פותחים שנה: העירייה נערכת לקראת ה-1 לספטמבר

בכירי העירייה קיימו סיור מקיף במוסדות החינוך ובשטחים הציבוריים המיועדים לקראת פתיחת שנת הלימודים | במהלך הסיור הם בחנו את התקדמות בניית המוסדות החדשים ואת עבודות השיפוץ והחידוש של המבנים הקיימים

עיריית בית שמש ממשיכה במאמצים לפתיחת שנת הלימודים כסדרה. השבוע סייר ראש העירייה שמואל גרינברג במספר שכונות בעשרות כיתות שנמצאות בבינוי, יחד עם מנכ"ל העירייה אוהד שגב, מ"מ וסגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך איציק אלמליח, סגן רה"ע ישראל סילברסטין, חבר הנהלת העיר הממונה על החברה הכלכלית, אברהם נחמן פרנקל, מנכ"ל החברה עו"ד זאב לכוביצקי ורמ"ט רה"ע הגב' רבקה רביץ.

הסיור החל במגרש 103 בשכונת נווה שמיר שם נבנות 18 כיתות וצפויות להתאכלס בפתיחת שנת הלימודים לטובת כלל תושבי השכונה. לאחר מכן סיירו במגרש 527/8 ברמה ג'2 שם צפויות להסתיים בנייתן של 6 גנים שימסרו בפתיחת שנה"ל.

בהמשך הגיעה הנהלת העירייה לשכונת ד'2 למגרשים 212/213 שם יימסרו לפתיחת השנה 33 כיתות חדשות, מאובזרות ומתקדמות. הסיור הסתיים בשער העיר במבני מעונות היום שיימסרו גם הן בפתיחת השנה לאחר מאמצים מרובים מצד ראש העירייה.

ראש העירייה שמואל גרינברג אמר: "כמדי שנה אנו עמלים על מנת לסיים את בניית מוסדות החינוך החדשים ואת עבודות השיפוץ והחידוש של המבנים הקיימים. אני רוצה להודות לצוות המסור של החברה הכלכלית בהובלת הרב פרנקל והמנכ"ל זאב לכוביצקי על העבודה הקשה והמאמצים הכבירים לפתיחה חלקה של שנת הלימודים ולסגני הרב סילברסטין שמסייע בפתרון אתגר מעונות היום. אנו נמשיך לתת את כל המשאבים, הסיוע והתמיכה כדי שילדנו יקבלו את החינוך הטוב ביותר בבית שמש".

סגן ומ"מ רה"ע ומחזיק תיק החינוך, איציק אלמליח הוסיף: "יחד עם ראש העירייה ידידי שמואל גרינברג ובשיתוף פעולה יוצא מהכלל עם החברה הכלכלית אנו עושים כל מאמץ לפתיחה חלקה של שנת הלימודים כאשר לנגד עינינו עומד סטנדרט של תנאים טובים ואיכותיים ככל הניתן לכיתות הלימוד של הילדים שלנו. בית שמש משקיעה בחינוך וזו רק תחילתה של המהפכה שבכוונתנו להוביל בעיר בשנים הקרובות. בית שמש תהיה מעצמת החינוך".

חבר הנהלת העיר הממונה על החברה הכלכלית, אברהם נחמן פרנקל: "כזרוע הביצוע של עיריית בית שמש פועלת החברה הכלכלית במרץ רב על מנת לעמוד במשימות הרבות לקראת פתיחת שנת הלימודים באופן המיטבי ביותר. עבודה רבה עוד לפנינו אך בנחישות רבה אני משוכנע שנעמוד בכך בסיעתא דשמייא. אני מודה למנכ"ל החברה, לעובדים, לקבלנים ולפועלים בשטח שעובדים במסירות נפש תוך מאמץ רב כדי שנגיע לפתיחת שנה חלקה וסדירה ב"ה".

תמונה: בכירי העירייה בסיור במוסדות לקראת פתיחת השנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף הכתבה:

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

12 נערים חגגו בר מצווה

12 צעירים מבית שמש חגגו השבוע את בר המצווה שלהם ביחד בכותל המערבי בירושלים

מייצג אותנו בכבוד במנהטן

דביר יצחק, תושב העיר לשעבר נתפס בעדשת המצלמה של לכלוכית בעודו צועד במצעד במנהטן שכל מטרתו היה לתמוך במדינת ישראל ובעם היהודי

מינוי חדש בעירייה

יוסי גמליאל מבית שמש שכיהן מזה עשור כמנהל מחלקת הנוער בעירייה, מונה לסגן מנהל אגף התרבות ומנהל התרבות החרדית

יום הולדת שמח

ליטל שושן המהממת, המוכרת לכולנו ממשרד התיווך mi"נדלן" בעיר חגגה לאחרונה את יום הולדתה

מתחת לראדר

העירייה ניסתה להעביר תוכנית "פינוי בינוי" בשכונת הנשיא שנפגעה מהטיל האיראני במרץ האחרון ללא ידיעת התושבים והמשפחות השכולות | רק לאחר שהחלו עיכובים בתשלום הפיצויים על הנזקים, התושבים גילו שנותרו להם כמה ימים להתנגד לתוכנית | הסערה התפוצצה והעירייה הודיעה: "אנחנו מורידים את נושא פינוי בינוי"

המתכון של השף: טארט מסקרפונה

את טארט המסקרפונה אפשר להכין לימי הולדת, כקינוח אחרי ארוחה עם חברים ולסופ"ש של שישי-שבת. מה שמרגיש לכם | הכי חשוב שכל שכבה היא עונג צרוף לחך, טעימה, רכה ומרגישים שהיא נאפתה באהבה

המתכון של אושרת: פסטה תרד ברוטב שמנת

הכנת פסטה לא רק למשקיענים! לפעמים כשמתחשק לנו משהו מיוחד - להכין פסטה זה בדיוק הכיוון | הילדים שלי אוהבים אותה בכל מצב, אני אוהבת להכין אותה כמנת צהריים. מבטיחה לכם שהכל מתחסל

תושב העיר השתולל והחל לזרוק אבנים על רכבים

תושב בן 32, מבית שמש נעצר השבוע על ידי השוטרים לאחר שהחל לזרוק אבנים על רכבים חונים ונוסעים בירושלים | לפי המשטרה: הוא גרם נזק כבד | החשוד נעצר ולאחר חקירה התגלו מעשי אלימות נוספים

הציתו את תחנת המשטרה ונעצרו

שלושה תושבים מבית שמש בגילאי, 26, 46 ו-56 נעצרו השבוע בחשד שביצעו סדרת פעולות אלימות כלפי תחנת המשטרה בבית שמש: פרצו בכוח את שערי התחנה, נכנסו, הציתו, פגעו בעצים ובצמחיה ועוד | ממ"ז ירושלים אמר: "לא נסבול כל פגיעה בסמלי שלטון ובשוטרים היקרים"

גאווה לעיר: תלמידי בי"ס "שלב" העפילו לגמר הארצי ברובוטיקה

עשו דרך והגיעו לגמר: תלמידי בית הספר "שלב" השקיעו במשך חודשים של למידה עצמאית ומאתגרת של תוכנת רובוטיקה, ובסיום ניגשו לתחרות ארצית והצליחו להעפיל לגמר הגדול

זכו באליפות: קבוצת האריות המקומית, ניצחו 5:4 את אשקלון

קבוצת "אריות בית שמש" לקחו אליפות אחרי משחק מרשים מול הקבוצה מאשקלון וניצחון דרמטי של 5:4 | לאורך כל העונה הפגינו השחקנים נחישות, מחויבות ורוח לחימה יוצאת דופן – והתוצאות הגיעו

אמית נגה: התלמידות יצאו למרוץ לזכר נופלי "חרבות ברזל"

בנות שכבת י"ב מאולפנת אמית נגה בעיר, ניגשו השבוע למבחן הבגרות בחינוך הגופני והחליטו להקדיש אותו לזכר חללי מלחמת "חרבת ברזל" | במרוץ נכחו חלק מנציגי המשפחות השכולות שהגיעו לכבד את הבנות בנוכחותם

לוחם אש הגן על אישה מבוגרת במהלך אזעקה

המבצע שפרץ ל-24 שעות בלבד במדינת ישראל, הקפיץ את כל תושבי המדינה וגם בבית שמש | אנשים מבוגרים ששמעו את האזעקות החלו ללכת למרחבים המוגנים, ולוחם האש שראה את אחת מהם, עצר וסייע לה להגיע למקום מחסה

מטה יהודה: אזור היין זכה ב-9 מדליות בתחרות היין באיטליה

שנה שלישית ברציפות שאזור היין במועצה האזורית מטה יהודה, זוכה במדליות בתחרויות בינלאומיות | השבוע הייתה זכייה נוספת בתחרות היין היוקרתי Città del Vino שבאיטליה