רשת המרכזים הקהילתיים פתחה את אירועי חודש אדר בפעילות מיוחדת "הגינה שהתחפשה" גמלאים וניצולי שואה שתלו פרחים שונים בצורה יצירתית מאוד – בתוך ג'ינסים פורים
פרויקט מרגש התחיל בסוף השבוע האחרון בשיתוף עיריית בית שמש, סייעת הורים ומיזם "אריות שמש" על הפרק: איסוף מצרכים למשלוחי מנות והכנה לחלוקה לאביונים פורים