קבלן הבניה האלוף, שלום אמסלם תושב מטה יהודה נסע יחד עם עובדיו לגבול עזה שבדרום, ופינק את החיילים והלוחמים בארוחה חמה וטרייה כיד המלך. מערכת "שוס הדרך" שמעה שהוא פינק אותם ונתן המון אוכל חם ומכל הלב.
כל הכבוד! עם ישראל חי



דף הבית » נסע לגבול ובישל ללוחמים
קבלן הבניה האלוף, שלום אמסלם תושב מטה יהודה נסע יחד עם עובדיו לגבול עזה שבדרום, ופינק את החיילים והלוחמים בארוחה חמה וטרייה כיד המלך. מערכת "שוס הדרך" שמעה שהוא פינק אותם ונתן המון אוכל חם ומכל הלב.
כל הכבוד! עם ישראל חי



תגובה אחת
הכי אלוף בעולם לב זהב
ה ישמור אותך