
מסכמת שנה: ריאיון אופטימי עם עליזה בלוך
חג ראש השנה הוא הזדמנות מיוחדת לראשת העירייה לסכם – איך עברה עלייה שנת הקורונה, איזו עשייה עשתה לה הכי טוב על הלב, למה קיבלה את ההחלטה על פיטורי חברי הקואליציה ואיך היא מאמינה שחרדים, מסורתיים וחילוניים יכולים לחיות יחד באותה העיר? | בלוך עם הפנים לשנה החדשה








