המעבר של עתיד דביר: ההורים – "לא מוכנים להסדר הזה"

בתחילת השבוע התקיים מפגש בין ההורים לילדים מבית הספר "עתיד דביר" להנהלת בית הספר ונציגים מהעירייה | ההורים התנגדו נחרצות למעבר של ילדיהם לרמת בית שמש בתקופת השיפוץ ואמרו, "הבהרנו להם שההסדר לא מקובל עלינו, לא המעבר, לא ההסעות ולא שום דבר. אנחנו מתכננים לפנות לעורך דין ולהליך משפטי"

מציבים להם עובדה, ואין פתרון אחר: אחרי כתבת השער שפורסמה בסוף השבוע בגיליון "שוס הדרך", השבוע (יום ראשון) פתחה ההנהלה באספת הורים, בה נכחו גם נציגי העירייה כדי להסביר שוב על המעבר של חטיבת הביניים של הבנים בכיתות ז' ו-ח'. שוחחנו עם ההורים שנכחו באספה והם אמרו למערכת העיתון כי, "הייתה שיחה מאוד טעונה. אנחנו ההורים באנו מאוד טעונים. רוב ההורים התנגדו לזה. העלנו את זה בפני ההנהלה, ובפני נציג העירייה שהיה שם כי ראשת העירייה לא טרחה להגיע. לצערנו הרב לא הגענו לפתרונות. בית הספר טוען שזה לא תלוי בו, העירייה טוענת שאין פתרונות אחרים", אמרו בכאב.

"אנחנו ההורים החלטנו לצאת למהלכים, אם זה לחתום על עצומה או להביא מכתב מעורך דין, אם זה להשבית את הלימודים בתחילת שנה, וכל מה שאנחנו יכולים לעשות. אנחנו  מאוד מקווים שהדברים יסתדרו. באספה הבהרנו שמבחינתו לא מקובל סידורי ההסעות. אנחנו גרים בבית שמש הוותיקה ומבקשים שיהיה לנו מוסד לימודי חינוכי בעיר שלנו. לא הגיוני שלא יהיה לנו מוסד אחד לימודי שנוכל לרשום את הילדים בעיר והילדים שלנו יצטרכו לעלות באוטובוסים לרמת בית שמש שלא קשורה אלינו, למקום שיש בו שב"חים, למקום שהוא אתר בנייה, לבית ספר שהוא בית ספר יסודי שממנו מקצים שתי קומות. לא מקובל עלינו. לצערנו לא הגענו לפתרונות".

אתם מתכננים לחכות כמה ימים, או כבר לפעול?

"לצערנו זה מאוד עצוב אין לנו למי לפנות, משאירים אותנו ככה באוויר. ואנחנו בעיקרון כבר פנינו לעורך דין ומחכים לחתימות של ההורים כדי להוציא מכתב התנגדות. אנחנו רוצים להזיז את דברים מהר כדי שבתחילת השנה הילדים יתחילו את הלימודים בלי בעיות. אנחנו מקווים שבית הספר והעירייה יבינו את זה".

הנהלת בית הספר הגיבה: "התקיימה פגישה חשובה עם כלל ההורים. לאור צו  הריסה שהוציא משרד החינוך על מתחם בית הספר והצורך  לבנות בית ספר חדש עבורנו, הוחלט לטובת בטיחותם של התלמידים להעביר את תלמידי כיתות ז' ו-ח' לביה"ס חדש בשכונת נווה שמיר ,ובכך תחסך מהם תקופת הבינוי המלווה ברעש ובקשיים רבים העשויים לפגוע בריכוז ובשקט הנדרשים ללמידה. התלמידים ילמדו בביה"ס החדש בשכונת נווה שמיר עד לסיום הבניה החדשה. ההערכה של כל המהלך היא כשלוש שנים. אגף החינוך בעירייה מטפל בקווי אוטובוס חדשים מהשכונה כיום לביה"ס החדש  ובדאגה למעבר למבנה חדש ובטיחותי. בשבוע הבא יפגשו תלמידי המחזור העולה לכיתות ז' לימי תגבור וגיבוש וכן תתקיים פגישת הורים באווירה טובה למען תלמידנו ילדנו. כל הורה המרגיש צורך לשתף או לקבל הסבר רחב יותר מוזמן לפנות אלינו, כפי שעשו רבים אחרים וכולם יצאו שבעי רצון וברוגע לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה. מאחלים מכל לב המשך קיץ בבריאות ובשמחה".

תמונה: השינוי של בית הספר "עתיד דביר" מסעיר את ההורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף הכתבה:

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

עושים ספורט בעיר

התושבים הוותיקים בעיר נתפסו בעדשת המצלמה של לכלוכית כשהם שומרים על הכושר ועל הבריאות ברחבי העיר

יובל חוגג

יובל יפרח האלוף, תושב העיר חגג את יום הולדתו לצד המשפחה האהובה, העובדים והחברים הטובים

אלוף שלנו

דוד וקנין התותח, המוכר לנו כעובד בכיר בעיריית בית שמש סיים לאחרונה את התואר הראשון שלו

"כאילו ירו בי"

דבורה זייבלד תלמידת סמינר חרדי בעיר נקלעה לסיטואציה מורכבת בה 2 חברות לספסל הלימודים העלילו עלייה שקרים באמצעות הרשת החברתית "אינסטגרם" | הם פרסמו שהיא מנהלת רומן עם הבוס שלה, שנכנסה להיריון והפילה | השמועות האלו בייחוד במגזר החרדי, הזיקו לשמה הטובה בקהילה. היא תבעה וניצחה

המתכון של השף: קוביות סלמון בציפוי פריך ברוטב דבש חם

מתכון סופר קליל עם תוצאה ממכרת: קוביות סלמון עסיסיות, עטופות בציפוי פריך וזהוב שנאפות בתנור (בלי טיגון ובלי לטרוח לצפות אחת-אחת), ומקבלות שדרוג עם רוטב דבש חם וחרפרף שמשלים את הביס המושלם

המתכון של אושרת: מעדן סלמון כבוש במלח

סלמון כבוש במלח (גראבלקס) הוא אחד המעדנים האהובים עליי. השילוב בין המליחות והטעם הופך אותו לכוכב של כל ארוחת בוקר, בראנץ' או פלטת אירוח | החלק הכי טוב? זה נראה מיליון דולר, אבל דורש אפס מאמץ. אמיתי

לזכר דניאל קסטיאל: הוכנס ספר תודה חדש בפתח תקווה

עמותת "חסד שלמה" קיימה השבוע מעמד מרגש של הכנסת ספר תורה חדש בעיר פתח תקווה | מדובר במהלך שהוא חלק ממיזם הנצחה ייחודי לחללי צה"ל | בין שמות הלוחמים שהונצחו בספר התורה נמנה גם רס"ר דניאל קסטיאל ז"ל שנפל במלחמת "חרבות ברזל"

ילדי משפחות המילואים: "הגעגוע לאבא לא נגמר"

ילדים מבית שמש, שהאבות שלהם גויסו במלחמות האחרונות ונמצאים בסבבי מילואים ממושכים - נפגשו השבוע עם ראש העירייה ושיתפו על הקשיים, על ההיעדרות והחוסר של האבות והאתגרים

גרינברג למשפחות השכולות: "נמצא דרך לפצות את התושבים כדי שיוכלו לשקם את ביתם"

אחרי סערת פינוי הבינוי בשכונת הנשיא שנחשפה בגיליון האחרון, השבוע ראש העירייה הגיע לכנסת לדיון מיוחד בוועדת הכספים שיזמה חברת הכנסת ותושבת העיר, קטי שטרית | הדיון היה בנושא: שיקום הנזקים שנגרמו בעיר בעקבות הטיל האיראני

התפרעו בבית המשנה לנשיא ונעצרו

4 תושבים מבית שמש התפרעו לאחרונה בבית השופט סולברג | לשניים מהם יוחסה גם הסגת גבול | הפרקליטות: מדובר באירוע חמור וחסר תקדים"

מפחיד: ניסתה להתאבד במעצר וניצלה

משטרת מטה יהודה דיווחה לאחרונה על כך שהצליחה למנוע התאבדות של עצורה, החשודה במעורבות באלימות במוסד לבריאות נפש, מפני התאבדות בתא השירותים | לפי השוטרים: ניסתה לפגוע בעצמה בחפץ חד, ובזכות ערנות השוטרים לא הצליחה

מפחיד: כלבים הוחזקו בתנאים קשים במושב בקוע

לאחרונה התקיים מבצע אכיפה ופיקוח מצד השירות הווטרינרי של המועצה האזורית מטה יהודה | מה התגלה?  11 כלים הוחזקו בתנאים קשים במבנה במשק חקלאי במושב בקוע | הכלבים חולצו. מחזיק הכלבים נעצר