
בלוך לבנט: "אני מבקשת שהלמידה תהיה במרחב"
ראשת העירייה, ד"ר עליזה בלוך נפגשה השבוע בזום עם ראש הממשלה, נפתלי בנט וחברי כנסת נוספים והעלתה לסדר היום את נושא החינוך בקורונה. "אני מדגישה שני נושאים. האחד בעניין החיסונים בבתי הספר הנושא השני הוא הלמידה במרחב"








