מדורת ל"ג בעומר הגדולה

המשטרה אישרה את ההדלקה המדורה הגדולה בעולם שתתקיים ברמה ד' בעיר, אותה ינחה הרב אלימלך בידרמן | כ-30 אלף איש יוכלו להשתתף ולחגוג את החג
חשמל

המדורה הגדולה יוצאת לדרך: ההדלקה תתקיים בבית שמש בראשות רבי אלימלך בידרמן. כשבאירוע ישתתפו מעל 30 אלף איש, בהשתתפות מ”מ וסגן ראש העירייה, שמעון גולדברג ובפעילות ראש העירייה, שמואל גרינברג.

עידן מערכות

בישיבת היערכות במשטרת ישראל מחוז ירושלים בהשתתפות ממ”ר ציון תנ”צ רונן עובדיה, מת”ח בית שמש סנ”צ אלון וינשטיין צוות הפיקוד במשטרת ישראל התקבל האישור הסופי על ידי הגורמים לקיום את אירוע ההדלקה הגדול בעולם בעיר על פני רחוב זכריה הנביא.

במתחם אושר קיבולת עוצמתית של מעל 30,000 משתתפים. בישיבה הוצגו על ידי מנהל האירוע וצוות ההפקה את תוכניות האירוע המאושרים על פי הדרישות המחמירות של כוחות החירום והביטחון. עוד הוצג למשטרת ישראל תוכניות דרכי הגישה והתחבורה לאירוע, בכדי לשמור על שני הכניסות לרמה ד' פתוחות, ומקומות ייעודיים ונתיבים לתחבורה פרטית עם מינימום חסימות כבישים בכדי לתת לתושבי השכונות את האפשרות לנוע בכבישים ללא הגבלות.

בנוסף, בישיבה הציג מ”מ וסגן ראש העירייה, שמעון גולדברג את המלצות ודרישות העירייה לבטיחות האירוע לצד שמירה על ניהול שגרת חיים של תושבי העיר.

לאחר מכן, כינס השבוע (יום שלישי) מנכ"ל העירייה אוהד שגב ישיבת היערכות מקיפה עם כלל הגורמים העירוניים וחברת ההפקה של האירוע. בפתח הישיבה סקר מנהל האירוע, שמואל הולצמן, את היערכות חברת ההפקה לקיום האירוע בהקפדה יתירה על כללי הבטיחות, תוך שימת דגש על ויסות כניסת ויציאת המשתתפים ותיאום מקסימלי מול משטרת ישראל, כבאות והצלה, משרד התחבורה וכלל הגורמים הרלוונטיים.

בישיבה הבהיר מנכ"ל העירייה כי עמדתו של ראש העירייה גרינברג – היא גיבוי מלא ותמיכה מוחלטת בקיום אירוע אך יחד עם זאת הנחה ראש העירייה על אפס פשרות בנושאי הבטיחות וביטחון המשתתפים ועיריית בית שמש תעמוד על כך מול הפקת האירוע והמארגנים ותוודא עמידה בתקנים המחמירים ביותר.

סגן ומ"מ ראש העירייה, שמעון גולדברג ציין כי מדובר באירוע תרבות תורנית הגדול ביותר שידעה בית שמש ולשם כך, לצד הקפדה על כל הכללים והדרישות, עיריית בית שמש, בתמיכת ראש העירייה תיתן את כל המעטפת הנדרשת להצלחת האירוע ולשלומם של המשתתפים.

מנכ"ל עיריית בית שמש, אוהד שגב סיכם: "קיימנו ישיבת היערכות מעמיקה על מנת לוודא שאירוע בסדר גודל שכזה יתקיים על הצד הטוב ביותר ויעבור בבטחה ובשלום. בזמן שנותר עד האירוע נמשיך, נעקוב ונוודא מקרוב שכל דרישות הבטיחות וגופי החירום והביטחון מתקיימים במלואם. אני מודה לחברת ההפקה, לסגני רה"ע שמעון גולדברג וחנוך דרנגר שעושים מאמצים מרובים כדי שהאירוע הזה יצליח ולראש העיר שמואל גרינברג על הגיבוי והתמיכה".

לידים:

סגן ומ"מ ראש העירייה, שמעון גולדברג:

"מדובר באירוע תרבות תורנית הגדול ביותר שידעה בית שמש ולשם כך, לצד הקפדה על כל הכללים והדרישות, עיריית בית שמש, בתמיכת ראש העירייה תיתן את כל המעטפת הנדרשת להצלחת האירוע ולשלומם של המשתתפים"

מנכ"ל העירייה אמר:

"ראש העירייה הנחה על אפס פשרות בנושאי הבטיחות וביטחון המשתתפים ועיריית בית שמש תעמוד על כך מול הפקת האירוע והמארגנים ותוודא עמידה בתקנים המחמירים ביותר"

גרינברג דאג לכל מערך האבטחה 

בשורה גדולה לתושבים

בשורה מיוחדת לתושבי בית שמש החוגגים בל"ג בעומר השנה את שמחת החלאקה לבנם: על רקע ההחלטה למנוע הגעת המונים לציון המצוינת באתרא קדישא מירון לנוכח המלחמה, יצא ארגון "לטובת", המאגד את כלל הפעילויות לחברי הקהילות החסידיות בעיר, במיזם חסר תקדים, בראשותו של ראש העירייה שמואל גרינברג, יחד עם חברי הסיעה החסידית "כח" במועצת העיר.

במסגרת המיזם הוצב קיר אמנותי ענק המדמה את הציון המצוינת באתרא קדישא מירון, מה שמאפשר לילדי החלאקה להצטלם על רקע המיצג, ולהעניק להם את היכולת לשמור באלבום התמונות שלהם גם תמונות חלאקה שבהן הם נראים על רקע ציון הרשב"י, כפי שזוכים לו אלפי ילדי החלאקה בכל שנה ושנה. לא זו בלבד, אלא שהמיזם הוכפל ומוצב במקביל בשני מוקדים, על מנת לאפשר לתושבי כל השכונות בעיר להגיע בקלות ובלי לנסוע למרחק רב.

הפרויקט יצא לדרך ביום שלישי האחרון ו' אייר, ויימשך עד חמישי (היום), בין השעות 16:30 ל-19:00 בבית הספר 'בנות רחל' ברח' בן עזאי בשכונת 'יפה נוף', ובמעון החברה הכלכלית שברח' נהרדעא, ברמת בית שמש ד', בנוסף בימי שני וחמישי יש צילום מגנטים במקום כאשר כל ילד ומשפחה מקבלים מזכרת הביתה מהצילום.

תמונה: המיצג | צילום: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

new1
new1
new1

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

יפתחו מעונות במתנ"סים

בצעד מאוד יוצא מהכלל ראש העירייה הודיעה כי בעקבות המחסור במיקום למעונות, השנה יפתחו חלק מהמעונות במתנ"סים | תושב הרמה אמר ל"שוס הדרך": "למה אי אפשר למצוא מקום ייעודי למעונות ומקום למתנ"סים? | תושבת אחרת הוסיפה, "בתקופת עליזה נפתחו 2 מעונות ולא במתנ"סים, והפעם אנחנו מרגישים שלא דואגים לנו"

בשורות משמחות!

המאמן רפאל חזן חתם עם נערים ב' לעונה ועם אופציה לשלוש עונות נוספות בקבוצה המקומית "עירוני בית שמש"

מתחבקים עם סלב

תמר ובר אוחנה המהממים, נצפו בעדשת המצלמה של לכלוכית כשהם מצטלמים עם לא אחרת מאשר עדן בן זקן, הזמרת המטורפת

יוצאים מהשגרה

אבי עמר התותח ואישתו המהממת נתפסו בעדשה של לכלוכית כשהם במסעדה, שותים בירה ונהנים מכמה רגעים שקטים בשגרה

עוגיות שוקולד צ'יפס במילוי עוגת גבינה

עוגיות שוקולד צ'יפס קלאסיות נימוחות עם טוויסט משוגע של מילוי עוגת גבינה המבוסס על גבינת כנען של תנובה ושוקולד לבן | אל תגידו לא שמעתם או לא ראיתם – רוצו להכין!!

המתכון של אושרת כהן: שווארמה ביתית

במקור שווארמה (מהשורש שווירמה בערבית, מלשון להסתובב) מגיעה מטורקיה, ושם השם שלה הוא דונר קבאב. מדובר בשכבות שכבות של בשר, לרוב בקר ולפעמים גם טלה, שמסתובב על שיפוד לצד גחלים לוהטות עד שהוא מזהיב מבחוץ | שווארמה מכינים מהודו נקבה, פרגית עוף או בשר עגל וטלה - במתכון שלי שילבתי פרגית ושומן כבש

ההצלחה הגדולה של "ילדי מטריה"

המחזמר "ילדי המטריה" שיצא בהפקת פסגות השבע ברשת מרכזים קהילתיים הצליח ובגדול | גרינברג אמר: "המחזמר הוא אחד מתוך מגוון אירועי תרבות ייחודיים שבלטו בעיר ואף גרפו הצלחה גדולה"

היכרות למצב חירום

במסגרת הערכות למצבי חירום בבית שמש התקיימה ישיבה בהולה | גרינברג אמר: "אנחנו מתכנסים במסגרת ההערכות שלנו לחירום" | הממונה חירום מוטי לייטנר הוסיף: "אני מדגיש את השכונות החדשות ואזורים שנמצאים בתהליך אכלוס. אזורים אלו לא היו חלק מאירועי החירום שהיו לאחרונה"

מרגש: האקדמיה לכדורגל סיימה מחזור

השבוע התקיים סיום מחזור באקדמיה לכדורגל בית שמש | ראש העירייה גרינברג והמומנה על התרבות, אירועים וספורט משה שטרית הגיעו למפגש הסיום וברכו. גרינברג אמר: "אין לי ספק שבעתיד הלא רחוק תחזקו את הכדורגל העיר"

משרד העבודה: נערך מבצע אכיפה באתרי בנייה בעיר

השבוע משרד העבודה דיווח כי התקיים מבצע אכיפה נרחב בעיר | במהלך הביקורים נמצאו ליקויים רבים באתרי בנייה בעיר. כמו: ליקויי חשמל, ליקויי בגידור, ליקויי בביצוע עבודה בגובה וליקויי בעסקת קטינים באתרי בנייה

המשת"פ של איראן קיבל כתב אישום

כתב אישום הוגש נגד אלימלך שטרן, תושב העיר בן 21 לאחר שקיים מערכת יחסים עסקית עם סוכן איראני וביצע משימות בהנחייתו בתמורה לתשלום בקריפטו | כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של מגע עם סוכן חוץ וקשירת קשר לאיומים

טרגדיה: בית שמש: גבר כבן 72 התמוטט בתוך חנות

"צוות הצלה" הוזעקו לרחוב השבעה בעיר בעקבות דיווח על גבר בן 72 שהתמוטט בתוך חנות | לדברי עוברי אורח הוא התמוטט בפתאומיות ונמצא ללא דופק או נשימה | לאחר מכן הוא פונה לבית החולים להמשך טיפול

חשד: הגישו טפסים מזויפים על מחלות נפש

תלונה שהתקבלה מהמוסד הרפואי "איתנים" על כך שהוגשו מסמכים מזויפים על מחלות נפש לביטוח לאומי, והוציאו במרמה מכספי המדינה שלא כדין בסכום של למעלה ממיליון שקל | המשטרה עצרה 11 חשודים במעשים

רמה ג': מתחם בן 120 יחידות ישווק למגורים ומסחר

רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון הודיעו לאחרונה כי אחד מהמגרשים האחרונים בשכונת רמת בית שמש ג' ישווק למסחר, משרדים ומגורים | מדובר בכ-90 דונם ומחירו יהיה מינימום | בקרוב יפורסם המכרז להגשת מועמדות

דילוג לתוכן