קידום תעסוקה: חברת דלויט תגייס 300 עובדים חרדים

חברת Deloitte חנכה לאחרונה משרד חדש בבית שמש ותגייס כ-300 עובדות ועובדים מהמגזר החרדי | החברה החלה לראיין מועמדות ומועמדים לתפקידים: ראיית החשבון, יעוץ כלכלי, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ תפעולי, ניהול סיכונים וסיכוני סייבר כמו גם למגוון תפקידים בעולמות הטכנולוגיה
נטלי נקש

קידום תעסוקה לחרדים: ראשת עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך ויו"ר Deloitte ישראל, אילן בירנפלד יחד עם צוות ההנהלה הבכיר של Deloitte, חבר המועצה ממונה מסחר ותעסוקה הרב ישראל מנדסלון, מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי, גזבר העירייה אריה ברדוגו ערכו לאחרונה סיור בעיר לאור חניכת המשרד החדש של הפירמה בבית שמש. 

הפירמה צפויה לגייס בשלוש השנים הקרובות כ-300 עובדות ועובדים בבית שמש. בימים האחרונים מובילות ומובילים מתחומים שונים בפירמה החלו לראיין מועמדות ומועמדים לתפקידים מגוונים בעולמות הביקורת וראיית החשבון, יעוץ כלכלי, מיסוי, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ תפעולי, ניהול סיכונים וסיכוני סייבר כמו גם למגוון תפקידים בעולמות הטכנולוגיה, לרבות, פיתוח, יישום והטמעת מערכות ארגוניות ופלטפורמות טכנולוגיות.

חזן

כיום מחזיקה הפירמה משרדים בתל אביב, ירושלים, חיפה, אילת ונצרת, עם נוכחות גם בגליל ובנגב ומעסיקה כ- 1,700 עובדות ועובדים ברחבי הארץ.

עיריית בית שמש שותפה בתהליך הכנה של תושבי העיר לקראת קליטה בחברה יחד עם עמותת מפרי ידיה. מתוך כך פועלת מנהלת התעסוקה העירונית לטובת שיווק ותכנית הכנה של תושבי העיר לקראת השמה. המנהלת עוסקת בהרחבת הזדמנויות התעסוקה באזור, סיפוק שירותים מלווי תעסוקה, מתן השכלה והכשרות מקצועיות ויוצרת אקוסיסטם הולם ומקצועי לתעסוקה איכותית.

ד"ר עליזה בלוך אמרה: "בית שמש נמצאת בעיצומה של מהפכה כלכלית ותפיסתית כאחד. עוד ועוד חברות מהמובילות במשק מבינות את הפוטנציאל הטמון בעיר ובוחרות להקים כאן את מפעלי הדגל שלהם. המהלך של דלויט להקים כאן בעיר משרדים היא עצומה ותייצר עבור מאות מקומות עבודה איכותיים. בדיוק בשביל מהלכים מסוג זה הקמנו את מנהלת התעסוקה העירונית והפירות מתוקים במיוחד. אני מברכת את דלויט על הצטרפותה לעיר בית שמש ומתרגשת לקראת העתיד המשותף של כולנו".

אילן בירנפלד, יו"ר Deloitte ישראל: "חרטנו על דגלנו את נושא הגיוון וההכלה, ולחברה החרדית יכול וצריך להיות תפקיד משמעותי בהגשמת החזון הזה. כבר היום, 15% מעובדי ועובדות הפירמה מגיעים מאוכלוסיות מגוונות, 4 מתוך 5 ראשי החטיבות העסקיות שלנו הן נשים, ונשים מהוות 44% משכבות הניהול, ביניהן נשים מהמגזר החרדי. המחויבות שלנו היא להפוך את פני הפירמה בישראל לתמונת ראי של החברה הישראלית, ולספק תעסוקה הולמת ואיכותית בכל הארץ לאנשי מקצוע בתחומי העיסוק המגוונים שלנו. אני רואה הרבה מן המשותף בין הערכים של הפירמה לערכים המנחים את החברה החרדית בכלל, ואני מאמין כי שילוב בין-מגזרי הוא הדרך הנכונה ללכת בה".

בירנפלד הוסיף: "אין לי ספק שארגונים נוספים מזהים את הפוטנציאל הגלום בחברה החרדית ויפעלו כמונו".

חבר המועצה ממונה מסחר ותעסוקה הרב ישראל מנדסלון: "הפיתוח הכלכלי בעיר בית שמש הוא חוד החנית בפיתוחה של העיר. בית שמש היא עיר המאפשרת גם וגם, גם מסורת וגם קידמה, גם לימוד וגם טכנולוגיה. אני שמח שגם Deloitte מזהים את הפוטנציאל בעיר בית שמש ויוצרים כאן מוקד פעילות משמעותי".

תמונה: הסיור והצפייה לגיוס עובדים | צילום: עיריית בית שמש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

new1
new1
new1

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

עצמאות 76 למדינה

עם ישראל רגיל למעבר בין יום הזיכרון לעצמאות במשך 75 שנה. אך השנה המעבר היה קשה מהרגיל: עשרות טקסי זיכרון למען החללים שנהרגו ונרצחו במלחמת חרבות ברזל התקיימו בעיר, אליהם הגיעו תושבים רבים שכאבו את כאב המשפחות השכולות | המעבר החד היה מאתגר ולמרות זאת, המשפחות בחרו לחגוג למען הדור הבא. כי "אין לנו ארץ אחרת"

אין לה ארץ אחרת

מור חלפון התותחית, נצפתה עם מדי משטרת ישראל, מצדיעה כשמאחוריה דגל ישראל מרגש מתנופף

מתוקים

אור אדרי, תושבת העיר ובנה המתוק נסעו לאחרונה לטיול כיפי בגן החיות התנכ"י שבירושלים.

מצטיינת נשיא: סמ"ר אורית חן קיבלה הצטיינות

סמ"ר אורית מבית שמש, רק בת 20 וכבר זכתה במעמד ובאות הצטיינות מנשיא המדינה | אורית היא פרמדיקית צבאית שהצילה המון חיילים במהלך הלחימה בעזה וסיפרה על הוויתור שעשתה למען השירות, "כשהגיע הזמן, בחרתי לוותר על הקריירה כג'ודוקא ולהתגייס לשירות משמעותי"

אישום: יוגש נגד החשוד שרדף עם גרזן אחר תושב

לפני כחודש וחצי, החשוד ניסה לתקוף אדם אחר באלימות קשה וסיכן חיים בעת שהוא עם גרזן בידו | הוא נוטרל על ידי שוטרים, ונעצר. השבוע הוגש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות

יום השואה: מיזם זיכרון בסלון נחל הצלחה

מאות מתושבי העיר נכחו במפגשי העדות במסגרת מיזם "זיכרון בסלון" | השנה המיזם התרחב והוא התקיים עבור כלל המגזרים, וכן גם בשפה האנגלית עבור קהילת העולים | רשת המרכזים הקהילתיים: "נפעל להרחיב את המיזם בשנים הבאות"

מרכינים ראש: טקס יום הזיכרון בבית העלמין

השבוע התקיים טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בבית העלמין בעיר במעמד ראש העירייה, שמואל גרינברג | במהלך הטקס נאמרו מילותיהן של המשפחות השכולות, שאיבדו את ילדיהן במלחמת חרבות וברזל

גרינברג: משפר את התחבורה הציבורית בעיר

השבוע (ראשון) קיים ראש העירייה, שמואל גרינברג פגישת היכרות ראשונה עם הנהלת חברת "בית שמש אקספרס" מפעילת התחבורה הציבורית העירונית בעיר. בסוף הפגישה אמר גרינברג: "אני משוכנע שיחד נוכל להביא לשינוי משמעותי שישפר את מצב התחבורה הציבורית בעיר"

השר גולדקנופף: "נסייע לממש את פוטנציאל העיר"

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, קיים השבוע פגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית בית שמש שמואל גרינברג. במהלכה דנו בפרויקטים החדשים והעתידיים ובתכניות להתפתחות הבנייה בעיר לשנים הקרובות

לראשונה: התקיים טקס מעבר בין יום הזיכרון לעצמאות

המחלקה למורשת ישראל, עלייה ממונה רינה הולנדר – החליטה השנה לקיים טקס מעבר בין יום הזיכרון לעצמאות |בסיום הטקס התקיימה תפילת ערבית חגיגית ועוד

יום השואה: מיזם זיכרון בסלון נחל הצלחה

מאות מתושבי העיר נכחו במפגשי העדות במסגרת מיזם "זיכרון בסלון" | השנה המיזם התרחב והוא התקיים עבור כלל המגזרים, וכן גם בשפה האנגלית עבור קהילת העולים | רשת המרכזים הקהילתיים: "נפעל להרחיב את המיזם בשנים הבאות"

רמה א': טקס יום הזיכרון במתנ"ס

רינה הולנדר, המשנה לראש העירייה קיימה לאחרונה טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ואמרה, "התורה מצווה עלינו לזכור" | לאורך הטקס ציינו את הגיבורים והגיבורות ומעשי גבורתם

סערה בערב עצמאות: חרדים הורידו דגלי ישראל; התושבים מנעו מהם

שידור חוזר משנה שעברה: חרדים קיצוניים ניסו לתלוש דגלי ישראל שנתלו בשכונת רמת בית שמש ד' | זאת אחרי שבשנה שעברה הם ניסו לעשות אותו הדבר – ברמה ב' | תושבי השכונה שהיו ערים למקרה, מנעו מהם לתלוש, הזעיקו משטרה ובכך מזערו את הנזק לדגלים

דילוג לתוכן