ארגון "הכל מהלב" בראשותו של הרב מאיר בלוך, ארגן ארוחת מפנקת לכ-500 לוחמי סיירת גולני שיצאו מעזה. לכלוכית שמעה שעמליה בוחבוט קורן ששבה ארצה ומתנדבים נוספים, לקחו חלק בעשייה החשובה הזו. מאחלת שתמיד תהיו בצד הנותן והמפנק.
דף הבית » פינוקים ללוחמים
ארגון "הכל מהלב" בראשותו של הרב מאיר בלוך, ארגן ארוחת מפנקת לכ-500 לוחמי סיירת גולני שיצאו מעזה. לכלוכית שמעה שעמליה בוחבוט קורן ששבה ארצה ומתנדבים נוספים, לקחו חלק בעשייה החשובה הזו. מאחלת שתמיד תהיו בצד הנותן והמפנק.