בחירות במטה יהודה: מנכ"ל עיריית טירת כרמל יתמודד לראשות

מנכ"ל עיריית טירת כרמל, אבישי כהן מתפטר מתפקידו וצפוי להתמודד על ראשות המועצה האזורית מטה יהודה | כהן: "באחרונה הוצע לי להתמודד לראשות, המקום בו נולדתי, גדלתי והתחנכתי וזו הזדמנות עבורי להגשים חלום"
נטלי נקש

מועמד חדש נגד ויזל: מנכ"ל עיריית טירת כרמל, אבישי כהן, הודיע אמש בשבוע שעבר על סיום את תפקידו. הוא צפוי להתמודד בבחירות על ראשות מועצה אזורית מטה יהודה. "אתמול הודעתי לראש העירייה, אריה טל על סיום עבודתי כמנכ"ל העירייה. עבורי מדובר בצעד מורכב וכלל לא פשוט, שקדמו לו התלבטויות ומחשבות רבות", מסר כהן. "לתפקיד הנוכחי נכנסתי לפני כשלוש שנים, לבקשת ראש העירייה ובמטרה להצעיד את טירת כרמל קדימה, לשיאים חדשים.

"במהלך תקופה זו הובלנו יחד שורה של תהליכי עבודה עמוקים ומשמעותיים לעיר, לתושביה ולעתידה. היתה לי הזכות לקדם פרויקטים רבים שעתידים לחולל שינוי משמעותי בעיר במגוון תחומי חיים, ואין לי ספק שתושבי טירת כרמל ייהנו מפירות העבודה הקשה שנעשתה ועדיין נעשית בעיר.

חשמל

"כעת, כשחלק גדול מהמשימות כבר בוצע והעיר עלתה על הדרך הנכונה, אני מרגיש מוכן להמשיך לפרק הבא בחיי, שעבורי הוא בגדר הגשמת חלום. באחרונה הוצע לי להתמודד לראשות המועצה האזורית מטה יהודה, המקום שבו נולדתי, גדלתי והתחנכתי. זו הזדמנות פז להגשים יעד שהצבתי לעצמי, ובגאווה רבה להמשיך את דרכו של אבי ז"ל, שכיהן בעבר כראש המועצה".

לסיכום מסר כהן: "אני מבקש להודות לכל האנשים שעמם עבדתי בשנים האחרונות בטירת כרמל. בראש ובראשונה לראש העירייה וחברי הטוב, אריה טל, שהעניק לי את הזכות ללמוד ממנו ולממש את חזונו בעיר. למנהלי ועובדי העירייה, על שיתוף הפעולה בעשייה הרבה. ולתושבי טירת כרמל, שלמענם ועבורם אנו עובדים. לטירת כרמל ולתושביה תישאר לנצח פינה חמה בליבי. תודה, ובטוח שעוד ניפגש בעתיד".

ראש העירייה טירת הכרמל, אריה טל:

"בנימה אישית, בשלוש השנים האחרונות שבהן עבדנו יחד, הייתה לי הזכות להכיר אדם משכמו ומעלה, קשוב, חכם, אמין, ענייני ומקצועי, איש ביצוע מהמעלה הראשונה. האמנתי כי יש לאפשר לכל אדם להתקדם ולהתפתח בהתאם לרצונותיו ושאיפותיו. לכן, למרות הפרידה ממנכ"ל מוצלח, אני שמח כחבר לברך את אבישי בדרכו החדשה"

בפוסט בפייסבוק כתב ראש העירייה, אריה טל, כי הוא מקבל את בקשתו של כהן: "במהלך שלוש השנים שבהן כיהן כמנכ"ל, הפגין אבישי יכולות וכישורים ברמות הגבוהות ביותר, קידם את העיר ותרם רבות לפיתוחה ולחיזוקה תוך ייזום והובלת פרויקטים משמעותיים וחשובים לעתידה של טירת כרמל. כראש העיר, אני מלא הערכה לתרומתו האדירה של אבישי לטירת כרמל ולתושביה. בטוחני כי מקצועיותו ואופיו המיוחדים, והניסיון שרכש בעבודתו המוניציפלית, יובילו אותו בביטחה אל עבר יעדיו הבאים והמרתקים שהם בגדר פרויקט חייו והגשמת חלום".

עוד הוסיף טל כי "בנימה אישית, בשלוש השנים האחרונות שבהן עבדנו יחד, הייתה לי הזכות להכיר אדם משכמו ומעלה, קשוב, חכם, אמין, ענייני ומקצועי, איש ביצוע מהמעלה הראשונה. לאורך כל הקריירה שלי, בצבא ולאחר מכן במגזר המוניציפלי, האמנתי כי יש לאפשר לכל אדם להתקדם ולהתפתח בהתאם לרצונותיו ושאיפותיו. לכן, למרות הפרידה ממנכ"ל מוצלח, אני שמח כחבר לברך את אבישי בדרכו החדשה, ומשוכנע שיצליח בה ובכל אשר יבחר".

ראש העירייה ציין כי בתקופה הקרובה כהן ימשיך ללוות את העירייה, ובמקביל ימונה מנכ"ל חדש.

תמונה: המנכ"ל היוצא והמועמד הנכנס למועצה, אבישי כהן | צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

new1
new1
new1

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

עצמאות 76 למדינה

עם ישראל רגיל למעבר בין יום הזיכרון לעצמאות במשך 75 שנה. אך השנה המעבר היה קשה מהרגיל: עשרות טקסי זיכרון למען החללים שנהרגו ונרצחו במלחמת חרבות ברזל התקיימו בעיר, אליהם הגיעו תושבים רבים שכאבו את כאב המשפחות השכולות | המעבר החד היה מאתגר ולמרות זאת, המשפחות בחרו לחגוג למען הדור הבא. כי "אין לנו ארץ אחרת"

אין לה ארץ אחרת

מור חלפון התותחית, נצפתה עם מדי משטרת ישראל, מצדיעה כשמאחוריה דגל ישראל מרגש מתנופף

מתוקים

אור אדרי, תושבת העיר ובנה המתוק נסעו לאחרונה לטיול כיפי בגן החיות התנכ"י שבירושלים.

מצטיינת נשיא: סמ"ר אורית חן קיבלה הצטיינות

סמ"ר אורית מבית שמש, רק בת 20 וכבר זכתה במעמד ובאות הצטיינות מנשיא המדינה | אורית היא פרמדיקית צבאית שהצילה המון חיילים במהלך הלחימה בעזה וסיפרה על הוויתור שעשתה למען השירות, "כשהגיע הזמן, בחרתי לוותר על הקריירה כג'ודוקא ולהתגייס לשירות משמעותי"

אישום: יוגש נגד החשוד שרדף עם גרזן אחר תושב

לפני כחודש וחצי, החשוד ניסה לתקוף אדם אחר באלימות קשה וסיכן חיים בעת שהוא עם גרזן בידו | הוא נוטרל על ידי שוטרים, ונעצר. השבוע הוגש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות

יום השואה: מיזם זיכרון בסלון נחל הצלחה

מאות מתושבי העיר נכחו במפגשי העדות במסגרת מיזם "זיכרון בסלון" | השנה המיזם התרחב והוא התקיים עבור כלל המגזרים, וכן גם בשפה האנגלית עבור קהילת העולים | רשת המרכזים הקהילתיים: "נפעל להרחיב את המיזם בשנים הבאות"

מרכינים ראש: טקס יום הזיכרון בבית העלמין

השבוע התקיים טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בבית העלמין בעיר במעמד ראש העירייה, שמואל גרינברג | במהלך הטקס נאמרו מילותיהן של המשפחות השכולות, שאיבדו את ילדיהן במלחמת חרבות וברזל

גרינברג: משפר את התחבורה הציבורית בעיר

השבוע (ראשון) קיים ראש העירייה, שמואל גרינברג פגישת היכרות ראשונה עם הנהלת חברת "בית שמש אקספרס" מפעילת התחבורה הציבורית העירונית בעיר. בסוף הפגישה אמר גרינברג: "אני משוכנע שיחד נוכל להביא לשינוי משמעותי שישפר את מצב התחבורה הציבורית בעיר"

השר גולדקנופף: "נסייע לממש את פוטנציאל העיר"

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, קיים השבוע פגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית בית שמש שמואל גרינברג. במהלכה דנו בפרויקטים החדשים והעתידיים ובתכניות להתפתחות הבנייה בעיר לשנים הקרובות

לראשונה: התקיים טקס מעבר בין יום הזיכרון לעצמאות

המחלקה למורשת ישראל, עלייה ממונה רינה הולנדר – החליטה השנה לקיים טקס מעבר בין יום הזיכרון לעצמאות |בסיום הטקס התקיימה תפילת ערבית חגיגית ועוד

יום השואה: מיזם זיכרון בסלון נחל הצלחה

מאות מתושבי העיר נכחו במפגשי העדות במסגרת מיזם "זיכרון בסלון" | השנה המיזם התרחב והוא התקיים עבור כלל המגזרים, וכן גם בשפה האנגלית עבור קהילת העולים | רשת המרכזים הקהילתיים: "נפעל להרחיב את המיזם בשנים הבאות"

רמה א': טקס יום הזיכרון במתנ"ס

רינה הולנדר, המשנה לראש העירייה קיימה לאחרונה טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ואמרה, "התורה מצווה עלינו לזכור" | לאורך הטקס ציינו את הגיבורים והגיבורות ומעשי גבורתם

סערה בערב עצמאות: חרדים הורידו דגלי ישראל; התושבים מנעו מהם

שידור חוזר משנה שעברה: חרדים קיצוניים ניסו לתלוש דגלי ישראל שנתלו בשכונת רמת בית שמש ד' | זאת אחרי שבשנה שעברה הם ניסו לעשות אותו הדבר – ברמה ב' | תושבי השכונה שהיו ערים למקרה, מנעו מהם לתלוש, הזעיקו משטרה ובכך מזערו את הנזק לדגלים

דילוג לתוכן