מרגש: הוקמה קרן לתרומות למשפחתו של דניאל גולב ז"ל

בית הספר התורני "הראל" הקים יחד עם עמותת הורי בית הספר והוועד, קרן שכל מטרתה לסייע למשפחת גולב שבנה דניאל ז"ל, נרצח בכניסה לאריאל | "הקרן נפתחה במטרה לתמוך כלכלית במשפחה שנמצאת במצב כלכלי מאוד לא פשוט", אמרו | הפרטים בפנים
בן הרוש

בית הספר התורני "הראל" בבית שמש, בשיתוף קהילת הורי ביה"ס נרתם לסייע כלכלית למשפחתו של הצעיר בן ה-23 שנרצח בכניסה לאריאל בשבוע שעבר. ויאצ'סלב גולב ז"ל סיים את לימודיו בבית הספר אומנם לפני 20 שנה, אך שני אחיו הקטנים לומדים עדיין במסגרת הלימודית. בגלל הקרבה של המשפחה לצוות בית הספר, לוועד ההורים ולעמותת הורי בית הספר וההיכרות העמוקה, התגייסו כל הגורמים לפתוח קרן גיוס למשפחה, במטרה לקבל תרומות של כספים שיעזרו להם להשתקם אחרי הרצח של דניאל ז"ל.

"כשיש צורך קהילתי, אנחנו משתדלים להיות שם" הדגיש הרב יאיר בלולו, מנהל בית הספר "הראל". "המסגרת שלנו היא קהילתית וכשאנחנו מזהים צורך בו נדרש מענה, הנהלת ביה"ס,  העמותה וועד ההורים, וועד ההורים מתגייסים כדי לסייע. במקרה הזה אנחנו מכירים את המשפחה מקרוב, את דניאל ז"ל, ואת שני אחיו שלומדים אצלנו. אנחנו מרגישים מחויבים לתת להם יד", אמר הרב בלולו, "לא רק בשבוע של השבעה כשכולם סביבם, תומכים ועוזרים, אנחנו רוצים להיות שם ביום שאחרי השבעה".

עידן מערכות

"זו לא הפעם הראשונה שהעמותה תומכת בקהילה. מאז שנת 2006 עזרנו להמון משפחות נזקקות, קיימנו תרומות של קמחא דפסחא, תרמנו ספרי לימוד לתלמידים שלא יכלו לממן ועוד המון דברים ייחודיים בקרב קהילת בית הספר", סיפר השבוע ד"ר יוסי כהן, יו"ר עמותת הורי בית הספר הראל. "כאמור דניאל ז"ל הוא בוגר מחזור ג' של בית הספר, ושני אחיו הם תלמידי בית הספר. במקרה הטראגי הזה נרתמנו ומרגישים חובה למשפחה גם ברמה הקהילתית והבית ספרית וגם מבחינת הערבות ההדדית שהיא בראש סדר העדיפויות של בית הספר. אנחנו נרתמנו כמובן, וזוהי יוזמה משותפת של העמותה, של הרב יאיר בלולו מנהל בית הספר, ושל וועד ההורים יחד עם יואב ברברמן וסלי עובדיה, יו"ר הוועד. זיכנו על האפשרות הזו ואנחנו מקווים שנזכה לאסוף את הכספים עבורם. יש עמותה נוספת שמלווה מיזמים חינוכיים במסגרת בית הספר.

"הצבנו לעצמנו מטרה שבשנה הקרובה נוכל לסייע למשפחה במה שאנחנו יכולים, עד שרשויות הרווחה וכל הגופים שמתנהלים ימשיכו לעזור. חשוב לנו שהמשפחה תדע שאנחנו כאן בשבילכם ולמענם. אנחנו מאוד שמחים מגודל ההתגייסות והתמיכה מצד אנשים שרוצים לתרום".

מנהל בית הספר הוסיף וחידד: "בית הספר הנו מרחב קהילתי שמעבר למענים הלימודיים, הפדגוגים, הרגשיים והחברתיים שהוא מעניק הוא מחובר לקהילה בין היתר בעתות משבר בהם יש צורך לסייע ולתמוך במי שנזקק לכך".

השבוע הם פתחו קרן לתרומות, במטרה לגייס כסף לטובת תמיכה כלכלית במשפחה שנמצאת במצב לא פשוט. המשפחה מונה כ-8 נפשות, שניים מהם לומדים בבית הספר.

פרטים לתרומות:

ניתן לתרום בהעברה בנקאית  ישירות לחשבון 'עמותת הורי ביה"ס הראל':

בנק פאגי 52

סניף 179

חשבון 539007

*על כל תרומה תינתן מהעמותה קבלה המוכרת לצורך החזרי מס(סעיף 46).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

new1
new1
new1

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

עצמאות 76 למדינה

עם ישראל רגיל למעבר בין יום הזיכרון לעצמאות במשך 75 שנה. אך השנה המעבר היה קשה מהרגיל: עשרות טקסי זיכרון למען החללים שנהרגו ונרצחו במלחמת חרבות ברזל התקיימו בעיר, אליהם הגיעו תושבים רבים שכאבו את כאב המשפחות השכולות | המעבר החד היה מאתגר ולמרות זאת, המשפחות בחרו לחגוג למען הדור הבא. כי "אין לנו ארץ אחרת"

אין לה ארץ אחרת

מור חלפון התותחית, נצפתה עם מדי משטרת ישראל, מצדיעה כשמאחוריה דגל ישראל מרגש מתנופף

מתוקים

אור אדרי, תושבת העיר ובנה המתוק נסעו לאחרונה לטיול כיפי בגן החיות התנכ"י שבירושלים.

מצטיינת נשיא: סמ"ר אורית חן קיבלה הצטיינות

סמ"ר אורית מבית שמש, רק בת 20 וכבר זכתה במעמד ובאות הצטיינות מנשיא המדינה | אורית היא פרמדיקית צבאית שהצילה המון חיילים במהלך הלחימה בעזה וסיפרה על הוויתור שעשתה למען השירות, "כשהגיע הזמן, בחרתי לוותר על הקריירה כג'ודוקא ולהתגייס לשירות משמעותי"

אישום: יוגש נגד החשוד שרדף עם גרזן אחר תושב

לפני כחודש וחצי, החשוד ניסה לתקוף אדם אחר באלימות קשה וסיכן חיים בעת שהוא עם גרזן בידו | הוא נוטרל על ידי שוטרים, ונעצר. השבוע הוגש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות

יום השואה: מיזם זיכרון בסלון נחל הצלחה

מאות מתושבי העיר נכחו במפגשי העדות במסגרת מיזם "זיכרון בסלון" | השנה המיזם התרחב והוא התקיים עבור כלל המגזרים, וכן גם בשפה האנגלית עבור קהילת העולים | רשת המרכזים הקהילתיים: "נפעל להרחיב את המיזם בשנים הבאות"

מרכינים ראש: טקס יום הזיכרון בבית העלמין

השבוע התקיים טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בבית העלמין בעיר במעמד ראש העירייה, שמואל גרינברג | במהלך הטקס נאמרו מילותיהן של המשפחות השכולות, שאיבדו את ילדיהן במלחמת חרבות וברזל

גרינברג: משפר את התחבורה הציבורית בעיר

השבוע (ראשון) קיים ראש העירייה, שמואל גרינברג פגישת היכרות ראשונה עם הנהלת חברת "בית שמש אקספרס" מפעילת התחבורה הציבורית העירונית בעיר. בסוף הפגישה אמר גרינברג: "אני משוכנע שיחד נוכל להביא לשינוי משמעותי שישפר את מצב התחבורה הציבורית בעיר"

השר גולדקנופף: "נסייע לממש את פוטנציאל העיר"

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, קיים השבוע פגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית בית שמש שמואל גרינברג. במהלכה דנו בפרויקטים החדשים והעתידיים ובתכניות להתפתחות הבנייה בעיר לשנים הקרובות

לראשונה: התקיים טקס מעבר בין יום הזיכרון לעצמאות

המחלקה למורשת ישראל, עלייה ממונה רינה הולנדר – החליטה השנה לקיים טקס מעבר בין יום הזיכרון לעצמאות |בסיום הטקס התקיימה תפילת ערבית חגיגית ועוד

יום השואה: מיזם זיכרון בסלון נחל הצלחה

מאות מתושבי העיר נכחו במפגשי העדות במסגרת מיזם "זיכרון בסלון" | השנה המיזם התרחב והוא התקיים עבור כלל המגזרים, וכן גם בשפה האנגלית עבור קהילת העולים | רשת המרכזים הקהילתיים: "נפעל להרחיב את המיזם בשנים הבאות"

רמה א': טקס יום הזיכרון במתנ"ס

רינה הולנדר, המשנה לראש העירייה קיימה לאחרונה טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ואמרה, "התורה מצווה עלינו לזכור" | לאורך הטקס ציינו את הגיבורים והגיבורות ומעשי גבורתם

סערה בערב עצמאות: חרדים הורידו דגלי ישראל; התושבים מנעו מהם

שידור חוזר משנה שעברה: חרדים קיצוניים ניסו לתלוש דגלי ישראל שנתלו בשכונת רמת בית שמש ד' | זאת אחרי שבשנה שעברה הם ניסו לעשות אותו הדבר – ברמה ב' | תושבי השכונה שהיו ערים למקרה, מנעו מהם לתלוש, הזעיקו משטרה ובכך מזערו את הנזק לדגלים

דילוג לתוכן