".

האם הופתעתם לגביי הזוגיות?

"אשקר אם אגיד שלא. הדחקתי את הרגשות כלפיו לפני שהוא התוודה כי פחדתי לאבד אותו בתור חבר טוב. לא ידעתי מה הוא מרגיש כלפיי והיה לנו חיבור מדהים מההתחלה בגלל שאנחנו כל כך שונים אנחנו משלימים זה את זו".

מה מיוחד בזוגיות שלכם?

"אני חושבת שמה שמייחד את הזוגיות שלנו זה שאדיר הוא איש צבא עד היום, רס"ר משמעת, מגיע שלישי וסופ"ש. תמיד יש געגוע, תמיד יש חשק לפגוש אחד את השנייה בכל הזדמנות, תמיד יש התרגשות כשהוא מגיע עבורי ועבור הבנות, אנחנו מחכות לו בקוצר רוח".

איך אתם חוגגים את יום האהבה?

"מבחינתי כוס יין וסרט טוב בבית עושה את העבודה, אבל יצא שהיום יום שני והוא לא נמצא, אז אולי מחר או בהמשך השבוע".

אדיר ושקד אסור, הכירו אחרי שהחליטו להחליף תפקיד בצבא

"לאחר הטירונות הוא הגיע  לסוללה שלי (כיפת ברזל מחולקת לסוללות), אני פלוגה ותיקה ואדיר פלוגה צעירה. עליתי לשמירה והחלפתי את אדיר. הוא החליט שיש לנו על מה לדבר, למרות שאף פעם לא החלפנו מילה חוץ מלראות אחד את השנייה בסוללה. דיברנו במשך ארבע שעות של השמירה עד שתיים בלילה, והכרנו ככה במשך כמה ימים"

הרחיקו בשביל האהבה

רונן (52) ורויטל (42) סהר, מושבניקים במקור הכירו בקבוצה מיוחדת שהוקמה לחד הוריים מבית שמש. יום אחד הקבוצה ארגנה נסיעה לאילת והשניים הצטרפו. "אני נסעתי עם הילדה ואמא שלי ורונן הגיע עם הבנות שלו וגרושתו", סיפרה רויטל. "נפגשנו בלובי של המלון אבל לא יותר מזה, כל אחד יצא לבלות בנפרד עם המשפחה שלו. יום אחד יצאנו למועדון באילת, שם הצטלבו המבטים שלנו, התחלנו לדבר ופתאום מצאנו את עצמנו בזריחה, בשיחת עומק ורק שנינו. מאז אנחנו 17 שנה ביחד עם שני ילדים משותפים, ליאל בן 11 ובת לירז בת 8".

השניים היו מתגוררים במושבים סמוכים יחסית, אך למרות זאת הם הכירו רק באילת.

הופתעתם?

"כן. אני לא הייתי בנויה לזוגיות אחרי הגירושים ורונן היה בשיא שלו. בילה עם חברים ואהב את זה. אבל זה קרה ולא היה לאן לברוח. אני שמחה ומודה לבורא עולם על ההכרות איתו ועל החיים שהקמנו. בית משפחה ילדים והמון אהבה".

איך חגגתם את יום האהבה?

"אנחנו חוגגים אהבה כל הזמן, ותמיד שמחים בחלקנו".

רונן ורויטל סהר, הכירו בקבוצה מיוחדת שהוקמה לחד הוריים

"נפגשנו בלובי של המלון אבל לא יותר מזה, כל אחד יצא לבלות בנפרד עם המשפחה שלו. יום אחד יצאנו למועדון באילת, שם הצטלבו המבטים שלנו, התחלנו לדבר ופתאום מצאנו את עצמנו בזריחה, בשיחת עומק ורק שנינו. מאז אנחנו 17 שנה ביחד עם שני ילדים משותפים"

הלקוחה והשידוך המוצלח

"הייתי פריקית של עבודה", סיפרה שרה עמר, אישתו של דודו עמר תושבי העיר. "מגיל צעיר עסקתי בתחום הטיפוח וכולם אמרו לי עם כל העומס איך תכירי חתן ותתחתני? כל הזמן עבדתי בציפורניים והייתי מסורה לעבודה ברמות. יום אחד הכרתי לקוחה מקסימה, שהייתה מגיעה אליי לטיפול ציפורניים. אחרי ארבעה מפגשים, ובהפרש של כמה חודשים היא הכירה אותי יותר ויותר והכריזה בדרמטיות – 'יש לי מישהו להכיר לך. אתם ממש מתאימים. את תראי, אתם תתחתנו'. הייתי כזו ביישנית ולא רציתי ללכת איתו לדייט לבד. היא אמרה שהיא תבוא איתי ותבקש שהוא יביא איתו חבר. וכך היה. מצאתי עת עצמי בלווי של לקוחה שלי לפגישה עם בעלי לעתיד. הכרנו, והוא היה פשוט מדהים, נשמה מיוחד במינה ולא אחר מאשר דודו עמר. בזכותו אני מי שאני היום, העתקתי את מקום המגורים שלי לבית שמש ומאושרת כל יום מחדש.

"והלקוחה? היא התאהבה בחבר שלו גם (מאור בן לולו מהג'ודו). לימים הם התחתנו ואנחנו אחריהם בחודשיים. זה היה קטע מעניין, כי זה מה שהיא בדיוק אמרה לי, 'את תתחתני חודשיים אחריי' וזה בדיוק מה שקרה"

שרה ודודו עמר

"מצאתי עת עצמי בלווי של לקוחה שלי לפגישה עם בעלי לעתיד. הכרנו, והוא היה פשוט מדהים, נשמה מיוחד במינה ולא אחר מאשר דודו עמר. בזכותו אני מי שאני היום, העתקתי את מקום המגורים שלי לבית שמש ומאושרת כל יום מחדש.  והלקוחה? היא התאהבה בחבר שלו גם (מאור בן לולו מהג'ודו). לימים הם התחתנו ואנחנו אחריהם בחודשיים"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

פנינת הנדל"ן בלב בית שמש הוותיקה – רחוב המורה יעקב

זכו בטורניר בהצלחה

בשבוע שעבר התקיים טורניר כדורעף לכיתות ח'. מי שזכתה במקום הראשון הייתה נבחרת ישיבת "אהבת ישראל"

מזל טוב!

אסצילאו מולה, תושב העיר שמוכר לנו כחבר במועצת העיר לשעבר – קיבל לאחרונה את התואר הראשון שלו בחינוך וחברה בקריה האקדמית אונו

הניצחון שלנו

האבל והשכול של משפחת כץ היו קשים מנשוא כשאיבדו את אב המשפחה, אורן כץ ז"ל מנפילת הטיל האיראני בתחילת המלחמה האחרונה | אבל החיים חזקים מהכל: ביתו לירז חגגה בת מצווה ועשרות תושבים ובעלי עסקים תרמו, לקחו חלק ועזרו למשפחה לשמוח למרות הכל | צילומים: מאור בן חיים

נחנקה, ניצלה ונפגשה עם מי שהציל את חייה

יעל אתרוג, רק בת 5 נחנקה לפני כמה שבועות מג'לי שבלעה | חובשי איחוד הצלה שהגיעו למקום זיהו כי הייתה מחוסרת הכרה, וסייעו לה לחזור למצב שהיא נושמת ומתייצבת | חייה ניצלו בעקבות ההחייאה שקיבלה. והשבוע נפגשה עם מי שהצילו את חייה

ממשיכה לגדול: שכונת אברהם תורחב

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה המליצה לעירייה על הרחבת שכונת אברהם, ועל הכוונה להקים כ-4 אלף יחידות דיור חדשות לצד פיתוח מאסיבי של מוסדות ציבור, תשתיות, שטחים ירוקים ועוד | מדובר באחת מתוכניות הבנייה הגדולות המקודמות כיום בעיר

בשורה לתושבים: יבנו עוד 131 דירות בנווה שמיר

השבוע משרד הבינוי והשיכון הודיע כי קבוצת י.ד ברזאני זכתה במרכז בנווה שמיר, והיא זו שתהיה אחראית על השטח ועל בניית 131 יחידות דיור בשכונה | החברה תשלם כ-92 מיליון שקלים עבור הקרקע והפיתוח. מה שאומר שכל יחידת דיור תהיה שווה כ-650 שאלף שקל לפני מע"מ

מפחיד: מאות חרדים פרצו לתחנת המשטרה; 8 נעצרו

החרדים הנמנים מהפלג הקיצוני ניסו לפרוץ לתחנת המשטרה בבית שמש | הם השתמשו באלימות, תקפו שוטרים ולבסוף – 8 נעצרו | הסיבה למהומה: בחור ישיבה נעצר כי סירב להתגייס

אישום: קטין עלה טרמפ, והותקף מינית

תושב העיר רק בן 12.5 המתין לטרמפ לבית הכנסת בבית שמש | תושב העיר, דב אופנהיים בן 36 עצר ואסף אותו כטרמפ | במהלך הנסיעה הוא סטה לכביש עפר באזור כביש 10, וביצע בו מעשים מגונים ברכב

עליזה בלוך: מוכנה עם תוכנית לבחירות לכנסת

בעוד שהתושבים מחכים שעליזה בלוך, ראשת העירייה לשעבר תרים דגל ותגיד "אני מגישה מועמדות לראשות העיר בפעם הנוספת" היא מפנה את הגב ומדברת על הרצון להתמודד לכנסת

תמי זוסמן: "תעצרו את הבנייה, ותאזנו את הגירעון הכלכלי"

חברת מועצת העיר תמי זוסמן התנגדה השבוע במכתב לראש העירייה, וביקשה לעצור את הבנייה המואצת בתירוץ "תהיה הכנסה עתידית". היא אמרה: "העירייה מתמודדת עם גירעון תקציבי של עשרות מיליוני שקלים ועם קושי הולך וגובר לספק שירותים ראויים לתושביה"

העבירות נחשפות

אחרי קריסת המבנה הזמני לפני כחצי שנה במוסד לחינוך המיוחד ברחוב בן עזאי בעיר, הרשות לאכיפה במקרקעין חשפה כשל מבני עמוק בחסות העירייה הכולל: היעדר פיקוח, עבירות בנייה ושטחים שאינם מאוכלסים על פי חוק | מסתבר שזו תופעה רחבה בבית שמש וברשויות בערים אחרות חוששות "לא רוצות להיות בית שמש 2"