דוז פואה

חן אסרף וג'רלדין אסרף, מעצבות האופנה תושבות העיר, קיבלו שיחת טלפון שטרפה את כל הקלפים, "אתן רוצות לעצב את החליפה של נציג האירוויזיון הישראלי?" | הן הסכימו ונכנסו למסע מטורף של 36 שעות שבהן תפרו חליפה שכיכבה באירוע הפתיחה של חגיגות האירוויזיון 2022 באיטליה
בן הרוש

מעצבות האופנה, ג'רלדין וחן אסרף בעלות סטודיו משותף בבית שמש ממשיכות לפרוץ ובגדול. עד לא מזמן הן עיצבו חליפות ושמלות יוקרה לכוכבים רבים ובניהם, אביב גפן, רן דנקר, נרקיס, נסרין, נטלי דדון וגלית גוטמן. העבודה שלהן בולטת, איכותית ומיוחדת שהיא ממשיכה למשוך את כל הכוכבים המפורסמים והפעם, שיחת טלפון אחת גרמה להן לחגוג וליהנות מ-36 שעות של תהילה מפוארת. "קיבלנו שיחת טלפון מהסטייליסט אייל חג'בי שאמר לנו, 'בנות אתן יושבות? אתן רוצות להיות באירוויזיון?'", שיתפה בהתרגשות שיא חן, "הסתכלנו אחת על השנייה, וג'רלדין הייתה עם הרגליים על הקרקע, והמשיכה את השיחה. אני ישר התחלתי להתרגש ולצעוק, זה אירוויזיון, פאקינג אירופה!".

ג'רלדין וחן אסרף, מעצבות האופנה

"קיבלנו שיחת טלפון מהסטייליסט אייל חג'בי שאמר לנו, 'בנות אתן יושבות? אתן רוצות להיות באירוויזיון?'", שיתפה בהתרגשות שיא חן, "הסתכלנו אחת על השנייה, וג'רלדין הייתה עם הרגליים על הקרקע, והמשיכה את השיחה. אני ישר התחלתי להתרגש ולצעוק, זה אירוויזיון, פאקינג אירופה!"

רימון

השתיים נבחרו לעצב חליפה למסיבת העיתונאים שהתקיימה באיטליה, רגע לפני פתיחת שבוע האירוויזיון לנציג ישראל מיכאל בן דוד, הזמר והרקדן שייצג את המדינה עם השיר "M.I" אחרי שניצח את העונה הרביעית של אקס פקטור ישראל לאירוויזיון, התחרות המקדימה לבחירת הנציג.

"אייל יש לו קטע", שיתפה אותנו חן מהמשך השיחה שהייתה עם הסטייליסט, "הוא אוהב להתקיל אותנו ויודע שאם הוא עושה את זה כמה שעות לפני, העיצוב יוצא מעולה. אני זוכרת שכשקיבלנו את ההודעה, עצרנו הכל והתחלנו לפעול. דיברנו עם הספקים של החנויות הבדים והשארנו אותם כל הלילה כדי שהחליפה הזו תצא לפועל. הוא אמר שמדובר באירוע פתיחה של האירוויזיון, ושיראו אותו עם החליפה בכל העולם, זה היה היסטרי מבחינתנו שנבחרנו, שהתאפשר לנו לפרוץ ככה לאירופה".

השתיים עצרו הכל, והתחילו לתפור חליפה ב-36 שעות

"אני זוכרת שכשקיבלנו את ההודעה, עצרנו הכל והתחלנו לפעול. דיברנו עם הספקים של החנויות הבדים והשארנו אותם כל הלילה כדי שהחליפה הזו תצא לפועל. הוא אמר שמדובר באירוע פתיחה של האירוויזיון, ושיראו אותו עם החליפה בכל העולם, זה היה היסטרי מבחינתנו שנבחרנו, שהתאפשר לנו לפרוץ ברמה בינלאומית"

"אני מאוד פרקטית", אמרה ג'רלדין, "התחלתי לחשוב איך אשיג בדים, אין לי גזרה, אני ישר נכנסת למגננה. חן ישר אמרה כן, ברור. בסוף הבאנו את חנות הבגדים הכי גדולה בארץ, מדדנו את זה בבית שלו ב-23 בלילה. אבל הנה צלחנו את זה. אנחנו גם רגילות לעבוד תחת לחץ, לא בסדר גודל כזה. אנחנו עובדות עם כלות, עם ערב, אז זה היה באמת היה הימור".

אילו עוד מעצבים לקחו חלק השנה באירוויזיון?

"השנה יש שלושה מעצבים ישראליים, דרור קונטנטו, גל אולמן ואותנו. להיות באותה הרמה של שניהם, שהם נחשבים ועשו קריירה מטורפת, זה להגיד תודה. זה כבוד מאוד גדול בשבילנו", אמרה חן.

מיכאל בן דוד, נציג האירוויזיון 2022, עם החליפה המעוצבת של חן וג'רלדין

"אני מאוד פרקטית", אמרה ג'רלדין, "התחלתי לחשוב איך אשיג בדים, אין לי גזרה, אני ישר נכנסת למגננה. חן ישר אמרה כן, ברור. בסוף הבאנו את חנות הבגדים הכי גדולה בארץ, מדדנו את זה בבית שלו ב-23 בלילה. אבל הנה צלחנו את זה. אנחנו גם רגילות לעבוד תחת לחץ, לא בסדר גודל כזה. אנחנו עובדות עם כלות, עם ערב, אז זה היה באמת היה הימור"

איך היה התהליך?

"התחלנו לבחור בדים, לחשוב על גזרה ולעבוד. אני זוכרת שהתלבטנו אם לעשות ניטים או פרנזים, ואז נזכרנו שהוא היה עם פרנזים בעבר. אז היה לנו ברור שניטים זה מה שיהיה הפעם. תוך כדי אני מדברת עם ג'רלדין, השותפה שלי, עשינו תיקונים והגענו לחליפה שלמה יחסית. בלילה שלפני הטיסה של מיכאל לאיטליה, נסענו אליו, עשינו מדידות אחרונות ותיקונים ממש קטנים, וביום הטיסה החליפה הייתה שלמה ומוכנה אצלו.

"אני זוכרת שמהרגע שהסכמנו, פתחנו קבוצת בווטסאפ, והתחלנו לשלוח דוגמאות עם תמונות של כל מיני גזרות, צבעים ועיצובים. הסתכלנו על כל מיני חליפות שראינו, שאהבנו, פריטים שהתחברנו אליהם, מה עשו בעבר ומה לא עשו בעבר, איך אפשר לחדש. ובסוף הגענו לתוצאה הזו שיצאה באמת מושלמת ומתאימה למיכאל".

כולם החמיאו לו על החליפה, גם מעצבים בינלאומיים

"הוא פשוט בן אדם מדהים. הוא עף על החליפה, החמיא לנו מאוד על הגזרה והעיצוב ונתן אור ירוק. אני זוכרת שהוא הגיע למסיבת העיתונאים הפותחת באיטליה, הוא התקשר אלינו בשיחת וידאו ואמר לנו שהוא הרגיש אלוהי בתוך החליפה. הוא סיפר לנו שהמון מעצבים בינלאומיים החמיאו לו על מה שהוא לובש ושאלו אותו מי עיצב לו"

מרגש. איך היה לכן לפגוש את מיכאל?

"הוא פשוט בן אדם מדהים. הוא עף על החליפה, החמיא לנו מאוד על הגזרה והעיצוב ונתן אור ירוק. אני זוכרת שהוא הגיע למסיבת העיתונאים הפותחת באיטליה, הוא התקשר אלינו בשיחת וידאו ואמר לנו שהוא הרגיש אלוהי בתוך החליפה. הוא סיפר לנו שהמון מעצבים בינלאומיים החמיאו לו על מה שהוא לובש ושאלו אותו מי עיצב לו. הוא היה כובש, והיה מאוד קל להתאהב בו".

איך הרגשתן מהמעמד?

חן: "איך אומרים? כמו משחק של הגדולים. כשאייל התקשר אלינו, כל כך התרגשתי שישר אמרתי כן. בלי לחשוב מה זה כולל ואם בכלל נצליח לעמוד בזמנים. כי היה לי ברור שנעמוד בזמנים", אמרה בהתרגשות חן. "אז צרחתי ואמרתי לאייל, מה אתה רציני? לא אכפת לי מה זה דורש ממני, למתי, כמה ואיך אני עושה את זה. ג'רלדין הרגיעה אותי, וביקשה קצת יותר פרטים. ויצאנו לדרך. וזה היה הדבר הכי מושלם ומרגש שעשינו לאחרונה".

ג'רלדין: "עשינו כמה פרויקטים מהסוג הזה, עם דליה רבין, 100 שנה ליצחק רבין ז"ל. הקליטו קליפ במיוחד לאירוע – איתי לוי ונרקיס ולקחנו חלק בהפקה. וגם פרס ישראל שהיה השבוע בטלוויזיה, שהיה יותר רשמי שהלבשנו את נרקיס שם. נכון, אירוויזיון הוא בסדר גודל עולמי. מעמד מרגש, לא היה לנו זמן להתרגש הכל קרה כל כך מהר. היינו צריכות להעמיד חליפה בזמן כל כך קצר".

עשו דברים נוספים בקריירה. העיצוב של השמלה של נסרין

ג'רלדין:

"עשינו כמה פרויקטים מהסוג הזה, עם דליה רבין, 100 שנה ליצחק רבין ז"ל. הקליטו קליפ במיוחד לאירוע – איתי לוי ונרקיס ולקחנו חלק בהפקה. וגם פרס ישראל שהיה השבוע בטלוויזיה, שהיה יותר רשמי שהלבשנו את נרקיס שם. נכון, אירוויזיון הוא בסדר גודל עולמי. מעמד מרגש"

חשבתי שאתן מעצבות רק שמלות כלה וערב לנשים.

חן צוחקת, "זה מה שאמרנו לאייל. אבל אי אפשר לפספס את ההזדמנות הזו והנה גם הוכחנו שאנחנו יכולות לעצב לגברים ברמה גבוהה בדיוק כמו שאנחנו מעצבות לנשים".

איך היו התגובות?

חן: "נתחיל מזה שלא הצלחנו לישון כל כך בלילה מההתרגשות וכמובן מהעבודה האינטנסיבית. מההלם לא קלטנו מה קורה בפייסבוק, בווטסאפים ובנייד. אנשים אמרו לנו שזה היסטרי, תקשיבי הידיעה הגיעה לכל האנשים בארץ ובאירופה. היו מאות לייקים, תגובות ופרגונים מלקוחות וחברים. זו גאווה בשבילנו לייצג את ישראל, במיוחד בתקופה הזו של הפיגועים, אנחנו מרגישות שאנחנו חיות במדינה בה יש המון עצב ושמחה וזה ממש מתחבר לנו לכל התקופה.

ג'רלדין: "יש לי משפחה בארגנטינה ובארצות הברית, כולם התקשרו ובירכו, הם ראו את זה במסיבת העיתונאים ושמחו ממש בשבילנו ומהמעמד שהגענו אליו".

מה הצעד הבא בקריירה?

חן: "כמובן, להלביש את ביונסה".

ג'רלדין: "אם הייתי יכולה לבחור, אז לעצב לג'ניפר לופז, אני מאוד אוהבת את הסטייל שלה. וביונסה".

רוצות לאחל משהו אחרון למיכאל בן דוד?

"ברור! אנחנו מאחלות לו בהצלחה, מאמינות שהוא יכבוש את הפסגה ואת הגמר, ויגיע לכל המטרות שלו. מאחלות לו דוז פואה, מאיתנו הוא בטוח כבר קיבל. ומגיע לו, ולנו כמדינה".

חן וג'רלדין, ממשיכות בעשייה ויוצאות בקרוב עם קולקציית כלות משגעת. ומאמינות שהפרויקטים מחו"ל (הנוספים) עוד יגיעו ואנחנו מאמינים, שזה עניין של זמן. מגיע לכן דוז פואה, עשיתן כמעט את הבלתי אפשרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

new1
new1
new1

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

שמואל גרינברג

הוא נכנס לתפקיד בחרדת קודש אך מוכן ומזומן לקבל את האתגרים הצפויים לו בקדנציה הקרובה. ראש העירייה הנבחר, שמואל גרינברג מפנה זמן להתראיין לפני החג וחושף לראשונה למגזין "שוס הדרך" את התכנית שלו לאיחוד בין המגזרים, מהי דעתו האמיתית על עליזה בלוך ועל הגרעון התקציבי העצום, שהחריף בקדנציה האחרונה | בלעדי

המנהיג החדש

הוא כיהן כמנכ"ל טירת הכרמל, מנכ"ל נמל אילת ומנכ"ל של חברת נוף, וכעת אחרי תפקידים בכירים ברחבי הארץ – אבישי כהן חוזר לתפקיד מקומי, כראש מועצת מטה יהודה וצועד בדרך שבה אביו צעד לפני 60 שנה | בראיון חגיגי הוא מדבר על תכנית העבודה ועל דעתו לגבי חלוקת נשקים לתושבים בעקבות המתיחות הביטחונית

סופ"ש כיפי בטבע

ליאור משעלי החתיך שבתמונה, ביקר בסוף השבוע האחרון במיין עין ורדי שנמצא סמוך לכרמי יוסף

מורת המאה

היילי וולפורט רכזת אנגלית המלמדת בישיבת אמית נחשון, קיבלה הצטיינות ואת תעודת "מורת המאה"

החברים מהבית

מיכאל אלמלם, תושב העיר נסע הרחק לנהריה כדי לבקר חברי ילדות שעברו מבית שמש אל העיר הצפונית

חוגגים משפחתיות

לא צריך חג כדי לחגוג משפחתיות – משפחת וטורי המהממת הצטלמה השבוע יחד, כשהם מחובקים ואוהבים

המסע לקיבוץ רעים

מאור רוזנפלד, תושב העיר יוצא פעם החודש יחד עם משפחות החטופים והנרצחים למסע לקיבוץ נובה

שבת על טרקטורון

אמיר בוהדנה נתפס בעדשת המצלמה של לכלוכית יחד עם בנו, כשהם נהנים ומבלים מסופ"ש על הטרקטורון

הרמת כוסית: עובדי העירייה הרימו כוסית לרגל חג הפסח

כמו בכל שנה, רק הפעם עם ראש עירייה חדש: מאות עובדי עיריית בית שמש התכנסו לאחרונה לרגל הרמת כוסית בהיכל התרבות לכבוד חג הפסח # גרינברג נאם, "בימים אלו אנחנו מברכים את ברכת האילנות. ברכה שבה אנו מודים על הטוב שיש וגם מודים על האנשים הטובים. ברכה זו מעניקה לי השראה בשליחותנו הציבורית"

מברוכ: גרינברג חתם הסכם קואליציוני עם סיעת דרך

מועצת העיר מתחילה לקבל צורה ואופי: ראש העירייה שמואל גרינברג חתם בימים האחרונים הסכם קואליציוני עם סיעת דרך בראשות מוטי לייטנר | גרינברג אמר: "אני שמח על החתימה עם סיעת דרך, זו שותפות אמת שתתבטא בעשייה משותפת. יחד נפתח את העיר ונצעיד אותה קדימה"

מלחמה בצפון: גרינברג נפגש עם מפקד פיקוד העורף

ראש העירייה נפגש לאחרונה עם אל"מ יגאל דהן, מפקד הנפה בפיקוד העורף לפגישת עבודה | במהלכה הם סיכמו על שיתוף פעולה ושורה של צעדים שיסייעו להיערך באופן הטוב יותר לאירועי חירום

נערכים: מועצת העירייה נערכת למצב הסלמה מהצפון

גרינברג כינס את מועצת העירייה לאחרונה על מנת להיערך למצב חירום והסלמה אפשרית מהצפון | במהלך הישיבה גרינברג בחן את המצבים השונים בעת חירום ואת המוכנות לכל תרחיש

נערכים לחג: גרינברג נפגש עם אגף שפ"ע

ראש העירייה שמואל גרינברג, כינס בשבוע האחרון ישיבת היערכות מקיפה לקראת חג הפסח | המטרה: לקבל תמונת מצב על מוכנות אגפי העירייה לקראת ימי החג | הדגש שהיה בישיבה: ניקיון העיר. גרינברג: המשימה לא פשוטה, אך אני סומך על העובדים"

יורם נעלם: "המדינה לא מתגייסת למצוא אותו"

יורם הלל פלייטר מצפת החל להתנדב באשקלון עם פרוץ המלחמה, וזמן קצר לאחר מכן נעלם. מכוניתו נמצאה נטושה ליד בית שמש בחודש שעבר, אך בני משפחתו טוענים שהמשטרה לא עושה מספיק: "היא חייבת להקדיש לזה יותר מאמצים", אמרו

מפחיד: בן 76 ביצע מעשים מגונים בבן 15

תושב בית שמש בן 76, ניצל את מצבו של נער בן 15 עם צרכים מיוחדים וביצע בו עבירות מין | שוטרי מחוז ירושלים עצרו את החשוד לאחרונה ולאחר שהחקירה הושלמה, צפויים להגיש נגדו כתב אישום

חשד: תושבת העיר ירתה האימה

תושבת בית שמש בסביבות גיל ה-40 חשודה שירתה באימה בת ה-70 ופצעה אותה באורח קל באמצעות נשק השייך לאביה | השבוע הוגשה נגדה הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש גם כתב אישום

מצה מגולגלת במילוי גבינה לבנה ובטטה

חג הפסח הגיע, ואיתו המתכונים הטעימים שהתגעגענו אליהם כל השנה – הנה מתכון למצה מגולגלת במילוי גבינה לבנה ובטטה | מדובר במנה קלה! טעימה, וזו שתמיד נגמרת

דילוג לתוכן