אברך חרדי נסע באוטובוס של חברת "סופרבוס" ברמה א' ללא מסכה ונתפס על ידי פקח האוטובוס. אחרי שקיבל אזהרה, הפקח ככל הנראה תקף אותו. הנהלת חברת השהתה את העובד והוא עמד לשימוע
בעקבות שורה של עוולות ומחדלים: המשטרה תפצה חרדי, תושב העיר ב-24 אלף שקל. הסיבה: מחדלים מצידה של המשטרה, שעצרה את התובע והחזיקה אותו בתנאי מעצר שלא כדין
שני קטינים, תושבי הפוזרה הבדואית חשודים שנפגשו עם צורף תכשיטים מהעיר וביקשו לקנות ממנו מספר טבעות וככל הנראה שדדו אותו. הסכום המוערך שנגנב: הוא כ-30 אלף שקל