מטה יהודה: אות הצטיינות חולקה לשני מקומיים

רב"ט שקד גשמה וסמל יובל בלנק, תושבי מטה יהודה, קיבלו ביום העצמאות בשבוע שעבר, אות הצטיינות מנשיא המדינה

מצטיינים נוספים: הכירו את לוחם בגדוד 890 של חטיבת הצנחנים, רב״ט שקד גשמה, אשר נבחר למצטיין מח״ט צנחנים. גשמה בן 21 מיד בנימין. מגיע ממשפחה דתית מרובת ילדים, הוא האח הבכור מתוך שבעה אחים. לפני שירותו הצבאי שקד לקח חלק במכינה הקדם צבאית ״עצמונה״. גשמה מספר כי בעיניו להיות לוחם זו אחריות גדולה במסגרתה צריך לעמוד בקשיים פיזיים ומנטליים ולדעת לצאת מרגעי משבר קשים שאתה מגיע אליהם.

בהתחלה גשמה מאוד רצה להתגייס ליחידת דובדבן, אבל כיום מרגיש שהוא הגיע למקום הטוב ביותר עבורו ולגדוד מפואר מאוד שהוא שמח להתגאות בו. ״אני מרגיש שאני עובר תהליך בצבא, מתקדם בדרך שאני נמצא בה ובערכים שאני מקבל. אני אמשיך לתת מעצמי ולבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר שאני יכול. כי מבחינתי לא חוזרים- עד שמבצעים״.

לרגל יום העצמאות, גשמה קיבל אות הצטיינות מח״ט צנחנים, אל״ם יובל גז, על פועלו בתור לוחם בחטיבת הצנחנים ותרומתו להגנת אזרחי ישראל.

סמל בפלחה״ן (פלוגת החבלה וההנדסה) בחטיבת הצנחנים, סמ״ר יובל בלנק, הוא השני שנבחר לקבל אות הצטיינות מנשיא המדינה. בלנק, בן 22 מתגורר במושב שורש. הוא אמנם נולד וגדל בארץ יחד עם משפחתו אך כיום הוא חייל בודד. בסוף תקופת התיכון של יובל, הוריו ואחיותיו החליטו לעבור לגור בסין הרחוקה וזאת בשל עיסוקים שונים. יובל לעומת זאת, החליט להישאר בארץ לבדו על מנת להתגייס לצה״ל ולתת מחלקו להגנת המדינה.

בלנק מאוד רצה להגיע לגדס״ר צנחנים, התאמן רבות ועבד קשה על מנת להגיע למקום שנמצא בו כיום. בעזרת המפקדים שלו, הגיע להבנה כי רוצה לצאת לפיקוד ולהיות מפקד ובכך להוות דוגמא לפקודיו. לא מזמן חזר לצוות שלו אך הפעם, בתור סמל.

לרגל יום העצמאות, בלנק קיבל אות הצטיינות מח״ט צנחנים, אל״ם יובל גז, על פועלו וחדורת מטרתו בתור לוחם בחטיבת הצנחנים ותרומתו להגנת אזרחי ישראל.

תמונה: דוברות בית הנשיא, חיים צח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף הכתבה:

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

עושים ספורט בעיר

התושבים הוותיקים בעיר נתפסו בעדשת המצלמה של לכלוכית כשהם שומרים על הכושר ועל הבריאות ברחבי העיר

יובל חוגג

יובל יפרח האלוף, תושב העיר חגג את יום הולדתו לצד המשפחה האהובה, העובדים והחברים הטובים

אלוף שלנו

דוד וקנין התותח, המוכר לנו כעובד בכיר בעיריית בית שמש סיים לאחרונה את התואר הראשון שלו

"כאילו ירו בי"

דבורה זייבלד תלמידת סמינר חרדי בעיר נקלעה לסיטואציה מורכבת בה 2 חברות לספסל הלימודים העלילו עלייה שקרים באמצעות הרשת החברתית "אינסטגרם" | הם פרסמו שהיא מנהלת רומן עם הבוס שלה, שנכנסה להיריון והפילה | השמועות האלו בייחוד במגזר החרדי, הזיקו לשמה הטובה בקהילה. היא תבעה וניצחה

המתכון של השף: קוביות סלמון בציפוי פריך ברוטב דבש חם

מתכון סופר קליל עם תוצאה ממכרת: קוביות סלמון עסיסיות, עטופות בציפוי פריך וזהוב שנאפות בתנור (בלי טיגון ובלי לטרוח לצפות אחת-אחת), ומקבלות שדרוג עם רוטב דבש חם וחרפרף שמשלים את הביס המושלם

המתכון של אושרת: מעדן סלמון כבוש במלח

סלמון כבוש במלח (גראבלקס) הוא אחד המעדנים האהובים עליי. השילוב בין המליחות והטעם הופך אותו לכוכב של כל ארוחת בוקר, בראנץ' או פלטת אירוח | החלק הכי טוב? זה נראה מיליון דולר, אבל דורש אפס מאמץ. אמיתי

לזכר דניאל קסטיאל: הוכנס ספר תודה חדש בפתח תקווה

עמותת "חסד שלמה" קיימה השבוע מעמד מרגש של הכנסת ספר תורה חדש בעיר פתח תקווה | מדובר במהלך שהוא חלק ממיזם הנצחה ייחודי לחללי צה"ל | בין שמות הלוחמים שהונצחו בספר התורה נמנה גם רס"ר דניאל קסטיאל ז"ל שנפל במלחמת "חרבות ברזל"

ילדי משפחות המילואים: "הגעגוע לאבא לא נגמר"

ילדים מבית שמש, שהאבות שלהם גויסו במלחמות האחרונות ונמצאים בסבבי מילואים ממושכים - נפגשו השבוע עם ראש העירייה ושיתפו על הקשיים, על ההיעדרות והחוסר של האבות והאתגרים

גרינברג למשפחות השכולות: "נמצא דרך לפצות את התושבים כדי שיוכלו לשקם את ביתם"

אחרי סערת פינוי הבינוי בשכונת הנשיא שנחשפה בגיליון האחרון, השבוע ראש העירייה הגיע לכנסת לדיון מיוחד בוועדת הכספים שיזמה חברת הכנסת ותושבת העיר, קטי שטרית | הדיון היה בנושא: שיקום הנזקים שנגרמו בעיר בעקבות הטיל האיראני

התפרעו בבית המשנה לנשיא ונעצרו

4 תושבים מבית שמש התפרעו לאחרונה בבית השופט סולברג | לשניים מהם יוחסה גם הסגת גבול | הפרקליטות: מדובר באירוע חמור וחסר תקדים"

מפחיד: ניסתה להתאבד במעצר וניצלה

משטרת מטה יהודה דיווחה לאחרונה על כך שהצליחה למנוע התאבדות של עצורה, החשודה במעורבות באלימות במוסד לבריאות נפש, מפני התאבדות בתא השירותים | לפי השוטרים: ניסתה לפגוע בעצמה בחפץ חד, ובזכות ערנות השוטרים לא הצליחה

מפחיד: כלבים הוחזקו בתנאים קשים במושב בקוע

לאחרונה התקיים מבצע אכיפה ופיקוח מצד השירות הווטרינרי של המועצה האזורית מטה יהודה | מה התגלה?  11 כלים הוחזקו בתנאים קשים במבנה במשק חקלאי במושב בקוע | הכלבים חולצו. מחזיק הכלבים נעצר