גאווה כפולה לעיר בית שמש ולבית הספר "שובו" שהשתתפו באולימפיאדת המתמטיקה הארצית של "מטיפיק" (Matific) לשנת 2026, והוכיחו תלמידינו שמצוינות היא לא רק מילה, אלא דרך חיים.
ביום חמישי האחרון, באירוע הגמר המותח שנערך בתל אביב, התמודדו התלמידים מול 25 בתי הספר המובילים בארץ שהגיעו לקו הסיום. בהובלתה של מנהלת בית הספר, הגב' אסתר אקרמן, הם הפגינו ידע מרשים, התמדה יוצאת דופן ורוח קבוצתית, וקטפו את המקום ה-7 והמכובד ברמה הארצית!
ההישג הארצי הכביר מלווה בגאווה מקומית עצומה. במכתב הוקרה מיוחד ששלח ראש עיריית בית שמש, מר שמואל גרינברג הודגש כי התלמידים צברו לא פחות מ-14,726 כוכבים במהלך התחרות – נתון מדהים שהציב אותם בגאון במקום ה-1 בעיר.
כפי שציין ראש העירייה במכתבו, הישגים בסדר גודל כזה אינם עניין של מזל, אלא עדות חותכת להשקעה יומיומית. הצוות החינוכי המסור מוכיח פעם נוספת כי שילוב של שאיפה מתמדת למצוינות, יחד עם גישה אמיתית של חינוך באהבה, הם המפתח להוביל את התלמידים להישגים כה גבוהים.
ברכות חמות לצוות המסור, למנהלת וכמובן לתלמידים האלופים. הבאתם כבוד עצום לבית הספר ולעיר כולה! המשיכו להוביל, להשקיע ולהצליח.
בתמונה:
השתתפו באולימפיאדה וזכו. התלמיד יהודה רוסט מבית הספר שובו