מראשת עירייה לנשיאה: ד"ר עליזה בלוך נבחרה לנשיאות המרכז הישראלי למדעים ולאומנויות

המרכז הישראלי למדעים ולאמנויות (יאסא) בחר לאחרונה את ד"ר עליזה בלוך, ראשת העירייה לשעבר של בית שמש לנשיאת המוסד | בלוך: "אני נרגשת לקחת על עצמי את התפקיד החשוב הזה. אני מאמינה שלכל ילד בישראל מגיעה ההזדמנות למצות את הפוטנציאל שלו ולהגיע למצוינות"

ממשיכה בעשייה בתחום החינוך:  המרכז הישראלי למדעים ולאמנויות (יאסא), מוסד החינוך המוביל בישראל לתלמידים מחוננים ומצטיינים, בחר בד"ר עליזה בלוך, ראשת העירייה לשעבר לנשיאת המוסד.

ד"ר עליזה בלוך מביאה עמה ניסיון עשיר בתחום החינוך והמנהל הציבורי. היא כיהנה כראשת עיריית בית שמש בשנים 2018-2024, ולפני כן ניהלה את רשת תיכוני "ברנקו וייס".  בעלת תואר דוקטור מהמחלקה ללימודי ארץ ישראל וארכיאולוגיה באוניברסיטת בר-אילן, וזכתה במספר פרסים יוקרתיים על תרומתה לחינוך ולחברה בישראל, כולל פרס רוטשילד לחינוך ופרס מוסקוביץ' לחינוך.

בתפקידה החדש, ד"ר בלוך תוביל את המרכז הישראלי למצוינות בחינוך בקידום תוכניות חדשניות לטיפוח מצוינות בקרב תלמידים ומורים בישראל. היא תפעל להרחבת שיתופי הפעולה עם מוסדות חינוך ואקדמיה בארץ ובעולם, ותקדם מחקר פורץ דרך בתחום החינוך למצוינות.

"בתפקידה החדש, ד"ר בלוך תוביל את המרכז הישראלי למצוינות בחינוך בקידום תוכניות חדשניות לטיפוח מצוינות בקרב תלמידים ומורים בישראל. היא תפעל להרחבת שיתופי הפעולה עם מוסדות חינוך ואקדמיה בארץ ובעולם, ותקדם מחקר פורץ דרך בתחום החינוך למצוינות"

עם כניסתה לתפקיד, ד"ר בלוך הדגישה מספר יעדים מרכזיים:

1. קידום החינוך בצפון הארץ: ד"ר בלוך מתכננת להשקיע משאבים ומאמצים מיוחדים בפיתוח תוכניות חינוכיות ייחודיות עבור אזור הצפון.

2. קידום שוויון הזדמנויות: אחת המטרות המרכזיות היא להבטיח גישה שווה לחינוך איכותי לכל תלמיד, ללא קשר לרקע או למיקום גיאוגרפי.

4. הקמת מרכז מצוינות חדש בצפון, כחלק מהחזון לקידום החינוך בפריפריה.

ד"ר עליזה בלוך: "אני נרגשת לקחת על עצמי את התפקיד החשוב הזה. אני מאמינה שלכל ילד בישראל מגיעה ההזדמנות למצות את הפוטנציאל שלו ולהגיע למצוינות. יחד עם הצוות המסור של המרכז, אנו נפעל ללא לאות כדי להרחיב את ההזדמנויות החינוכיות ולטפח את הדור הבא של מנהיגים ומובילים בישראל".

יו"ר הוועד המנהל הרב שי פירון מסר: "אנו נרגשים לקבל את ד"ר בלוך לתפקיד המשמעותי הזה. ניסיונה העשיר, ההכרה הרבה לה זכתה, וחזונה החינוכי יסייעו לנו להמשיך ולהוביל בתחום המצוינות בחינוך בישראל".

תמונה: מעכשיו תקראו לה: הנשיאה ד"ר עליזה בלוך 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף הכתבה:

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

12 נערים חגגו בר מצווה

12 צעירים מבית שמש חגגו השבוע את בר המצווה שלהם ביחד בכותל המערבי בירושלים

מייצג אותנו בכבוד במנהטן

דביר יצחק, תושב העיר לשעבר נתפס בעדשת המצלמה של לכלוכית בעודו צועד במצעד במנהטן שכל מטרתו היה לתמוך במדינת ישראל ובעם היהודי

מינוי חדש בעירייה

יוסי גמליאל מבית שמש שכיהן מזה עשור כמנהל מחלקת הנוער בעירייה, מונה לסגן מנהל אגף התרבות ומנהל התרבות החרדית

יום הולדת שמח

ליטל שושן המהממת, המוכרת לכולנו ממשרד התיווך mi"נדלן" בעיר חגגה לאחרונה את יום הולדתה

מתחת לראדר

העירייה ניסתה להעביר תוכנית "פינוי בינוי" בשכונת הנשיא שנפגעה מהטיל האיראני במרץ האחרון ללא ידיעת התושבים והמשפחות השכולות | רק לאחר שהחלו עיכובים בתשלום הפיצויים על הנזקים, התושבים גילו שנותרו להם כמה ימים להתנגד לתוכנית | הסערה התפוצצה והעירייה הודיעה: "אנחנו מורידים את נושא פינוי בינוי"

המתכון של השף: טארט מסקרפונה

את טארט המסקרפונה אפשר להכין לימי הולדת, כקינוח אחרי ארוחה עם חברים ולסופ"ש של שישי-שבת. מה שמרגיש לכם | הכי חשוב שכל שכבה היא עונג צרוף לחך, טעימה, רכה ומרגישים שהיא נאפתה באהבה

המתכון של אושרת: פסטה תרד ברוטב שמנת

הכנת פסטה לא רק למשקיענים! לפעמים כשמתחשק לנו משהו מיוחד - להכין פסטה זה בדיוק הכיוון | הילדים שלי אוהבים אותה בכל מצב, אני אוהבת להכין אותה כמנת צהריים. מבטיחה לכם שהכל מתחסל

תושב העיר השתולל והחל לזרוק אבנים על רכבים

תושב בן 32, מבית שמש נעצר השבוע על ידי השוטרים לאחר שהחל לזרוק אבנים על רכבים חונים ונוסעים בירושלים | לפי המשטרה: הוא גרם נזק כבד | החשוד נעצר ולאחר חקירה התגלו מעשי אלימות נוספים

הציתו את תחנת המשטרה ונעצרו

שלושה תושבים מבית שמש בגילאי, 26, 46 ו-56 נעצרו השבוע בחשד שביצעו סדרת פעולות אלימות כלפי תחנת המשטרה בבית שמש: פרצו בכוח את שערי התחנה, נכנסו, הציתו, פגעו בעצים ובצמחיה ועוד | ממ"ז ירושלים אמר: "לא נסבול כל פגיעה בסמלי שלטון ובשוטרים היקרים"

גאווה לעיר: תלמידי בי"ס "שלב" העפילו לגמר הארצי ברובוטיקה

עשו דרך והגיעו לגמר: תלמידי בית הספר "שלב" השקיעו במשך חודשים של למידה עצמאית ומאתגרת של תוכנת רובוטיקה, ובסיום ניגשו לתחרות ארצית והצליחו להעפיל לגמר הגדול

זכו באליפות: קבוצת האריות המקומית, ניצחו 5:4 את אשקלון

קבוצת "אריות בית שמש" לקחו אליפות אחרי משחק מרשים מול הקבוצה מאשקלון וניצחון דרמטי של 5:4 | לאורך כל העונה הפגינו השחקנים נחישות, מחויבות ורוח לחימה יוצאת דופן – והתוצאות הגיעו

אמית נגה: התלמידות יצאו למרוץ לזכר נופלי "חרבות ברזל"

בנות שכבת י"ב מאולפנת אמית נגה בעיר, ניגשו השבוע למבחן הבגרות בחינוך הגופני והחליטו להקדיש אותו לזכר חללי מלחמת "חרבת ברזל" | במרוץ נכחו חלק מנציגי המשפחות השכולות שהגיעו לכבד את הבנות בנוכחותם

לוחם אש הגן על אישה מבוגרת במהלך אזעקה

המבצע שפרץ ל-24 שעות בלבד במדינת ישראל, הקפיץ את כל תושבי המדינה וגם בבית שמש | אנשים מבוגרים ששמעו את האזעקות החלו ללכת למרחבים המוגנים, ולוחם האש שראה את אחת מהם, עצר וסייע לה להגיע למקום מחסה

מטה יהודה: אזור היין זכה ב-9 מדליות בתחרות היין באיטליה

שנה שלישית ברציפות שאזור היין במועצה האזורית מטה יהודה, זוכה במדליות בתחרויות בינלאומיות | השבוע הייתה זכייה נוספת בתחרות היין היוקרתי Città del Vino שבאיטליה