נשבעו אמונים

מועצת עיריית בית שמש יוצאת לדרך: גרינברג הצהיר ביום רביעי האחרון אמונים ונכנס רשמית לכהונתו כראש עיריית בית שמש | לצידו הצהירו אמונים 25 חברי מועצה, מתוכם 14 חברי מועצה חדשים
עידן מערכות

ישיבת הפתיחה של מועצת העיר בית שמש והצהרת האמונים של ראש העירייה וחברי המועצה התקיימה ביום רביעי האחרון, באולם אשכול פיס בעיר. לצד חברי המועצה הנרגשים, השתתפו באירוע מנכ"ל העירייה, בכיריה ובני משפחות הנבחרים.

ראש העירייה שמואל גרינברג אמר בפתחה של הישיבה: "אנו עומדים בפתחן של חמש שנים בהן נפתח את העיר, את המרחב הציבורי שבה, את החינוך, את התחבורה, את הניקיון, את התרבות ואת כל תחומי החיים. הבחירות הסתיימו, עכשיו הגענו לעבוד".

בן הרוש

בישיבת המליאה החגיגית שהתכנסה הערב, השתתפו ראש העירייה שמואל גרינברג, שר השיכון יצחק גולדקנופף, שר במשרד החינוך חיים ביטון, יו"ר ועדת הכספים, משה גפני, שר ירושלים ומסורת מאיר פרוש, סגן שר החקלאות משה אבוטבול, סגן שר התרבות והספורט יעקב טסלר, חבר הכנסת יעקב אשר, ראש עיריית ב"ב חנוך זייברט, ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, ראש מועצת קריית יערים, יצחק רביץ ראש מועצת רכסים יצחק רייך, חברי כנסת, חברי מועצת העיר היוצאים והנכנסים, מנכ"ל העירייה ומנהליה.

הציבור שבחר בגרינברג הגיע לתמוך

שמואל גרינברג אמר בנאומו:

"בית שמש היא העיר המתפתחת ביותר בישראל, בית שמש תממש את הפוטנציאל התעסוקתי שלה. הפיתוח יעשה תוך הקפדה על שמירת הטבע, נגדיל את ההכנסות כדי שנוכל לפנות משאבים להשקעה בעיר. אני מתכוון גם לא להרפות מעולם התחבורה. תפקידו של ראש העירייה להיות היזם של העיר"

במסגרת הישיבה, הצהירו ראש העירייה וחברי המועצה אמונים ומונו מ"מ וסגני רה"ע וסמכויות הואצלו לחברי המועצה השונים. מצורפים בזאת רשימת חברי המועצה ותחומי האחריות שלהם:

שמואל גרינברג – ראש העירייה, שמעון גולדברג – סגן ומ"מ ראש העירייה, יו"ר ועדת תכנון ובנייה, מחזיק תיקי הנדסה, ארנונה ונוער. יצחק אלמליח – סגן ומ"מ ראש העירייה, מחזיק תיק החינוך ומטה בינוי. חנוך דרנגר – סגן ראש העירייה, מחזיק תיק שפ"ע וממונה מתנ"סים. ישראל סילברסטין – סגן ראש העירייה ומחזיק תיקי כוח אדם, מחלקת צעירים חרדי, הרשות לביטחון קהילתי ותוכנית 360. משה שטרית – משנה לראש העירייה, מחזיק תיקי רישוי עסקים, ספורט, תרבות ואירועים. מוטי לייטנר –  משנה לראש העירייה, מחזיק תיקי ביטחון, תרבות קהילות צעירות וספורט מגזר חרדי. רינה הולנדר – משנה לראש העירייה, מחזיקת תיקי מעמד האישה, מורשת ישראל וספריות עירוניות. שלמה ברילנט – משנה לראש העירייה, מחזיק תיק הרווחה. חיים זמורה – ממונה פרויקטים קהילתיים. קלמן היימן – מחזיק תיק ח"ן חרדי. אהרון כהן – מחזיק תיק מורשת המזרח ויו"ר ועדת מכרזים. שמואל חזן – מחזיק תיק מבני דת. עדן בן שטרית – מחזיק תיק מנהלות שכונתיות. ישעיה וייסמן – יו"ר ועדת הקצאות, מחזיק תיקי פיתוח כלכלי, תעסוקה ותרבות חרדית.  אברהם נחמן פרנקל – ממונה החברה הכלכלית ומחזיק תיק התחבורה. שלום אדרי – ממונה מנהלת העיר הוותיקה והתחדשות עירונית. צבי ווליצקי – מחזיק תיקי תיירות קשרי חוץ ואיכות הסביבה. מאיר שכטר – מחזיק תיקי כספים ורכש, חינוך בלתי פורמלי וממונה מי שמש. יהושע בוקסבוים – ממונה תרבות מגזר חסידי. יונה קאופמן – מחזיק תיקי בריאות, עלייה וקליטה.

חברי האופוזיציה: דודי גוזלן, ישראל גטאצ'ו בוגלה, תמי זוסמן, נתי גבאי.

ראש העירייה שמואל גרינברג אמר בנאומו: "הישיבה מתקיימת ביום ה- 180 משמחת תורה. מערכה שגבתה קורבנות רבים, מלחמה שגבתה 13 קדושים מתושבי עירנו, נישא תפילה ליושב במרומים שנאמר לצרותינו די. בית שמש היא העיר המתפתחת ביותר בישראל, בית שמש תממש את הפוטנציאל התעסוקתי שלה. הפיתוח יעשה תוך הקפדה על שמירת הטבע, נגדיל את ההכנסות כדי שנוכל לפנות משאבים להשקעה בעיר. אני מתכוון גם לא להרפות מעולם התחבורה. תפקידו של ראש העירייה להיות היזם של העיר. לספק את כל צרכי העיר. הידברות היא הדרך שדרכה נקדם את העיר, חברי המועצה יהיו שותפים לקבלת ההחלטות. הבחירות הסתיימו הגיע העת לעבוד. תודה רבה והצלחה בית שמש".

עוד נשאו דברים בישיבה החגיגית יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, שר ירושלים ומסורת, מאיר פרוש והשר במשרד החינוך, חיים ביטון.

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: "אנחנו שמחים על כך שכולם יהיו כאן יחד. שתהיה אחדות. אנחנו עומדים בתקופה קשה עם גזרות קשות. אני יושב כל יום עם משפחות החטופים. אני יושב עם נציגי הצפון כדי לקבוע פיצויים. זה קשה מנשוא. כאן בבית שמש כולם הולכים לפעול יחד. מרן הרב שך בדבריו דיבר על רחוב אלנבי ולא על רחוב רבי עקיבא. מרן הרב שך חינך אותנו לדאוג לכולם וכך יעשה שמואל בתפקידו כראש העירייה".

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "אין לי ספק שתצליח להצעיד את העיר קדימה מבלי לקפח אף אחד. אין לי ספק שזה יהיה מתוך אחדות. משרד הבינוי והשיכון בראשותי לשרותכם בכל נושא. עלו והצליחו".

שר ירושלים ומסורת, מאיר פרוש: "זהו ערב של בשורה לעתיד העיר בית שמש. לבית שמש את הפוטנציאל ליציבות ושגשוג כלכלי. שמואל גרינברג הצליח לקיים קואליציה יציבה שאין לי ספק שתוביל לשרות כלל תושבי העיר. אנחנו בתקופה לא חגיגית שאנחנו מציינים חצי שנה למלחמה. אני זוכר את העיר בית שמש בכל יום בעשייתי. יהי רצון שהמערכה תסתיים במהרה והחטופים ישובו בשלום. עלו והצליחו".

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף:

"אין לי ספק שתצליח להצעיד את העיר קדימה מבלי לקפח אף אחד. אין לי ספק שזה יהיה מתוך אחדות. משרד הבינוי והשיכון בראשותי לשרותכם בכל נושא. עלו והצליחו"

השר במשרד החינוך חיים ביטון: "זו עיר מדהימה עם פסיפס מדהים של כל המגזרים בחברה. כל חברי המועצה של תנועת ש"ס ובכלל יעבדו למען כל הציבור. אין לי ספק שיראו שעשיתם עבודה מדהימה לכלל הציבורים".

מיד בתום החלק הטקסי הוביל ראש העירייה שמואל גרינברג את דיון ישיבת המליאה החגיגית לאישור תקציבים בסך 275 מיליון שקל המיועדים לרווחת תושבי העיר ומיועדים לבניית כיתות לימוד, גני ילדים, מועדוני נוער, שיפוץ כבישים, בריכה עירונית בוותיקה, קירוי מגרשי ספורט, מתחם ספורטק ועוד.

עוד בישיבה הודו ראש העירייה גרינברג וחברי המועצה לצוות ועדת הבחירות על עבודתם המסורה. בנוסף, נמסרה הודעת ראש העירייה למועצה על מינויו של אוהד שגב לתפקיד מנכ"ל עיריית בית שמש שאושרה פה אחד בכפוף לאישור הוועדה למינוי בכירים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

new1
new1
new1

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

המינוי המטלטל

ניצב אבשלום פלד ממושב זכריה ימונה בקרוב למפכ"ל המשטרה. כך לפי החלטתו של בן גביר | ברקע – נציבים בדימוס וגם המועצה האזורית מטה יהודה לא שמחים על המינוי | הסיבה: לפני 9 שנים פלד נחקר במח"ש על עבירות בנייה שביצע במושב, ובסיום החקירה הומלץ שלא למנות או לקדם אותו לתפקיד ניצב בשל מעשיו. אך מאז ועד היום הוא מתקדם בתפקידים | חשיפה

חוגג חג בכיף

קובי סולימני התותח נצפה בעדשת המצלמה של לכלוכית כשהוא נערך לחגיגות חג הפסח המשפחתיות

תרבחו ותסעדו

המימונה כיכבה בבית משפחתם של אסתי ובועז זיו, שארגנו ערב עם עוגיות ומופלטות בשפע

מפיקים מימונה

מרדכי דרעי ואישתו המהממים, התארגנו מהר לקראת סוף חג הפסח והחלו בהפקת אירוע המימונה המשפחתי והמרגש. לכלוכית שמעה שהיה בשפע, המון

חוגגת מימונה

אתי אביכזר המהממת שבתמונה חגגה השבוע את חג המימונה עם המשפחה והחברים הטובים, ואף הספיקה להצטלם

יאללה בית"ר

יוסי דהן ההורס, תושב העיר נסע ביחד עם חברים למשחק הכדורגל של בית"ר ירושלים בבלומפילד שבתל אביב

המתכון של השף: מתכון לפנקייק מתוק מקוטג׳

אנחנו אוהבים פנקייקים מתוקים. בייחוד שהם אווריריים, עבים ושאפשר לאכול אותם מינימום זו מנה עיקרית | הפעם את הפנקייקים הכנו עם קוטג' 12 אחוזים של תנובה. תודו לנו אחר כך

קובה סלק צמחוני במילוי פטריות ובצל מטוגן

אחרי שאכלנו כל כך הרבה בשר ומצות, יש יותר טוב ממנת קובה עסיסית עם רוטב שנמס בתוך הפה? | השבוע החלטתי לפנק אתכם עם מתכון של קובה סלק צמחוני טעים ומתאים בדיוק לצוהרי שישי

החום לא מנע: עשרות מטיילים ביקרו בתל ירמות

למרות עומס החוום הכבד ששרר בחול המועד, עשרות מטיילים הגיעו לבילוי וטיול בתל ירמות ונהנו מפעילויות שונות: הצגות, חפירה ארכיאולוגית, יצירת אגרטלים מחימר ועוד

חג בתל בית שמש

במהלך חול המועד הגיעו מעל מאה מטיילים לסיורים מודרכים בעברית ובאנגלית בתל בית שמש | כל הנוכחים נהנו ממזג אוויר מעולה, מהדרכות מדויקות ומאווירה מקצועית ומאורגנת

בלוך: השיקה את ספרה "גשרים של אור"

ראשת העירייה לשעבר, ד"ר עליזה בלוך השיקה את ספרה החדש "גשרים של אור" מספר ימים לאחר שסיימה את תפקידה באופן רשמי בעירייה | במהלך ההשקה אמרה: "בית שמש היא במידה רבה תמונת מראה של מדינת ישראל ואתגריה"

חדש: נפתח משרד לניהול פרויקט פינוי בינוי

לאחרונה נערך טקס חניכת המשרד החדש של "התחדשות ביאליק" מקבוצת נתיב וישרקאפ גרנג | מטרת המשרד: קידום פרויקט פינוי בינוי בשכונת ביאליק

תאונות בעיר: רוכב אופנוע החליק ואישה נפגעה מרכב

השבוע אירעו שתי תאונות דרכים בעיר; רוכב אופנוע בן 23 נפצע בזמן שהחליק עם האופנוע בשדרות נהר הדן ואישה בת 24, נפצעה מתאונת דרכים בין שני כלי רכב – כי הייתה בסביבה | המזל: שניהם נפצעו במצב קל

ניקיון העיר: הפרויקט הגדול של עובדי העירייה

לפני חג הפסח היה חשוב לראש העירייה, שמואל גרינברג לנקות את העיר לעילא ולעילא ולכן, עשרות עובדי מינהל תפעול בעירייה, יחד עם צוותי תגבור, משאיות, פקחי תברואה ובלווי כלים מיוחדים – דאגו כולם לניקיון העיר

מסוכן: שריפה פרצה בזמן שכל המשפחה ישנה

שריפה גדולה פרצה בדירה ברמת בית שמש א' בשעות הבוקר המוקדמות וכאשר כל בני המשפחה ישנים | אחד מהילדים התעורר בנס מהריח השרוף וכך הציל את כל משפחתו

מפחיד: פעוטה נכוותה ממים רותחים

מתנדבי מד"א הוזעקו לבית בשכונת רמה ג' בבית שמש, בעקבות דיווח על פעוטה שנכוותה ממים רותחים. פראמדיק שהגיע למקום סיפר: "היא פונתה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א במצב בינוני"

דילוג לתוכן