יום האישה הבינלאומי: מיזם של חיבורים

לרגל יום האישה הבינלאומי רשת מרכזים קהילתיים ומנהל רווחה ושירותים חברתיים יצאו במיזם משותף דרכו ציינו ואף הדגישו את חשיבותו של היום המיוחד

מרגש: התקיים ערב עוצמתי לנשים

המחלקה לקידום מעמד האישה בעירייה, קיימה לאחרונה ערב לנשות העיר | מי נכחו? הרבנית ימימה מזרחי, הזמרת יובל דיין ועוד | הנשים שהגיעו נהנו מאווירה חמימה ויצאו מחוזקות

יוזמות חדשות: האקתון לפיתוח אחריות קהילתית יצא לדרך

חממת היזמות צפויה להיפתח עוד שבועיים, בה ישתתפו עשרות תושבים, מכל הגילאים שיש להם רעיון לשינוי קהילתי מהפכני | בימים האלו מחדדים את אתגר פיתוח האחריות הקהילתית לפני הפתיחה הגדולה

בי"ס נצח ישראל: זכה במקום השני בתחרות רובוטיקה ארצית

נבחרת הרובוטיקה של בית ספר "נצח ישראל" זכתה במקום השני בתחרות רובוטיקה ארצית - תחרות פירסט - בפרס תכנון הרובוט | בלוך אמרה בהתרגשות: "כבוד גדול לעיר בית שמש"

מרגש: ענת עייש, נהגת ראשת העירייה קיבלה הצטיינות

במסגרת לימודי תואר ראשון במדעי החברה והרוח מטעם הרשות המקומית, ענת עייש, הנהגת של ראשת העירייה סיימה את לימודי התואר בהצטיינות. עייש: "הבנתי שהכל אפשרי"

הרשימה המלאה נחשפת: איפה גונבים הכי הרבה רכבים?

נתוני המשטרה מציגים עלייה משמעותית בתופעה ב־2021 לעומת 2019, לפני המגפה | המובילות בגניבות: ירושלים ותל אביב כמובן, אבל גם: בית שמש עם 71 גניבות, מטה יהודה עם נתון של 158 וכן צור הדסה עם נתון דומה | קצין בכיר: "גדר ההפרדה פרוצה - וקוראת לגנב"

חדש בעיר: הותקנו עמדות לטעינת רכבים חשמליים

לאחרונה הושלמו עבודות החשמול והתמרור של ארבעה עמדות לטעימת רכבים חשמליים ברחובות יחזקאל הנביא, נחל דולב ורבין | המטרה: לבצע מעבר לטכנולוגיה ירוקה

מדהים: התלמידה שהפכה את הבגרות במתמטיקה לעבודת אומנות

בוגרת מגמת אומנויות העיצוב באולפנת אמית נגה בית שמש - קרן לייב, זכתה בתערוכת הבוגרים ה-18 של מגמות האמנות בחמ"ד בשל הפיכת חומר הלימודים במתמטיקה ובפיזיקה ליצירת אומנות וקבלה מלגה מטעם המכון הטכנולוגי HIT בחולון

בקרוב: צור הדסה תהפוך למועצה מקומית

שרת הפנים איילת שקד, נפגשה השבוע עם תושבי צור הדסה ואמרה, "אני מקדמת תוכנית להיפרדות היישוב ממטה יהודה. הדבר הנכון הוא להקים מועצה מקומית עצמאית"

סוף סוף: הרכבת חזרה לפעול

אחרי שבועות בהן הרכבת הושתה בשלב סיבות שונות, השבוע נודע למערכת "שוס הדרך" כי רכבת ישראל תחזיר את פעילות הרכבת ומיום רביעי האחרון, היא תפעל כבשגרה