מטורף: משרד התחבורה מאיץ את התחבורה בעיר

השבוע נפגש יו"ר סיעת הליכוד, שלום אדרי עם שרת התחבורה מירי רגב. השניים סיירו בעיר ושוחחו על נתיבי התחבורה הציבורית, על אופציה לשבילי אופניים והליכה ועל חידוש תחנות האוטובוסים בעיר
בן הרוש

העתיד של התחבורה הציבורית בדרך אלינו: בהובלת יו"ר הליכוד, שלום אדרי ממונה על בית שמש הוותיקה, שרת התחבורה מירי רגב וסגן השרה אורי מקלב הכריזו בסיור מקצועי בבית שמש ושוחחו על ההסכם עליו עמלים הצוותים המקצועיים. במסגרת ההסכם עתידים להסלל בעיר עשרות ק"מ של נתיבי תחבורה ציבורית, שבילי אופניים והליכה, יחודשו תחנות אוטובוס וישולבו אוטובוסים מפרקיים רבי קיבולת.

"העיר בית שמש נשענת בעיקר על תחבורה ציבורית. הסכם המאי"ץ עליו עמלים הצוותים המקצועיים, יביא את התחב"צ בעיר לרמה אחרת, שתגדיל את החיבוריות והקישוריות בתוך העיר ובתחבורה הבין עירונית, ותהפוך אותה ל'האב' תחבורתי", אמרה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, בישיבת עבודה מקצועית שערכה בעיריית בית שמש, יחד עם ראש העירייה, שמואל גרינברג והנהלת העירייה, בהשתתפות סגן השרה, אורי מקלב ומנכ"לי חברות התשתית של המשרד.

עידן מערכות

במהלך הישיבה, הנחתה השרה רגב לקדם פגישות של צוות המאי"ץ עם הנהלת העיר החדשה, על מנת לגבש הסכם לטובת העיר שיחתם בקרוב. במסגרת ההסכם, יסללו 31 ק"מ של נתיבי תחבורה ציבורית, מסלולי אופניים, יחודשו תשתיות התחבורה העירוניות, תשופר הבטיחות בדרכים ויורחבו הכבישים בעיר לטובת אוטובוסים רבי קיבולת. זאת במקביל להאצת העבודות ברחוב נהר הירדן, הרחוב הראשי של העיר שכבר יצאו למכרז. ההסכם יביא להגדלת השימוש בתח"צ, קיצור זמני נסיעה והורדת כמות האוטובוסים בצירים המרכזיים.

ראש העירייה ציין לשבח בפני השרה רגב, את ההשקעה האדירה של משרד התחבורה בפתיחת קווים עירוניים, בדגש על הרחבת השירות באזור רמת בית שמש ד' וה' המתפתח ובשיפור ותגבור השירות הבינעירוני לירושלים וליעדים נוספים. השרה רגב וסגן השר מקלב ציינו כי נעשים מאמצים להביא לתוספות שירות נוספות לטובת תושבי העיר.

בנוסף השרה רגב הנחתה לקדם את ביצוע, שני מחלפים בכביש 38 לכניסה לעיר בית שמש, במטרה להפחית את עומסי התנועה בכניסות לעיר והסדרת החיבור לשכונת המשקפיים. כמו כן הורתה שרת התחבורה לבחון פתרונות לטובת חניון הרכבת בעיר ותגבור השירות לת"א, במקביל לשיפוץ התחנה שיחל בקרוב. בעקבות נתוני הרלב"ד שהוצגו בישיבה, ביקשה השרה לקדם לימוד והטמעת כללי הבטיחות בדרכים בבתי הספר בבית שמש יחד עם העירייה.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים רגב אמרה: "העיר בית שמש היא מהערים הצומחות בישראל. כפי שהנחיתי, משרד התחבורה מקדם תכניות מאיץ רק בהחלטה רוחבית. חייבים להפוך את כל הצירים, מה שאמנם יביא לאי נוחות זמנית אך בסוף זה ישתלם לטווח הארוך. נעשה הכל כדי לקדם את העבודה במהירות האפשרית, כדי להקטין את ההפרעה לתושבים. אני מברכת את ראש העיר החדש על הנכונות. יחד נצעיד קדימה את התחבורה בעיר בית שמש".

סגן שרת התחבורה, אורי מקלב: "לעיר בית שמש צרכים ייחודיים, תושבי העיר נשענים על שירותי התחבורה הציבורית והתלות בשירותי התחבורה הציבורית הולכת וגדלה, המרכזים התרבותיים והחינוכיים של העיר נמצאים בערים אחרות, נביא לפה חשיבה מערכתית נרחבת להקמת מערכות הסעת המונים עם פיתוח התשתיות בעיר, ראש העיר מכיר את האתגרים הרבים ואנחנו מקווים שנוכל כבר בזמן הקרוב ממש עוד בתקציב הקיים להביא בשורות משמעותיות בתחבורה הציבורית לעיר".

ראש העירייה גרינברג הוסיף: "העיר בית שמש עתידה לעבור מהפך אדיר בתחום התחבורה ובדגש על התחבורה הציבורית. קיימנו היום פגישה מקצועית בראשות שרת התחבורה מירי רגב וסגנה הרב מקלב יחד עם צוות משרד התחבורה, כאשר החזון הוא ברור, להשלים את התוכניות המקצועיות במטרה להגשים את תוכנית "המאי"ץ" בעיר שתהפוך את בית שמש ל"האב" תחבורתי שיכלול חיבוריות וקישוריות לכל אמצעי התחבורה במרחב. מדובר בבשורה של ממש המקיפה את כל עולם התחבורה בעיר שתכלול בין היתר: סלילת נתצי"ם חדשים וסלילת שבילי אופניים, הקמת מסופי תחבורה חדשים, תגבור נסיעות, הוספת קווים חדשים והבאתן של מפרקיות חדשות לעיר שיספקו מענה ראוי והולם לצרכי התושבים. בית שמש לקראת מהפכה תחבורתית שתשפר באופן דרמטי את איכות החיים של כלל תושבי העיר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

new1
new1
new1

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

יפתחו מעונות במתנ"סים

בצעד מאוד יוצא מהכלל ראש העירייה הודיעה כי בעקבות המחסור במיקום למעונות, השנה יפתחו חלק מהמעונות במתנ"סים | תושב הרמה אמר ל"שוס הדרך": "למה אי אפשר למצוא מקום ייעודי למעונות ומקום למתנ"סים? | תושבת אחרת הוסיפה, "בתקופת עליזה נפתחו 2 מעונות ולא במתנ"סים, והפעם אנחנו מרגישים שלא דואגים לנו"

בשורות משמחות!

המאמן רפאל חזן חתם עם נערים ב' לעונה ועם אופציה לשלוש עונות נוספות בקבוצה המקומית "עירוני בית שמש"

מתחבקים עם סלב

תמר ובר אוחנה המהממים, נצפו בעדשת המצלמה של לכלוכית כשהם מצטלמים עם לא אחרת מאשר עדן בן זקן, הזמרת המטורפת

יוצאים מהשגרה

אבי עמר התותח ואישתו המהממת נתפסו בעדשה של לכלוכית כשהם במסעדה, שותים בירה ונהנים מכמה רגעים שקטים בשגרה

עוגיות שוקולד צ'יפס במילוי עוגת גבינה

עוגיות שוקולד צ'יפס קלאסיות נימוחות עם טוויסט משוגע של מילוי עוגת גבינה המבוסס על גבינת כנען של תנובה ושוקולד לבן | אל תגידו לא שמעתם או לא ראיתם – רוצו להכין!!

המתכון של אושרת כהן: שווארמה ביתית

במקור שווארמה (מהשורש שווירמה בערבית, מלשון להסתובב) מגיעה מטורקיה, ושם השם שלה הוא דונר קבאב. מדובר בשכבות שכבות של בשר, לרוב בקר ולפעמים גם טלה, שמסתובב על שיפוד לצד גחלים לוהטות עד שהוא מזהיב מבחוץ | שווארמה מכינים מהודו נקבה, פרגית עוף או בשר עגל וטלה - במתכון שלי שילבתי פרגית ושומן כבש

ההצלחה הגדולה של "ילדי מטריה"

המחזמר "ילדי המטריה" שיצא בהפקת פסגות השבע ברשת מרכזים קהילתיים הצליח ובגדול | גרינברג אמר: "המחזמר הוא אחד מתוך מגוון אירועי תרבות ייחודיים שבלטו בעיר ואף גרפו הצלחה גדולה"

היכרות למצב חירום

במסגרת הערכות למצבי חירום בבית שמש התקיימה ישיבה בהולה | גרינברג אמר: "אנחנו מתכנסים במסגרת ההערכות שלנו לחירום" | הממונה חירום מוטי לייטנר הוסיף: "אני מדגיש את השכונות החדשות ואזורים שנמצאים בתהליך אכלוס. אזורים אלו לא היו חלק מאירועי החירום שהיו לאחרונה"

מרגש: האקדמיה לכדורגל סיימה מחזור

השבוע התקיים סיום מחזור באקדמיה לכדורגל בית שמש | ראש העירייה גרינברג והמומנה על התרבות, אירועים וספורט משה שטרית הגיעו למפגש הסיום וברכו. גרינברג אמר: "אין לי ספק שבעתיד הלא רחוק תחזקו את הכדורגל העיר"

משרד העבודה: נערך מבצע אכיפה באתרי בנייה בעיר

השבוע משרד העבודה דיווח כי התקיים מבצע אכיפה נרחב בעיר | במהלך הביקורים נמצאו ליקויים רבים באתרי בנייה בעיר. כמו: ליקויי חשמל, ליקויי בגידור, ליקויי בביצוע עבודה בגובה וליקויי בעסקת קטינים באתרי בנייה

המשת"פ של איראן קיבל כתב אישום

כתב אישום הוגש נגד אלימלך שטרן, תושב העיר בן 21 לאחר שקיים מערכת יחסים עסקית עם סוכן איראני וביצע משימות בהנחייתו בתמורה לתשלום בקריפטו | כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של מגע עם סוכן חוץ וקשירת קשר לאיומים

טרגדיה: בית שמש: גבר כבן 72 התמוטט בתוך חנות

"צוות הצלה" הוזעקו לרחוב השבעה בעיר בעקבות דיווח על גבר בן 72 שהתמוטט בתוך חנות | לדברי עוברי אורח הוא התמוטט בפתאומיות ונמצא ללא דופק או נשימה | לאחר מכן הוא פונה לבית החולים להמשך טיפול

חשד: הגישו טפסים מזויפים על מחלות נפש

תלונה שהתקבלה מהמוסד הרפואי "איתנים" על כך שהוגשו מסמכים מזויפים על מחלות נפש לביטוח לאומי, והוציאו במרמה מכספי המדינה שלא כדין בסכום של למעלה ממיליון שקל | המשטרה עצרה 11 חשודים במעשים

רמה ג': מתחם בן 120 יחידות ישווק למגורים ומסחר

רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון הודיעו לאחרונה כי אחד מהמגרשים האחרונים בשכונת רמת בית שמש ג' ישווק למסחר, משרדים ומגורים | מדובר בכ-90 דונם ומחירו יהיה מינימום | בקרוב יפורסם המכרז להגשת מועמדות

דילוג לתוכן