פתיחת אירועי הקיץ בבית שמש: כ-500 בני נוער מרחבי העיר השתתפו בתחילת השבוע (יום ראשון) באירוע פתיחת הקיץ בעיר שנערך באמפי פארק ברנקו וייס, בהשתתפות להקת הייפ קרו והאמן ואושיית הטיקטוק אייל לוי. האירוע, שהתקיים ביוזמת אגף תרבות, אירועים וספורט בשיתוף מחלקת הנוער, פתח את אירועי הקיץ בעיר באווירה חגיגית לבני הנוער.
המשנה לראש העירייה וממונה על האירועים והתרבות, משה שטרית, ציין כי במהלך הקיץ יתקיימו בעיר פסטיבל הבירה, מופע סוף הקיץ ומגוון פעילויות נוספות, לצד מתחמי פנאי ואטרקציות עירוניות המונגשות לתושבים.
האירוע מהווה את פתיחת סדרת אירועי הקיץ שיתקיימו ברחבי העיר במהלך החודשים הקרובים.
בנוסף התקיים ביום שלאחר מכן (יום שני) באמפי הפארק ברנקו וייס מופע נוסף במסגרת אירועי הקיץ לבני הנוער – מסיבת גיוס בהשתתפות מור רביעי ואבי אבורומי.
בני נוער רבים מבית שמש הגיעו למסיבת הגיוס ובקרוב יצאו לשירותם הצבאי הארוך למענם ולמען עם ישראל. הם נהנו ממופעים של יובל אבידן, מור רביעי ואבי אברומי ועל הדרך, קיבלו תיקים מטעם העירייה. מי שהיו אחראיים על קיום האירוע היו: אגף האירועים והספורט בניהולו של איציק קניזו, צוות האירועים של אביבי גנון קסוס ונדב מימון וגם מחלקת הנוער בהובלתם של יוסי גמליאל, אורית פרץ ולקלאו.
היו עוד צוותים שלקחו חלק: אגף הביטחון, אגף שפ"ע, מאבטחים ושוטרים.



