רגע מרגש? נמצא מתווה למימון שכר דירה לדיירי הנרקיס 135

בסוף השבוע האחרון התקיימה פגישה בין ראשת העירייה לדיירי בניין ברחוב הנרקיס שפונה לפני כחודש | מה שעלה: הסכם מימון שכר דירה למשך שנה והאצת תהליך הבנייה שבסופו יוכלו הדיירים לשוב לבתיהם

ההסכם שישנה את עתיד הדירות בנרקיס: ביום חמישי (9.9) התקיים מפגש בין ראשת העירייה, ד"ר עליזה בלוך לבין דיירי הנרקיס 135 שפונה לפני כחודש יחד עם יזמי קבוצת "גולדן ישראל יוזמות והשקעות". במפגש הודיעו הגורמים לדיירים על מספר צעדים שהוחלטו כדי לתמוך בהם במציאות איתה הם מתמודדים. בראש ובראשונה הושג הסכם על מימון שכר דירה עבור התושבים לשנה, לצד האצת תהליך של בנייה שבסופו יוכלו הדיירים לשוב לבתיהם. לוח זמנים מדויק לתהליך יימסר לדיירים בהמשך. את התהליך הובילו ראש העיר, מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב ואגף ההנדסה בעירייה, מתוך רצון להביא לפתרון מהיר וישים לרווחת הדיירים.

ראשת העירייה אמרה: "סוגיית המבנים המסוכנים בראש סדר העדיפויות העירוני. סיום חנוכה והמפגש הזה הם בגדר נס ולכן בשבילי הם סוג של נר תשיעי. יש תחושה קשה מאוד ביציאה מהבית, משום שקורת גג מספקת תחושת ביטחון. לכן, אני רוצה שהפרויקט יהיה כמה שיותר איכותי וכמה שיותר מהיר כדי להחזיר את התושבים לבתים שלהם. יש פה משולש יחסים משמעותי – עירייה, יזמים ותושבים, חשוב שכולנו נהיה מגויסים עד כמה שיותר, העירייה מגויסת ואני באופן אישי אעשה הכל כדי לקדם בכל הכוח. אני לא מרפה, לפני כשבועיים בביקור מנכ"לי המשרדים בממשלה הגענו למבנה מסוכן בעיר, השבוע הייתי בוועדה בכנסת אשר דנה בסוגיה. חשוב לי המשא והמתן עם היזמים יחד עם התושבים, כדי שהתהליך יהיה כמה שיותר טוב. אני רוצה איכות חיים טובה לכל הדיירים ולמען מטרה חשובה זאת נמשיך לפעול יחד, העירייה, הדיירים והיזמים. כולי תקווה שעד חנוכה הבא יוכלו כולם לחזור הביתה ושנדליק נרות יחד במתחם החדש".

תמונה: המפגש עם דיירי הנרקיס | צילום: עיריית בית שמש 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף הכתבה:

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

עושים ספורט בעיר

התושבים הוותיקים בעיר נתפסו בעדשת המצלמה של לכלוכית כשהם שומרים על הכושר ועל הבריאות ברחבי העיר

יובל חוגג

יובל יפרח האלוף, תושב העיר חגג את יום הולדתו לצד המשפחה האהובה, העובדים והחברים הטובים

אלוף שלנו

דוד וקנין התותח, המוכר לנו כעובד בכיר בעיריית בית שמש סיים לאחרונה את התואר הראשון שלו

"כאילו ירו בי"

דבורה זייבלד תלמידת סמינר חרדי בעיר נקלעה לסיטואציה מורכבת בה 2 חברות לספסל הלימודים העלילו עלייה שקרים באמצעות הרשת החברתית "אינסטגרם" | הם פרסמו שהיא מנהלת רומן עם הבוס שלה, שנכנסה להיריון והפילה | השמועות האלו בייחוד במגזר החרדי, הזיקו לשמה הטובה בקהילה. היא תבעה וניצחה

המתכון של השף: קוביות סלמון בציפוי פריך ברוטב דבש חם

מתכון סופר קליל עם תוצאה ממכרת: קוביות סלמון עסיסיות, עטופות בציפוי פריך וזהוב שנאפות בתנור (בלי טיגון ובלי לטרוח לצפות אחת-אחת), ומקבלות שדרוג עם רוטב דבש חם וחרפרף שמשלים את הביס המושלם

המתכון של אושרת: מעדן סלמון כבוש במלח

סלמון כבוש במלח (גראבלקס) הוא אחד המעדנים האהובים עליי. השילוב בין המליחות והטעם הופך אותו לכוכב של כל ארוחת בוקר, בראנץ' או פלטת אירוח | החלק הכי טוב? זה נראה מיליון דולר, אבל דורש אפס מאמץ. אמיתי

לזכר דניאל קסטיאל: הוכנס ספר תודה חדש בפתח תקווה

עמותת "חסד שלמה" קיימה השבוע מעמד מרגש של הכנסת ספר תורה חדש בעיר פתח תקווה | מדובר במהלך שהוא חלק ממיזם הנצחה ייחודי לחללי צה"ל | בין שמות הלוחמים שהונצחו בספר התורה נמנה גם רס"ר דניאל קסטיאל ז"ל שנפל במלחמת "חרבות ברזל"

ילדי משפחות המילואים: "הגעגוע לאבא לא נגמר"

ילדים מבית שמש, שהאבות שלהם גויסו במלחמות האחרונות ונמצאים בסבבי מילואים ממושכים - נפגשו השבוע עם ראש העירייה ושיתפו על הקשיים, על ההיעדרות והחוסר של האבות והאתגרים

גרינברג למשפחות השכולות: "נמצא דרך לפצות את התושבים כדי שיוכלו לשקם את ביתם"

אחרי סערת פינוי הבינוי בשכונת הנשיא שנחשפה בגיליון האחרון, השבוע ראש העירייה הגיע לכנסת לדיון מיוחד בוועדת הכספים שיזמה חברת הכנסת ותושבת העיר, קטי שטרית | הדיון היה בנושא: שיקום הנזקים שנגרמו בעיר בעקבות הטיל האיראני

התפרעו בבית המשנה לנשיא ונעצרו

4 תושבים מבית שמש התפרעו לאחרונה בבית השופט סולברג | לשניים מהם יוחסה גם הסגת גבול | הפרקליטות: מדובר באירוע חמור וחסר תקדים"

מפחיד: ניסתה להתאבד במעצר וניצלה

משטרת מטה יהודה דיווחה לאחרונה על כך שהצליחה למנוע התאבדות של עצורה, החשודה במעורבות באלימות במוסד לבריאות נפש, מפני התאבדות בתא השירותים | לפי השוטרים: ניסתה לפגוע בעצמה בחפץ חד, ובזכות ערנות השוטרים לא הצליחה

מפחיד: כלבים הוחזקו בתנאים קשים במושב בקוע

לאחרונה התקיים מבצע אכיפה ופיקוח מצד השירות הווטרינרי של המועצה האזורית מטה יהודה | מה התגלה?  11 כלים הוחזקו בתנאים קשים במבנה במשק חקלאי במושב בקוע | הכלבים חולצו. מחזיק הכלבים נעצר