בעיות קליטה ברמה: "האחראית על הקמת אזורי קליטה היא הרשות המקומית"

תושב רמת בית שמש, הסובל מבעיות קליטה חמורות בשכונה פנה למשרד התקשורת על מנת להבין מה מעכב את הקמת האנטנות הנוספות לכדי קליטה ברמה ג', ד' וה' | לפי גורם במשרד התקשורת, מי שאחראית על הקמת התשתיות היא הרשות המקומית

יש סיבה לעיכוב ולבעיות הקליטה ברמות בית שמש: תושב בית שמש התייאש מבעיות הקליטה ברמה והחליט לפנות ביוזמתו למשרד התקשורת, כדי לברר מדוע הנושא לא נפתר. תגובת משרד התקשורת לא הותירה ספק, "ממענה חברת סלקום עולה, כי קיימת בעיית כיסוי בשכונות החדשות שהוקמו ברמת בית שמש ג', ד' וה', בהן לא קיימים אתרים והן מקבלות שירות מאתרים מרוחקים. החברה הוסיפה וציינה, כי היא פועלת אל מול עיריית בית שמש להכשרת אתרים נוספים לשיפור הקליטה.

"לעניין זה, ברצוני להוסיף, כי קיימת בעיית כיסוי בחלקים מהעיר בית שמש ולכן ישנו צורך בהקמת אתרי שידור חדשים. לצורך הקמת האתרים, המשרד והחברות פועלים אל מול העירייה לקבלת האישורים הנדרשים.

"ברצוני להבהיר, כי האחראית על אישור הקמת האתרים הינה הרשות המקומית,  לכן יש לפנות לרשות המקומית בעניין זה. משרדנו פנה לרשות וביקש ממנה לאפשר הקמת אתרים חדשים בשטחה".

עיריית בית שמש הגיבה לתגובת משרד התקשורת: "מנהל ההנדסה לא עיכב ולא מעכב אף בקשת היתר של חברות הסלולר להצבת אתרים חדשים בתחומה. נהפוך הוא עיריית בית שמש ומנהל ההנדסה מקדמים ככל שניתן בקשות אלו וכעת הן נמצאות על שולחנן של חברות הסלולר. כדי להעמיד דברים על דיוקם – הרשות המקומית אחראית על אישור וחברות הסלולר אחראיות על קידום ההליך וכאמור, עיריית בית שמש אינה מעכבת אף בקשה, נהפוך הוא.

"עוד נוסיף כי ראשת העירייה, ד"ר עליזה בלוך קראה לא פעם לכל הגורמים להתכנס באופן מידי כדי לאפשר הקמת אתרים ללא דיחוי. ראש העיר ד"ר בלוך תומכת במאבק התושבים ומובילה באופן אישי קו דומה מול משרדי הממשלה ותמשיך קו זה עם מינוי שר תקשורת חדש".

תמונה: בעיות קליטה חמורות ברמת בית שמש | בתמונה: נווה שמיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף הכתבה:

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

עושים ספורט בעיר

התושבים הוותיקים בעיר נתפסו בעדשת המצלמה של לכלוכית כשהם שומרים על הכושר ועל הבריאות ברחבי העיר

יובל חוגג

יובל יפרח האלוף, תושב העיר חגג את יום הולדתו לצד המשפחה האהובה, העובדים והחברים הטובים

אלוף שלנו

דוד וקנין התותח, המוכר לנו כעובד בכיר בעיריית בית שמש סיים לאחרונה את התואר הראשון שלו

"כאילו ירו בי"

דבורה זייבלד תלמידת סמינר חרדי בעיר נקלעה לסיטואציה מורכבת בה 2 חברות לספסל הלימודים העלילו עלייה שקרים באמצעות הרשת החברתית "אינסטגרם" | הם פרסמו שהיא מנהלת רומן עם הבוס שלה, שנכנסה להיריון והפילה | השמועות האלו בייחוד במגזר החרדי, הזיקו לשמה הטובה בקהילה. היא תבעה וניצחה

המתכון של השף: קוביות סלמון בציפוי פריך ברוטב דבש חם

מתכון סופר קליל עם תוצאה ממכרת: קוביות סלמון עסיסיות, עטופות בציפוי פריך וזהוב שנאפות בתנור (בלי טיגון ובלי לטרוח לצפות אחת-אחת), ומקבלות שדרוג עם רוטב דבש חם וחרפרף שמשלים את הביס המושלם

המתכון של אושרת: מעדן סלמון כבוש במלח

סלמון כבוש במלח (גראבלקס) הוא אחד המעדנים האהובים עליי. השילוב בין המליחות והטעם הופך אותו לכוכב של כל ארוחת בוקר, בראנץ' או פלטת אירוח | החלק הכי טוב? זה נראה מיליון דולר, אבל דורש אפס מאמץ. אמיתי

לזכר דניאל קסטיאל: הוכנס ספר תודה חדש בפתח תקווה

עמותת "חסד שלמה" קיימה השבוע מעמד מרגש של הכנסת ספר תורה חדש בעיר פתח תקווה | מדובר במהלך שהוא חלק ממיזם הנצחה ייחודי לחללי צה"ל | בין שמות הלוחמים שהונצחו בספר התורה נמנה גם רס"ר דניאל קסטיאל ז"ל שנפל במלחמת "חרבות ברזל"

ילדי משפחות המילואים: "הגעגוע לאבא לא נגמר"

ילדים מבית שמש, שהאבות שלהם גויסו במלחמות האחרונות ונמצאים בסבבי מילואים ממושכים - נפגשו השבוע עם ראש העירייה ושיתפו על הקשיים, על ההיעדרות והחוסר של האבות והאתגרים

גרינברג למשפחות השכולות: "נמצא דרך לפצות את התושבים כדי שיוכלו לשקם את ביתם"

אחרי סערת פינוי הבינוי בשכונת הנשיא שנחשפה בגיליון האחרון, השבוע ראש העירייה הגיע לכנסת לדיון מיוחד בוועדת הכספים שיזמה חברת הכנסת ותושבת העיר, קטי שטרית | הדיון היה בנושא: שיקום הנזקים שנגרמו בעיר בעקבות הטיל האיראני

התפרעו בבית המשנה לנשיא ונעצרו

4 תושבים מבית שמש התפרעו לאחרונה בבית השופט סולברג | לשניים מהם יוחסה גם הסגת גבול | הפרקליטות: מדובר באירוע חמור וחסר תקדים"

מפחיד: ניסתה להתאבד במעצר וניצלה

משטרת מטה יהודה דיווחה לאחרונה על כך שהצליחה למנוע התאבדות של עצורה, החשודה במעורבות באלימות במוסד לבריאות נפש, מפני התאבדות בתא השירותים | לפי השוטרים: ניסתה לפגוע בעצמה בחפץ חד, ובזכות ערנות השוטרים לא הצליחה

מפחיד: כלבים הוחזקו בתנאים קשים במושב בקוע

לאחרונה התקיים מבצע אכיפה ופיקוח מצד השירות הווטרינרי של המועצה האזורית מטה יהודה | מה התגלה?  11 כלים הוחזקו בתנאים קשים במבנה במשק חקלאי במושב בקוע | הכלבים חולצו. מחזיק הכלבים נעצר