אירועי השבת: 30 קריאות חירום, ללא הרוגים

סוף השבוע האחרון היה עמוס מאוד במוקד של איחוד הצלה מסניף בית שמש | 30 קריאות חירום נפתחו בכל שכונות העיר והסביבה, אחת מהן הייתה תאונת רכב שהתהפך ושריפה במרפסת הבית – ללא נפגעים
נטלי נקש

שבת עמוסה בתאונות: כונני איחוד הצלה מסניף בית שמש, דיווח כי בסוף השבוע האחרון הם קיבלו כ-30 קריאות חירום שונות שטיפלו בהן לאורך השבת.

היום נפתח עם תאונת דרכים שארעה במחלף שער הגיא, בה טופלו שלושה מנוסעי הרכב שנפצעו באורח קל לאחר שהתהפכו עם רכבם.  בצהריים הוזעקו כונני השבת לרחוב הארזים בעיר, בעקבות דיווח של תאונת דרכים עם מעורבות רכב פרטי וטרקטורון. לאחר הטיפול הראשוני בשטח פונו שלושה נפגעים בהם אחד קשה, אחד קל-בינוני ופצועה נוספת במצב קל.

חזן

לאחר צאת השבת, הוזעקו חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש למספר קריאות. תאונת דרכים ברחוב המורה יעקב, שם העניקו המתנדבים סיוע רפואי ראשוני לרוכב אופנוע שנפצע בתאונת דרכים עם מעורבות רכב פרטי. לאחר הטיפול הראשוני בשטח הוא פונה באמבולנס של איחוד הצלה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו מוגדר קל.

מעט לאחר מכן ארעה תאונה נוספת בשדרות נהר הדן בבית שמש, בו העניקו סיוע רפואי ראשוני לשני נפגעים כתוצאה מתאונה עצמית של רכב פרטי. לאחר הטיפול הראשוני בשטח הם פונו להמשך טיפול בבית החולים.

מספר דקות לאחר מכן התקבל דיווח על שריפה בדירה ברחוב נחל זוהר ברמת בית שמש א'. כוחות הכיבוי שהגיעו למקום, דיווחו על שריפה קטנה במרפסת הבית והאירוע הסתיים ללא נפגעים.

בנוסף, במהלך השבת התקבלה קריאה על ילדה שלא חשה בטוב כשהיא נמצאת במהלך טיול ליד מערת התאומים בשמורת נחל דולב הסמוך לבית שמש. לאחר מסע רגלי במשך כעשרים דקות של חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש, חברי יחידת חילוץ עציון וצוות טיפול נמרץ, הם חברו לילדה והעניקו לה סיוע רפואי ראשוני בשטח וב"ה מצבה מוגדר טוב.

הטיפול בקריאות הסתיים בהצלחה, ללא נפגעים קשה ונפש.

תמונה: חילוץ של הילדה שטיילה בשמורת נחל דולב | צילום: איחוד הצלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

new1
new1
new1

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

עצמאות 76 למדינה

עם ישראל רגיל למעבר בין יום הזיכרון לעצמאות במשך 75 שנה. אך השנה המעבר היה קשה מהרגיל: עשרות טקסי זיכרון למען החללים שנהרגו ונרצחו במלחמת חרבות ברזל התקיימו בעיר, אליהם הגיעו תושבים רבים שכאבו את כאב המשפחות השכולות | המעבר החד היה מאתגר ולמרות זאת, המשפחות בחרו לחגוג למען הדור הבא. כי "אין לנו ארץ אחרת"

אין לה ארץ אחרת

מור חלפון התותחית, נצפתה עם מדי משטרת ישראל, מצדיעה כשמאחוריה דגל ישראל מרגש מתנופף

מתוקים

אור אדרי, תושבת העיר ובנה המתוק נסעו לאחרונה לטיול כיפי בגן החיות התנכ"י שבירושלים.

מצטיינת נשיא: סמ"ר אורית חן קיבלה הצטיינות

סמ"ר אורית מבית שמש, רק בת 20 וכבר זכתה במעמד ובאות הצטיינות מנשיא המדינה | אורית היא פרמדיקית צבאית שהצילה המון חיילים במהלך הלחימה בעזה וסיפרה על הוויתור שעשתה למען השירות, "כשהגיע הזמן, בחרתי לוותר על הקריירה כג'ודוקא ולהתגייס לשירות משמעותי"

אישום: יוגש נגד החשוד שרדף עם גרזן אחר תושב

לפני כחודש וחצי, החשוד ניסה לתקוף אדם אחר באלימות קשה וסיכן חיים בעת שהוא עם גרזן בידו | הוא נוטרל על ידי שוטרים, ונעצר. השבוע הוגש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות

יום השואה: מיזם זיכרון בסלון נחל הצלחה

מאות מתושבי העיר נכחו במפגשי העדות במסגרת מיזם "זיכרון בסלון" | השנה המיזם התרחב והוא התקיים עבור כלל המגזרים, וכן גם בשפה האנגלית עבור קהילת העולים | רשת המרכזים הקהילתיים: "נפעל להרחיב את המיזם בשנים הבאות"

מרכינים ראש: טקס יום הזיכרון בבית העלמין

השבוע התקיים טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בבית העלמין בעיר במעמד ראש העירייה, שמואל גרינברג | במהלך הטקס נאמרו מילותיהן של המשפחות השכולות, שאיבדו את ילדיהן במלחמת חרבות וברזל

גרינברג: משפר את התחבורה הציבורית בעיר

השבוע (ראשון) קיים ראש העירייה, שמואל גרינברג פגישת היכרות ראשונה עם הנהלת חברת "בית שמש אקספרס" מפעילת התחבורה הציבורית העירונית בעיר. בסוף הפגישה אמר גרינברג: "אני משוכנע שיחד נוכל להביא לשינוי משמעותי שישפר את מצב התחבורה הציבורית בעיר"

השר גולדקנופף: "נסייע לממש את פוטנציאל העיר"

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, קיים השבוע פגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית בית שמש שמואל גרינברג. במהלכה דנו בפרויקטים החדשים והעתידיים ובתכניות להתפתחות הבנייה בעיר לשנים הקרובות

לראשונה: התקיים טקס מעבר בין יום הזיכרון לעצמאות

המחלקה למורשת ישראל, עלייה ממונה רינה הולנדר – החליטה השנה לקיים טקס מעבר בין יום הזיכרון לעצמאות |בסיום הטקס התקיימה תפילת ערבית חגיגית ועוד

יום השואה: מיזם זיכרון בסלון נחל הצלחה

מאות מתושבי העיר נכחו במפגשי העדות במסגרת מיזם "זיכרון בסלון" | השנה המיזם התרחב והוא התקיים עבור כלל המגזרים, וכן גם בשפה האנגלית עבור קהילת העולים | רשת המרכזים הקהילתיים: "נפעל להרחיב את המיזם בשנים הבאות"

רמה א': טקס יום הזיכרון במתנ"ס

רינה הולנדר, המשנה לראש העירייה קיימה לאחרונה טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ואמרה, "התורה מצווה עלינו לזכור" | לאורך הטקס ציינו את הגיבורים והגיבורות ומעשי גבורתם

סערה בערב עצמאות: חרדים הורידו דגלי ישראל; התושבים מנעו מהם

שידור חוזר משנה שעברה: חרדים קיצוניים ניסו לתלוש דגלי ישראל שנתלו בשכונת רמת בית שמש ד' | זאת אחרי שבשנה שעברה הם ניסו לעשות אותו הדבר – ברמה ב' | תושבי השכונה שהיו ערים למקרה, מנעו מהם לתלוש, הזעיקו משטרה ובכך מזערו את הנזק לדגלים

דילוג לתוכן