משה שטרית: "ראשת העירייה לא רוצה אותנו כשותפים"

אחרי דין ודברים וניסיונות ארוכים להגיע לפשרה עם ראשת העירייה, משה שטרית, סגן ומ"מ ראשת העירייה מפרסם פוסט ברשת החברתית ומסביר לגבי ההתנהלות והרצון לחזור לקואליציה

השינוי יקרה? השבוע משה שטרית, סגן ומ"מ ראשת העירייה וכיום, חבר אופוזיציה פרסם השבוע פוסט ברשת החברתית, וזאת לאחר שניסו מספר פעמים להגיע לשיחות עם ראשת העירייה ולהסדר בכדי לחזור ולשרת את התושבים מתוך הקואליציה. "רבים שואלים אותי אם אנחנו חוזרים לקואליציה או לא, אז החלטתי שהגיע הזמן לשבור את השתיקה ולעדכן אתכם חברים יקרים איפה הדברים עומדים", כתב שטרית בדף הפייסבוק שלו,  "בתחילת יולי קיבלנו הודעה על פיטורינו מהקואליציה העירונית. בשיקול מחושב ואחראי החלטנו לתת אפשרות לשיח מחודש עם ראשת העירייה, עליזה בלוך מתוך הבנה שהציבור שלנו רוצה אותנו בפנים משפיעים ומובילים. העברנו מסרים ברוח זו לראשת העירייה יחד עם עבודת אופוזיציה והתנהלות תקיפה כמצופה מחברי מועצה.

"לפני 20 ימים ראשת העירייה אמרה שהיא רוצה לקיים שיחות על מנת להגיע לפתרון תוך כמה ימים. הגענו לשיחות שלצערי הרב לא היו טובות ובכלל לא הבשילו למשהו שנראה כמו שינוי חיובי במערכת היחסים. בשבוע שעבר, ומתוך רצון למנוע מצב שהשיחות הללו יסתיימו בפיצוץ הכנו מסמך הבנות קצר ובו פירוט על תוכניותינו לעבודה משותפת עם ראשת העירייה לשנתיים שנותרו לקדנציה הנוכחית.

"אני רוצה שתושבי בית שמש ידעו שאנחנו באים לפגישות האלה עם רצון טוב, אך הסיטואציה בהחלט יכולה להשתנות. אם לא נתקדם לפגישות מידיות במטרה לחתוך (לכל כיוון) ונתחיל לגעת בנושאים השנויים במחלוקת, נצטרך להסיק שראשת העירייה לא רוצה אותנו כשותפים"

"במהלך כל התקופה הזאת נמנענו ממעשים אופוזיציוניים מתוך רצון כן ואמיתי להתקדם חזרה לעבודה משותפת. אחרי שבוע בו לא קיבלנו שום תשובה על המסמך שיצא, טובה או רעה, אתמול קיבלנו תשובה על תאריך מוצע לפגישה וגם הוא לעוד חמישה ימים. החזרתי תשובה שהזמן דוחק ומבחינתנו לקיים את הפגישה כבר היום. טרם קיבלתי תשובה חזרה.

"מכיוון שהייתי בשיחות הקואליציוניות הקודמות עם עליזה אני זוכר איך ראשת העירייה מתפקדת כשהיא רוצה לסגור הסכמים קואליציוניים. ישיבות אל תוך הלילה, חדרים סגורים והרבה שעות עד שיוצא עשן לבן. פה אנחנו כבר סופרים שלושה שבועות של שיחות בהפסקה שלא מתקדמות לשום מקום. אבל העניין עם שיחות כאלה הוא שיש להם דד ליין. תאריך שהם כבר הופכות לפג תוקף.

"אני רוצה שתושבי בית שמש ידעו שאנחנו באים לפגישות האלה עם רצון טוב, אך הסיטואציה בהחלט יכולה להשתנות. אם לא נתקדם לפגישות מידיות במטרה לחתוך (לכל כיוון) ונתחיל לגעת בנושאים השנויים במחלוקת, נצטרך להסיק שראשת העירייה לא רוצה אותנו כשותפים.

שכל זה היה מן ניסיון לא מוצלח למרוח את הסיפור. על כל המשתמע מכך. ואז כמובן ההתנהגות שלנו תהיה אחרת לגמרי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף הכתבה:

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

עושים ספורט בעיר

התושבים הוותיקים בעיר נתפסו בעדשת המצלמה של לכלוכית כשהם שומרים על הכושר ועל הבריאות ברחבי העיר

יובל חוגג

יובל יפרח האלוף, תושב העיר חגג את יום הולדתו לצד המשפחה האהובה, העובדים והחברים הטובים

אלוף שלנו

דוד וקנין התותח, המוכר לנו כעובד בכיר בעיריית בית שמש סיים לאחרונה את התואר הראשון שלו

"כאילו ירו בי"

דבורה זייבלד תלמידת סמינר חרדי בעיר נקלעה לסיטואציה מורכבת בה 2 חברות לספסל הלימודים העלילו עלייה שקרים באמצעות הרשת החברתית "אינסטגרם" | הם פרסמו שהיא מנהלת רומן עם הבוס שלה, שנכנסה להיריון והפילה | השמועות האלו בייחוד במגזר החרדי, הזיקו לשמה הטובה בקהילה. היא תבעה וניצחה

המתכון של השף: קוביות סלמון בציפוי פריך ברוטב דבש חם

מתכון סופר קליל עם תוצאה ממכרת: קוביות סלמון עסיסיות, עטופות בציפוי פריך וזהוב שנאפות בתנור (בלי טיגון ובלי לטרוח לצפות אחת-אחת), ומקבלות שדרוג עם רוטב דבש חם וחרפרף שמשלים את הביס המושלם

המתכון של אושרת: מעדן סלמון כבוש במלח

סלמון כבוש במלח (גראבלקס) הוא אחד המעדנים האהובים עליי. השילוב בין המליחות והטעם הופך אותו לכוכב של כל ארוחת בוקר, בראנץ' או פלטת אירוח | החלק הכי טוב? זה נראה מיליון דולר, אבל דורש אפס מאמץ. אמיתי

לזכר דניאל קסטיאל: הוכנס ספר תודה חדש בפתח תקווה

עמותת "חסד שלמה" קיימה השבוע מעמד מרגש של הכנסת ספר תורה חדש בעיר פתח תקווה | מדובר במהלך שהוא חלק ממיזם הנצחה ייחודי לחללי צה"ל | בין שמות הלוחמים שהונצחו בספר התורה נמנה גם רס"ר דניאל קסטיאל ז"ל שנפל במלחמת "חרבות ברזל"

ילדי משפחות המילואים: "הגעגוע לאבא לא נגמר"

ילדים מבית שמש, שהאבות שלהם גויסו במלחמות האחרונות ונמצאים בסבבי מילואים ממושכים - נפגשו השבוע עם ראש העירייה ושיתפו על הקשיים, על ההיעדרות והחוסר של האבות והאתגרים

גרינברג למשפחות השכולות: "נמצא דרך לפצות את התושבים כדי שיוכלו לשקם את ביתם"

אחרי סערת פינוי הבינוי בשכונת הנשיא שנחשפה בגיליון האחרון, השבוע ראש העירייה הגיע לכנסת לדיון מיוחד בוועדת הכספים שיזמה חברת הכנסת ותושבת העיר, קטי שטרית | הדיון היה בנושא: שיקום הנזקים שנגרמו בעיר בעקבות הטיל האיראני

התפרעו בבית המשנה לנשיא ונעצרו

4 תושבים מבית שמש התפרעו לאחרונה בבית השופט סולברג | לשניים מהם יוחסה גם הסגת גבול | הפרקליטות: מדובר באירוע חמור וחסר תקדים"

מפחיד: ניסתה להתאבד במעצר וניצלה

משטרת מטה יהודה דיווחה לאחרונה על כך שהצליחה למנוע התאבדות של עצורה, החשודה במעורבות באלימות במוסד לבריאות נפש, מפני התאבדות בתא השירותים | לפי השוטרים: ניסתה לפגוע בעצמה בחפץ חד, ובזכות ערנות השוטרים לא הצליחה

מפחיד: כלבים הוחזקו בתנאים קשים במושב בקוע

לאחרונה התקיים מבצע אכיפה ופיקוח מצד השירות הווטרינרי של המועצה האזורית מטה יהודה | מה התגלה?  11 כלים הוחזקו בתנאים קשים במבנה במשק חקלאי במושב בקוע | הכלבים חולצו. מחזיק הכלבים נעצר