מדהים: רמי לוי מקים מתחם קולנוע, בילוי ופנאי בעיר

השבוע נחתם כתב התחייבות על ידי רמי לוי וחברת הנדל"ן שבבעלותו מול עיריית בית שמש | הסיכום: הקמת מתחם קולנוע, מסחר, מגורים, בילוי ופנאי בכניסה הצפונית לעיר

העיר מקבלת תפנית: רמי לוי יקים בקרוב מאוד מתחם מגורים ובו יהיה גם קולנוע בילוי ופנאי ברחוב יגאל אלון בעיר. לוי וחברת הנדל"ן שבבעלותו, חתם השבוע על כתב התחייבות עם עיריית בית שמש הכולל את הנתונים הבאים: בניית מתחם בכניסה הצפונית של בית שמש לצד כ-6,000 מ"ר של מסחר ו-6,000 מ"ר משרדים. על פי כתב ההתחייבות מתחייב היזם בפני העירייה כי המתחם יכלול גם אולמות קולנוע, וכן שטחי ציבור נוספים לרווחת הדיירים בפרויקט וכלל תושבי העיר.

ההסכם נחתם בנוכחות ראשת העירייה, ד"ר עליזה בלוך, רמי לוי, מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב, גזבר העירייה אריה ברדוגו, יועמ"ש העירייה מיקי גסטווירט ומוטי חזן, מנכ"ל פעילות הנדל"ן של קבוצה. בסיום החתימה שיבח רמי לוי את פועלה של ראשת העירייה: "ראיתי ראשי ערים אבל כמוך תותחית עוד לא ראיתי. מקדמת, רוצה לקדם את העיר ברמה שבאמת כל הכבוד. שאפו". לסיום המשתתפים הרימו כוסית להצלחת שיתוף הפעולה.

התכנית הינה סנונית ראשונה מצמיחת רובע עסקים חדש בצפון העיר בית שמש, שיכלול מאות יחידות דיור ומאות אלפי מטרים של מסחר ומשרדים, באזור מתחם הביג הקיים בעיר בית שמש, לצד תחנת הרכבת למרכז. התכנית מתוכננת על ידי משרד השיכון, עיריית בית שמש, ויזמים פרטיים בעלי קרקעות באזור דוגמת לוי. המתחם אמור לשרת את העיר כולה, אשר צפויה לגדול בשנים הקרובות לכדי כרבע מיליון תושבים, ולספק עוד מקומות עבודה לרבבות התושבים החדשים של העיר.

ראשת העירייה ד"ר עליזה בלוך סיכמה את המפגש ואמרה: "זכינו בשותף אמיתי לדרך. רמי לוי וצוותו פועלים יחד עם העירייה בשיתוף פעולה מעורר השראה לצורך חיזוק הכלכלה המקומית. מהלך זה מצטרף למאמץ מתמשך לקדם את המהפכה הכלכלית בעיר ואין לי ספק שיחד נוכל לתרום רבות למגמה זו".

כיתובי תמונות: הרמת כוסית שמחה בין רמי לוי לראשת העירייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף הכתבה:

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

עושים ספורט בעיר

התושבים הוותיקים בעיר נתפסו בעדשת המצלמה של לכלוכית כשהם שומרים על הכושר ועל הבריאות ברחבי העיר

יובל חוגג

יובל יפרח האלוף, תושב העיר חגג את יום הולדתו לצד המשפחה האהובה, העובדים והחברים הטובים

אלוף שלנו

דוד וקנין התותח, המוכר לנו כעובד בכיר בעיריית בית שמש סיים לאחרונה את התואר הראשון שלו

"כאילו ירו בי"

דבורה זייבלד תלמידת סמינר חרדי בעיר נקלעה לסיטואציה מורכבת בה 2 חברות לספסל הלימודים העלילו עלייה שקרים באמצעות הרשת החברתית "אינסטגרם" | הם פרסמו שהיא מנהלת רומן עם הבוס שלה, שנכנסה להיריון והפילה | השמועות האלו בייחוד במגזר החרדי, הזיקו לשמה הטובה בקהילה. היא תבעה וניצחה

המתכון של השף: קוביות סלמון בציפוי פריך ברוטב דבש חם

מתכון סופר קליל עם תוצאה ממכרת: קוביות סלמון עסיסיות, עטופות בציפוי פריך וזהוב שנאפות בתנור (בלי טיגון ובלי לטרוח לצפות אחת-אחת), ומקבלות שדרוג עם רוטב דבש חם וחרפרף שמשלים את הביס המושלם

המתכון של אושרת: מעדן סלמון כבוש במלח

סלמון כבוש במלח (גראבלקס) הוא אחד המעדנים האהובים עליי. השילוב בין המליחות והטעם הופך אותו לכוכב של כל ארוחת בוקר, בראנץ' או פלטת אירוח | החלק הכי טוב? זה נראה מיליון דולר, אבל דורש אפס מאמץ. אמיתי

לזכר דניאל קסטיאל: הוכנס ספר תודה חדש בפתח תקווה

עמותת "חסד שלמה" קיימה השבוע מעמד מרגש של הכנסת ספר תורה חדש בעיר פתח תקווה | מדובר במהלך שהוא חלק ממיזם הנצחה ייחודי לחללי צה"ל | בין שמות הלוחמים שהונצחו בספר התורה נמנה גם רס"ר דניאל קסטיאל ז"ל שנפל במלחמת "חרבות ברזל"

ילדי משפחות המילואים: "הגעגוע לאבא לא נגמר"

ילדים מבית שמש, שהאבות שלהם גויסו במלחמות האחרונות ונמצאים בסבבי מילואים ממושכים - נפגשו השבוע עם ראש העירייה ושיתפו על הקשיים, על ההיעדרות והחוסר של האבות והאתגרים

גרינברג למשפחות השכולות: "נמצא דרך לפצות את התושבים כדי שיוכלו לשקם את ביתם"

אחרי סערת פינוי הבינוי בשכונת הנשיא שנחשפה בגיליון האחרון, השבוע ראש העירייה הגיע לכנסת לדיון מיוחד בוועדת הכספים שיזמה חברת הכנסת ותושבת העיר, קטי שטרית | הדיון היה בנושא: שיקום הנזקים שנגרמו בעיר בעקבות הטיל האיראני

התפרעו בבית המשנה לנשיא ונעצרו

4 תושבים מבית שמש התפרעו לאחרונה בבית השופט סולברג | לשניים מהם יוחסה גם הסגת גבול | הפרקליטות: מדובר באירוע חמור וחסר תקדים"

מפחיד: ניסתה להתאבד במעצר וניצלה

משטרת מטה יהודה דיווחה לאחרונה על כך שהצליחה למנוע התאבדות של עצורה, החשודה במעורבות באלימות במוסד לבריאות נפש, מפני התאבדות בתא השירותים | לפי השוטרים: ניסתה לפגוע בעצמה בחפץ חד, ובזכות ערנות השוטרים לא הצליחה

מפחיד: כלבים הוחזקו בתנאים קשים במושב בקוע

לאחרונה התקיים מבצע אכיפה ופיקוח מצד השירות הווטרינרי של המועצה האזורית מטה יהודה | מה התגלה?  11 כלים הוחזקו בתנאים קשים במבנה במשק חקלאי במושב בקוע | הכלבים חולצו. מחזיק הכלבים נעצר