חוגגת עשור

גלית באבאייב, תושבת העיר ובעלת קליניקה לטיפול וטיפוח הפנים - חוגגת השבוע 10 שנים לפתיחת העסק |השבוע, לקראת חגיגת העשור לקליניקה היא חושפת לראשונה על הדרך שעברה עד לפתיחת הקליניקה המצליחה בעיר, אילו קשיים היא חוותה בדרך, מה גרם לה להילחם כל הדרך להצלחת הקליניקה ועל מחשבות לפתיחה של אחת נוספת
חשמל

היא פיתחה שיטה ייחודית שחוללה מהפכה בתחום טיפולי האקנה והסימנים האדומים והגשימה חלום לאלפי לקוחות ברחבי הארץ והעולם  – תכירו את גלית באבאייב, תושבת העיר קוסמטיקאית רפואית בעלת תואר P.M.E ועם 11 שנות ניסיון בתחום. היא מומחית לשיקום העור ומוסמכת בשיטה ההוליסטית ובטיפול הטבעי לעור הפנים ומייסדת קליניקה "Galit Babayev" לטיפולי פנים עמוקים, אקנה, וטיפוח עור הפנים. באבאייב חושפת לראשונה על המחלקה החדשה שפתחה בקליניקה – מחלקה להסרת שיער בלייזר. "כיום אני עובדת עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, ידית קרח  -12 מעלות ללא כאב, ללא כוויות ונזקים בעור, ניתן לעבוד בכל עונות השנה, גם בקיץ. מתאים לטיפול בכל גווני העור, מטפל היטב גם בשיער פלומתי ודק במיוחד באזור הפנים".

המוצרים המקוריים של הקוסמטיקאית, גלית באבייב

הטכנולוגיה החדישה משפרת את איכות החיים של הלקוח/ה ומאפשרת להם תחושת חופשיות וספונטניות. נשים רבות מגיעות לטיפולים ונהנות משירות מתקדם עם יחס אישי ותוצאות מהטיפול הראשון. חשוב לציין שניתן לקבוע טיפולים לגברים בהפרדה מוחלטת על ידי טכנאי מקצועי ומיומן".

חזן

באבאייב התחילה את דרכה בתחום הקוסמטיקה בגיל מאוד צעיר. "מגיל קטן אהבתי את תחום הביוטי והאסתטיקה. בגיל 14 חברות שלי היו באות אליי בהפסקות, שוכבות על ברכיי והייתי מעצבת להן גבות, זה היה דיי ברור שזה הייעוד שלי", סיפרה. אך לאורך הדרך נתקלה בכמה מכשולים להם לא ציפתה, שעיכבו מעט את הגשמת החלום. "התחתנתי בגיל צעיר. הייתי בת 18 וחצי אחרי רצף של אירועים לא פשוטים ביניהם זוגיות לא יציבה, אובססיה שלוותה באלימות ריגשית, מילולית ופיזית", באבאייב נאנחת ונזכרת ברגעים הקשים, "הרשויות הפנו אותי למקלט לנשים כשאני בתחילת הריון, מבולבלת וחסרת אונים. אחרי הריון ללא תמיכה כשאני מסורבת גט, ילדתי את בני הבכור ואחרי שנה סוף סוף התגרשתי. הייתי בחורה בת 20, גרושה טרייה חובקת תינוק בין יומו, בעיקר רציתי לשרוד את היום יום שלי", אמרה. "לא היו לי חלומות גדולים או רצון להיות מובילה בתחומי, הפוך רציתי להצליח לפרנס את עצמי בכבוד שיהיה את המעט שצריך לכלכל את משפחתי. אבל יחד עם זאת הייתה לי אמונה מאוד חזקה שאצליח".

כחלק ממסע ההישרדות שלה, תוך כדי שהיא מקבלת קצבה מביטוח לאומי ומס הכנסה, היא לא וויתרה ויצאת לקורסים, השתלמויות, לימודים והעשרה. "החלום שלי היה לגדול ולצמוח בזכות עצמי, ללא עזרה מאיש. ההתקדמות שלי התחילה מעיצוב גבות והמשיכה באיפור, ציפורניים, פדיקור והלחמת ריסים ועוד. ולאט לאט בתוך חדר קטן בבית, לא הכי מרשים עם רהיטים של יד שנייה, צברתי לקוחות מרוצות, הייתי בעשייה ברוכה וכל הזמן המשכתי ללמוד.

למדתי לימודי קוסמטיקה – וטיפולי פנים והרגשתי שזה היעוד שלי. מאוד מהר זנחתי את כל התחומים והמשכתי להתמקצע רק בזה.  במשך השנים הגיעה זוגיות שניה לחיי, שהיא חוויה מתקנת עבורי".

גלית באבייב: "מגיל קטן אהבתי את תחום הביוטי והאסתטיקה"

במה את מתמחה היום?

"כיום המומחיות העיקרית שלי בקליניקה היא פתרון בעיות עור ובריפוי לאקנה וסימנים אדומים – כמובן שתהליכי הריפוי מדויקים וכוללים טכנולוגיה בקליניקה לזירוז התהליך ושימוש במוצרים המתקדמים ביותר אשר פיתחתי".

מה מיוחד בפיצוח של הליין התכשירים שפיתחת?

דייקתי בתהליכי ריפוי, בביולוגיה של הגוף, בחומרים הפעילים ומשם התקדמתי ופיתחתי את ליין המוצרים שלי. המוצרים על בסיס פרוביוטי וצמחי מרפא- המוצרים נהדרים על בסיס טבעי שעובדים בסינרגיה עם הגוף ומתאים בדיוק לשגרת חיינו העמוסים. ואם אכנס לעומק, הפרוביוטיקה זה מושג חדש מתפתח במיוחד בעולם הקוסמטיקה, הגנה על איזון החיידקים מערכת החיסונית נחלשת כאשר יש זיהום אוויר, קרינה כחולה, איכות חיים ירוד ומתח, הפרוביוטיקה מחזקת וגם עושה ניקוי רעלים באמצעות עלי המנטה שטמונים בתכשירים. המוצרים נמכרים כיום ברחבי הארץ ובעולם והפידבקים של מטופלות מרוצות לא מפסיק להגיע".

גלית במהלך טיפול פנים מקצועי בקליניקה

מה השליחות שלך בחיים?

"תהליכי הריפוי למטופלים שלי. כל בוקר אני פותחת את הקליניקה ומרגישה תחושת שליחות, אין מחיר לאיכות חיים ושדרוג עור הפנים לכל לקוח או לקוחה אשר טיפלו או מטופלים אצלי.

השליחות עבורי היא להצליח להפוך אישה לשמחה יותר, שמחוברת לנשיות שלה, לייצר אמא מאושרת לילדים שלה ורעיה טובה ונינוחה יותר".

מהי עבורך הצלחה?

"הצלחה עבורי זה להיות בעשייה, עצם זה שאני בפעולה, עוד לפני שאני רואה תוצאות מקנה לי אושר. האושר האמיתי נמצא בדרך כאשר אני בנוכחות לחיים. לממש את השליחות שלי ולעבוד במקצוע שלי זה כבר הגשמה מבחינתי. כיום אני מנטרלת את עצמי מרעשי רקע נצמדת לאינטואיציות שלי ובוחרת לי בפינצטה סביבה מטיבה ומקדמת, וכמובן משפחתי שהיא מקור הכוח שלי".

איזה סוגי לקוחות מגיעים אלייך?

"לקוחות מכל הסוגים, גברים ונשים בכל הגילאים. כיום בקליניקה המטופלת הכי צעירה בת 11 עם עור בתולי שמתחיל לאותת באקנה עד לעור בוגר יותר של מטופלת כבת 90. אני מעריצה אותן. אין גיל לנשיות ולצורך שלנו להרגיש טוב עם עצמנו. בנוסף יש לי לקוחות מכל הארץ מהדרום עד הצפון ואפילו מעבר לים, איתן אני שומרת על יחסים בשלט רחוק וגם הן עברו או עוברות תהליכי ריפוי כאן בקליניקה שלי בבית שמש".

באבייב: "חושבת לפתוח קליניקה נוספת. מחוץ לעיר"

האם יש חשיבה לפתוח סניף נוסף מחוץ לעיר בית שמש?

"בהחלט כן, בימים אלו אני מקדמת את החנות האינטרנטית שלי אשר בה תוכלו למצוא את המוצרים שפיתחתי. ככה שיהיו זמינים לרכישה ומשלוח לכל חלקי הארץ עד בית הלקוח בכל מקום ובכל עת".

מה היית רוצה להעביר לבנות שחוות גם אלימות שמזדהות עם הסיפור שלך?

"אל תפחדו לשתף, אל תפחדו לפנות לרשויות. גם אני באופן אישי אשמח לשמוע מכל אישה שמרגישה שהיא צריכה לחלוק או לשתף, אני יותר מאשמח לקבל פניות לעזור ולחזק. אני יודעת כמה מורכבות יש בזה, אבל החיים חזקים, תרימו את עצמכן, אתן ראויות ,אתן טובות, ושאף אחד לא ייקח את זה מכן. אצלי בקליניקה יש העצמת נשים מאוד גדולה. זה הכוח הגדול שלי – כל מטופלת אצלי היא עולם ומלואו ואני מעריכה כל אחת ואחת שמגיעה ומשתפת, כל אחת במסע חייה, אוהבת אתכן מאוד".

מה את מאחלת לקוראים/ות?

"שולחת לכם.ן אור ואהבה ואל תפסיקו לחלום ולהגשים את עצמכם. ממני, אותה הילדה הסקרנית והצמאה שלא הפסיקה לחלום ולהגשים את עצמה. אני מאמינה באמונה שלמה שהכל מדויק עבורנו וכל מה שצריך לקרות קורה לטובתנו ולכל אישה שקוראת את הכתבה תמיד תזכרי שאת תמיד יותר ויש בך יותר ממה שאת חושבת שאת".

2 תגובות

  1. ילדה מקסימה
    ילדה אם רצון עז
    ילדה עדינת נפש
    ילדה שמסוגלת להגיע לכל מכל
    נאחל הצלחה ואושר
    שמחתי מאוד להכיר אותה
    ושמחה להיות לקוחה שלה
    בריאות והצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

new1
new1
new1

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

שמואל גרינברג

הוא נכנס לתפקיד בחרדת קודש אך מוכן ומזומן לקבל את האתגרים הצפויים לו בקדנציה הקרובה. ראש העירייה הנבחר, שמואל גרינברג מפנה זמן להתראיין לפני החג וחושף לראשונה למגזין "שוס הדרך" את התכנית שלו לאיחוד בין המגזרים, מהי דעתו האמיתית על עליזה בלוך ועל הגרעון התקציבי העצום, שהחריף בקדנציה האחרונה | בלעדי

המנהיג החדש

הוא כיהן כמנכ"ל טירת הכרמל, מנכ"ל נמל אילת ומנכ"ל של חברת נוף, וכעת אחרי תפקידים בכירים ברחבי הארץ – אבישי כהן חוזר לתפקיד מקומי, כראש מועצת מטה יהודה וצועד בדרך שבה אביו צעד לפני 60 שנה | בראיון חגיגי הוא מדבר על תכנית העבודה ועל דעתו לגבי חלוקת נשקים לתושבים בעקבות המתיחות הביטחונית

סופ"ש כיפי בטבע

ליאור משעלי החתיך שבתמונה, ביקר בסוף השבוע האחרון במיין עין ורדי שנמצא סמוך לכרמי יוסף

מורת המאה

היילי וולפורט רכזת אנגלית המלמדת בישיבת אמית נחשון, קיבלה הצטיינות ואת תעודת "מורת המאה"

החברים מהבית

מיכאל אלמלם, תושב העיר נסע הרחק לנהריה כדי לבקר חברי ילדות שעברו מבית שמש אל העיר הצפונית

חוגגים משפחתיות

לא צריך חג כדי לחגוג משפחתיות – משפחת וטורי המהממת הצטלמה השבוע יחד, כשהם מחובקים ואוהבים

המסע לקיבוץ רעים

מאור רוזנפלד, תושב העיר יוצא פעם החודש יחד עם משפחות החטופים והנרצחים למסע לקיבוץ נובה

שבת על טרקטורון

אמיר בוהדנה נתפס בעדשת המצלמה של לכלוכית יחד עם בנו, כשהם נהנים ומבלים מסופ"ש על הטרקטורון

הרמת כוסית: עובדי העירייה הרימו כוסית לרגל חג הפסח

כמו בכל שנה, רק הפעם עם ראש עירייה חדש: מאות עובדי עיריית בית שמש התכנסו לאחרונה לרגל הרמת כוסית בהיכל התרבות לכבוד חג הפסח # גרינברג נאם, "בימים אלו אנחנו מברכים את ברכת האילנות. ברכה שבה אנו מודים על הטוב שיש וגם מודים על האנשים הטובים. ברכה זו מעניקה לי השראה בשליחותנו הציבורית"

מברוכ: גרינברג חתם הסכם קואליציוני עם סיעת דרך

מועצת העיר מתחילה לקבל צורה ואופי: ראש העירייה שמואל גרינברג חתם בימים האחרונים הסכם קואליציוני עם סיעת דרך בראשות מוטי לייטנר | גרינברג אמר: "אני שמח על החתימה עם סיעת דרך, זו שותפות אמת שתתבטא בעשייה משותפת. יחד נפתח את העיר ונצעיד אותה קדימה"

מלחמה בצפון: גרינברג נפגש עם מפקד פיקוד העורף

ראש העירייה נפגש לאחרונה עם אל"מ יגאל דהן, מפקד הנפה בפיקוד העורף לפגישת עבודה | במהלכה הם סיכמו על שיתוף פעולה ושורה של צעדים שיסייעו להיערך באופן הטוב יותר לאירועי חירום

נערכים: מועצת העירייה נערכת למצב הסלמה מהצפון

גרינברג כינס את מועצת העירייה לאחרונה על מנת להיערך למצב חירום והסלמה אפשרית מהצפון | במהלך הישיבה גרינברג בחן את המצבים השונים בעת חירום ואת המוכנות לכל תרחיש

נערכים לחג: גרינברג נפגש עם אגף שפ"ע

ראש העירייה שמואל גרינברג, כינס בשבוע האחרון ישיבת היערכות מקיפה לקראת חג הפסח | המטרה: לקבל תמונת מצב על מוכנות אגפי העירייה לקראת ימי החג | הדגש שהיה בישיבה: ניקיון העיר. גרינברג: המשימה לא פשוטה, אך אני סומך על העובדים"

יורם נעלם: "המדינה לא מתגייסת למצוא אותו"

יורם הלל פלייטר מצפת החל להתנדב באשקלון עם פרוץ המלחמה, וזמן קצר לאחר מכן נעלם. מכוניתו נמצאה נטושה ליד בית שמש בחודש שעבר, אך בני משפחתו טוענים שהמשטרה לא עושה מספיק: "היא חייבת להקדיש לזה יותר מאמצים", אמרו

מפחיד: בן 76 ביצע מעשים מגונים בבן 15

תושב בית שמש בן 76, ניצל את מצבו של נער בן 15 עם צרכים מיוחדים וביצע בו עבירות מין | שוטרי מחוז ירושלים עצרו את החשוד לאחרונה ולאחר שהחקירה הושלמה, צפויים להגיש נגדו כתב אישום

חשד: תושבת העיר ירתה האימה

תושבת בית שמש בסביבות גיל ה-40 חשודה שירתה באימה בת ה-70 ופצעה אותה באורח קל באמצעות נשק השייך לאביה | השבוע הוגשה נגדה הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש גם כתב אישום

מצה מגולגלת במילוי גבינה לבנה ובטטה

חג הפסח הגיע, ואיתו המתכונים הטעימים שהתגעגענו אליהם כל השנה – הנה מתכון למצה מגולגלת במילוי גבינה לבנה ובטטה | מדובר במנה קלה! טעימה, וזו שתמיד נגמרת

דילוג לתוכן