שעת כלכלה: מפגש בין בלוך לשרת הכלכלה והתעשייה בעיר

בתחילת השבוע הגיעה לביקור שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי למפגש עם ראשת העירייה | השתיים סיירו בעיר, נתנו מבט על השכונות החדשות שמתפתחות ברמה ד' ועוד

המפגש שיוליד מודל חדש: השבוע (ראשון) נערך סיור עם צמרת משרד הכלכלה והתעשייה בהובלת העירייה. בסיור לקחו חלק שרת הכלכלה והתעשייה האלופה במיל', אורנה ברביבאי, ראשת העירייה ד"ר עליזה בלוך, חבר המועצה ממונה תעשייה הרב ישראל מנדלסון והצוות הבכיר של משרד הכלכלה והתעשייה. במהלך הסיור ביקרו במרכז Being שבו נעשתה הדרכה אודות העיר בתצוגת 360 מעלות וכן נערכה תצפית על השכונות החדשות והמתאכלסות ברמה ד'.

משם המשיכו למפעלי ארומה וטרי בריא באזור התעשייה לביא ובסיום ערכו ישיבת סיכום במתחם Teamup שבמרכז ביג בית שמש. חברי צוות המשרד התרשמו מהנעשה ברחבי העיר והסכימו להמשיך ולפעול לצורך קידום העיר. שרת הכלכלה והתעשייה סיפרה כי, "הסיור בבית שמש הוא הסיור המקצועי הראשון שלי בתפקיד. אני רואה בעיר מודל שיקבע למדינה סטנדרט לאומי בשנים הקרובות". בסיכום האירוע הודתה השרה לבלוך על הסיור ושיבחה את היכולת שלה לשרטט את האתגרים וההזדמנויות המקומיים עבור כלל המגזרים המגזרים בעיר".

ראשת העירייה ד"ר עליזה בלוך סיכמה את המפגש ודיברה לראשונה על המודל שהיא חולמה להקים: "אני רוצה להקים מודל שבו אנחנו נדע באיזה פרק זמן תושב ימצא עבודה ולספק את הכלים כדי שזה יקרה. אני מאמינה בקהל אצלי שיש לו מוטיבציה לעבוד. אני צריכה לקבל את מה שהמדינה נתנה ליקנעם. חמש שנים של תמיכה. יש כאן פה הזדמנות יוצאת דופן שמתכללת בתוכה את כל האגפים. הצלחה כאן תסמן למדינה שזה אכן אפשרי. אם לא נעשה מעשה גדול בשנה וחצי הקרובות נדהר למצב סוציו-אקונומי אחד ולשם אני רוצה להגיע. אני צריכה את המעורבות שלכם, של הממשלה ושל כל המעורבים בדבר לטובת העברת החלטת ממשלה. אני מודה לכם על זמנכם ואני מקווה להמשיך לקדם את העיר יחד איתכם".

תמונה: הסיור של שרת הכלכלה ובלוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף הכתבה:

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

עושים ספורט בעיר

התושבים הוותיקים בעיר נתפסו בעדשת המצלמה של לכלוכית כשהם שומרים על הכושר ועל הבריאות ברחבי העיר

יובל חוגג

יובל יפרח האלוף, תושב העיר חגג את יום הולדתו לצד המשפחה האהובה, העובדים והחברים הטובים

אלוף שלנו

דוד וקנין התותח, המוכר לנו כעובד בכיר בעיריית בית שמש סיים לאחרונה את התואר הראשון שלו

"כאילו ירו בי"

דבורה זייבלד תלמידת סמינר חרדי בעיר נקלעה לסיטואציה מורכבת בה 2 חברות לספסל הלימודים העלילו עלייה שקרים באמצעות הרשת החברתית "אינסטגרם" | הם פרסמו שהיא מנהלת רומן עם הבוס שלה, שנכנסה להיריון והפילה | השמועות האלו בייחוד במגזר החרדי, הזיקו לשמה הטובה בקהילה. היא תבעה וניצחה

המתכון של השף: קוביות סלמון בציפוי פריך ברוטב דבש חם

מתכון סופר קליל עם תוצאה ממכרת: קוביות סלמון עסיסיות, עטופות בציפוי פריך וזהוב שנאפות בתנור (בלי טיגון ובלי לטרוח לצפות אחת-אחת), ומקבלות שדרוג עם רוטב דבש חם וחרפרף שמשלים את הביס המושלם

המתכון של אושרת: מעדן סלמון כבוש במלח

סלמון כבוש במלח (גראבלקס) הוא אחד המעדנים האהובים עליי. השילוב בין המליחות והטעם הופך אותו לכוכב של כל ארוחת בוקר, בראנץ' או פלטת אירוח | החלק הכי טוב? זה נראה מיליון דולר, אבל דורש אפס מאמץ. אמיתי

לזכר דניאל קסטיאל: הוכנס ספר תודה חדש בפתח תקווה

עמותת "חסד שלמה" קיימה השבוע מעמד מרגש של הכנסת ספר תורה חדש בעיר פתח תקווה | מדובר במהלך שהוא חלק ממיזם הנצחה ייחודי לחללי צה"ל | בין שמות הלוחמים שהונצחו בספר התורה נמנה גם רס"ר דניאל קסטיאל ז"ל שנפל במלחמת "חרבות ברזל"

ילדי משפחות המילואים: "הגעגוע לאבא לא נגמר"

ילדים מבית שמש, שהאבות שלהם גויסו במלחמות האחרונות ונמצאים בסבבי מילואים ממושכים - נפגשו השבוע עם ראש העירייה ושיתפו על הקשיים, על ההיעדרות והחוסר של האבות והאתגרים

גרינברג למשפחות השכולות: "נמצא דרך לפצות את התושבים כדי שיוכלו לשקם את ביתם"

אחרי סערת פינוי הבינוי בשכונת הנשיא שנחשפה בגיליון האחרון, השבוע ראש העירייה הגיע לכנסת לדיון מיוחד בוועדת הכספים שיזמה חברת הכנסת ותושבת העיר, קטי שטרית | הדיון היה בנושא: שיקום הנזקים שנגרמו בעיר בעקבות הטיל האיראני

התפרעו בבית המשנה לנשיא ונעצרו

4 תושבים מבית שמש התפרעו לאחרונה בבית השופט סולברג | לשניים מהם יוחסה גם הסגת גבול | הפרקליטות: מדובר באירוע חמור וחסר תקדים"

מפחיד: ניסתה להתאבד במעצר וניצלה

משטרת מטה יהודה דיווחה לאחרונה על כך שהצליחה למנוע התאבדות של עצורה, החשודה במעורבות באלימות במוסד לבריאות נפש, מפני התאבדות בתא השירותים | לפי השוטרים: ניסתה לפגוע בעצמה בחפץ חד, ובזכות ערנות השוטרים לא הצליחה

מפחיד: כלבים הוחזקו בתנאים קשים במושב בקוע

לאחרונה התקיים מבצע אכיפה ופיקוח מצד השירות הווטרינרי של המועצה האזורית מטה יהודה | מה התגלה?  11 כלים הוחזקו בתנאים קשים במבנה במשק חקלאי במושב בקוע | הכלבים חולצו. מחזיק הכלבים נעצר