מתוחכם: ניסה לגנוב גרור, עם לוחית גנובה

תושב מטה יהודה בשנות ה-20, ניסה לגנוב במהלך החג גרור | לפי חקירת המשטרה, הנאשם נמצא מעורב בחמישה מקרי גניבה נוספים בהם עשה שימוש בלוחית רישוי אותה גנב מרכב אחר | לאחרונה הוגש נגדו כתב אישום בגין מעשיו
חזן

גנב מתוחכם: גבר בשנות ה-20 לחייו מהמועצה האזורית מטה יהודה נתפס לאחרונה בחמישה מקרה גניבה שביצע. זאת לאחר שביצע את הגניבה האחרונה שלו, וניסה לגנוב גרור כשהוא משתמש בלוחית רישוי אותה גנב מרכב אחר. בתחילת השבוע הגישה נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום.

המקרה נחשף בתאריך 16.4 בשעות הצהריים. כאשר הבחין בעל הנגררת ברכב שבו החשוד, כאשר הוא רתום לנגרר. כשניגש לברר את פשר מעשיו, החל הנאשם במנוסה, פגע ברגל של הקורבן ובכך גרם לו חבלה.

בן הרוש

בלשי המשטרה פעלו לאיתורו ולמעצרו של הנאשם בכביש המוביל מבית שמש לכיוון מעבר הל"ה, רגע לפני מעברו לאזור יו"ש, יחד עם רכבו והנגררת שגנב זמן קצר קודם לכן.

הנאשם שנעצר, תושב המועצה האזורית מטה יהודה בשנות ה-20 לחייו, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בית שמש של מחוז ירושלים. בחיפוש שנערך ברכבו עליו הותקנה לוחיות רישוי מזויפות, איתרו הבלשים כלי פריצה, אקדחי אוויר, אפוד מגן וציוד נוסף, כולל לוחיות הזיהוי המקוריות של רכבו שהוסתרה מתחת לגלגל החלופי ברכב.

הגרור שגנב

מחקירת המשטרה ועובדות כתב האישום שהוגש נגדו עלה כי, בתאריך 13.4 הבחין הנאשם ברכב מסוג סוזוקי שעמד בצד הדרך סמוך לצומת מסמיה, בשל תקלה מכנית. הנאשם פירק את לוחיות הזיהוי מהרכב התקול והרכיב על רכבו במטרה לטשטש ולזייף את סימני הזיהוי ברכבו לביצוע מעשיו הפליליים.

עוד באותו היום, הגיע הנאשם עם רכבו עליו מותקנות לוחיות הזיהוי המזויפות, כאמור, אל יישוב סמוך לעיר בית שמש, משם גנב נגררת "פוד-טראק" בשווי כספי של למעלה מ-120 אלף ש"ח. משם המשיך הנאשם אל יישוב נוסף סמוך לרמלה, ומשם גנב נגררת נוספת בשווי של כ-15 אלף ש"ח.

בתאריך 14.4, הגיע הנאשם בשנית אל אותו יישוב הסמוך לרמלה, וגנב נגררת נוספת מרשות אותם בעלים, אף היא בשווי כספי של כ-15 אלף ש"ח. כך המשיך לפעול הנאשם גם למחרת היום (15.4) עת הגיע אל אחד מיישובי מטה יהודה ברכבו, עליו כאמור מותקנות לוחיות הזיהוי המזויפות, וגנב מהמקום נגררת נוספת בשווי כספי של כ-14 אלף ש"ח.

לאחר שמעצרו הוארך לבקשת המשטרה מעת לעת וחוקרי תחנת בית שמש גיבשו תשתית ראייתית כנגד הנאשם, הגישה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בתחילת השבוע לבית המשפט, בגין עבירות של חמישה מקרים של גניבת רכב, פירוק רכב, זיוף של מסמך, תקיפה הגורמת חבלה של ממש והחזקת כלי פריצה.

רפ"ק אביעד בלמס, קצין החקירות והמודיעין בתחנת בית שמש של מרחב ציון, ציין: "מדובר בנאשם רצידיוויסט שבתוך שלושה ימים גנב מספר נגררות. הודות לפעילות מקצועית של בלשי בית שמש, ולאחר ניתוח מהיר של רצף מעשיו, נערכו השוטרים בנתיב בריחתו של הנאשם והביאו ללכידתו ולמעצרו. בתום חקירה מקיפה, הגישה ביום ראשון האחרון יחידת התביעות בירושלים את כתב האישום המפורט נגד נאשם זה שפגע באופן ממשי בביטחונם וברכושם של תושבי האזור, ובגופו של אחד מהם בעת הימלטותו. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש, במטרה לסכל מעשיהם ולמצות עמם את הדין".

תמונה:

הציוד בנתפס ברשות הגנב | צילום: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

new1
new1
new1

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

עצמאות 76 למדינה

עם ישראל רגיל למעבר בין יום הזיכרון לעצמאות במשך 75 שנה. אך השנה המעבר היה קשה מהרגיל: עשרות טקסי זיכרון למען החללים שנהרגו ונרצחו במלחמת חרבות ברזל התקיימו בעיר, אליהם הגיעו תושבים רבים שכאבו את כאב המשפחות השכולות | המעבר החד היה מאתגר ולמרות זאת, המשפחות בחרו לחגוג למען הדור הבא. כי "אין לנו ארץ אחרת"

אין לה ארץ אחרת

מור חלפון התותחית, נצפתה עם מדי משטרת ישראל, מצדיעה כשמאחוריה דגל ישראל מרגש מתנופף

מתוקים

אור אדרי, תושבת העיר ובנה המתוק נסעו לאחרונה לטיול כיפי בגן החיות התנכ"י שבירושלים.

מצטיינת נשיא: סמ"ר אורית חן קיבלה הצטיינות

סמ"ר אורית מבית שמש, רק בת 20 וכבר זכתה במעמד ובאות הצטיינות מנשיא המדינה | אורית היא פרמדיקית צבאית שהצילה המון חיילים במהלך הלחימה בעזה וסיפרה על הוויתור שעשתה למען השירות, "כשהגיע הזמן, בחרתי לוותר על הקריירה כג'ודוקא ולהתגייס לשירות משמעותי"

אישום: יוגש נגד החשוד שרדף עם גרזן אחר תושב

לפני כחודש וחצי, החשוד ניסה לתקוף אדם אחר באלימות קשה וסיכן חיים בעת שהוא עם גרזן בידו | הוא נוטרל על ידי שוטרים, ונעצר. השבוע הוגש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות

יום השואה: מיזם זיכרון בסלון נחל הצלחה

מאות מתושבי העיר נכחו במפגשי העדות במסגרת מיזם "זיכרון בסלון" | השנה המיזם התרחב והוא התקיים עבור כלל המגזרים, וכן גם בשפה האנגלית עבור קהילת העולים | רשת המרכזים הקהילתיים: "נפעל להרחיב את המיזם בשנים הבאות"

מרכינים ראש: טקס יום הזיכרון בבית העלמין

השבוע התקיים טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בבית העלמין בעיר במעמד ראש העירייה, שמואל גרינברג | במהלך הטקס נאמרו מילותיהן של המשפחות השכולות, שאיבדו את ילדיהן במלחמת חרבות וברזל

גרינברג: משפר את התחבורה הציבורית בעיר

השבוע (ראשון) קיים ראש העירייה, שמואל גרינברג פגישת היכרות ראשונה עם הנהלת חברת "בית שמש אקספרס" מפעילת התחבורה הציבורית העירונית בעיר. בסוף הפגישה אמר גרינברג: "אני משוכנע שיחד נוכל להביא לשינוי משמעותי שישפר את מצב התחבורה הציבורית בעיר"

השר גולדקנופף: "נסייע לממש את פוטנציאל העיר"

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, קיים השבוע פגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית בית שמש שמואל גרינברג. במהלכה דנו בפרויקטים החדשים והעתידיים ובתכניות להתפתחות הבנייה בעיר לשנים הקרובות

לראשונה: התקיים טקס מעבר בין יום הזיכרון לעצמאות

המחלקה למורשת ישראל, עלייה ממונה רינה הולנדר – החליטה השנה לקיים טקס מעבר בין יום הזיכרון לעצמאות |בסיום הטקס התקיימה תפילת ערבית חגיגית ועוד

יום השואה: מיזם זיכרון בסלון נחל הצלחה

מאות מתושבי העיר נכחו במפגשי העדות במסגרת מיזם "זיכרון בסלון" | השנה המיזם התרחב והוא התקיים עבור כלל המגזרים, וכן גם בשפה האנגלית עבור קהילת העולים | רשת המרכזים הקהילתיים: "נפעל להרחיב את המיזם בשנים הבאות"

רמה א': טקס יום הזיכרון במתנ"ס

רינה הולנדר, המשנה לראש העירייה קיימה לאחרונה טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ואמרה, "התורה מצווה עלינו לזכור" | לאורך הטקס ציינו את הגיבורים והגיבורות ומעשי גבורתם

סערה בערב עצמאות: חרדים הורידו דגלי ישראל; התושבים מנעו מהם

שידור חוזר משנה שעברה: חרדים קיצוניים ניסו לתלוש דגלי ישראל שנתלו בשכונת רמת בית שמש ד' | זאת אחרי שבשנה שעברה הם ניסו לעשות אותו הדבר – ברמה ב' | תושבי השכונה שהיו ערים למקרה, מנעו מהם לתלוש, הזעיקו משטרה ובכך מזערו את הנזק לדגלים

דילוג לתוכן