פיקוד העורף מעדכן הנחיות חדשות ובו החמרה כלפי תושבי בית שמש והסביבה | לפי ההנחיות: לימודים יפתחו רק אם קיים מרחב מוגן תקני, התקהלויות עד 30 איש בשטח פתוח ועד 300 איש במבנה סגור
העירייה הקימה תא מתנדבים שכל מטרתו לסייע לתושבים שנמצאים במילואים, לבצע שיחות יזומות עם אזרחים ותיקים, לתת מענה רגשי ופיזי למשפחות צמי"ד ותרומות לתושבי הדרום
מגבירים את תחושת הביטחון: לאחרונה הוקמה כיתת כוננות ראשונה בעיר וכבר נערך סיור ראשון בין מוסדות החינוך | ראשת העירייה, ד"ר עליזה בלוך שוחחה עם שר האוצר ודרשה תגבור ותמריצים למאבטחי מוסדות החינוך
עיריית בית שמש פרסמה כי היא מתכננת להקים צוות כונני שבת שיתנדבו בבתי הכנסת ופונים לתושבים, אשר בעלי רישיון לנשק ומעוניינים לקחת חלק בצוותי כוננות בשבת הפרוסים בבתי הכנסת בעיר
אחרי נפילת הרקטה בשכונה, התושבים פנו לעירייה בבקשה להתקין צופרים חדשים מכיוון שלא שמעו בפעם הקודמת את צופרי האזעקה | העירייה הודיעה כי בסוף השבוע תתקין צופרים למען התושבים
המועמד לראשות העירייה, שמואל גרינברג הודיע בתחילת השבוע לצוותו על עצירת הפעילות הפוליטית וההסברתית בשל המלחמה. ובמקום, ביקש לסייע לתושבים המצטרפים למערך הלחימה ולבני משפחותיהם
בשל המצב: בלוך קיימה מפגש עם מובילי תנועות הנוער בעיר
השבוע נערך מפגש עם מורות חיילות יחד עם מינהל החינוך נוער וקהילה וראשת העירייה | המפגש עסק בהנחיות של פיקוד העורך, במענה שיינתן בעירייה בתקופה הקרובה וכן, עם שימת דגש על החוסן הלאומי וחשיבותו